Sabah kalktım.
Kızlar uyuyordu . Dünü düşününce istemsizce kıkırdadım.
Derin bir ahh çekerek " yakışıklı soytarım benim. " Dedim .
O sırada kızlar birden doğrulup bana döndü ve aynı anda ." Kim o " dediler . Bunlar uyumuyorlar mı .
"Zıkkım . Gerzekler hem size ne. " Dedim . Ve ayağa kalktım.
Ve karanlık."Kızım "
-dinliyorum
-onlardan saklama .
- nasıl güveneyim
-yiyenlerine güven kızım
- nee-
- onlar yarı tanrı. Zeus ve Hades rahat durmamış.
- hala oldum! Ama Kaçıncı çocuk bu.
- hadesi binden sonra , zeusu iki binden sonra saymayı bıraktım . Tanrılar güzele-yakışıklıya karşı koymazlar . Tabi ben farklı yım . İlişkiye kayde duyar kimse yok .
- anladım . Off abilerim de ne yaramaz.
-hadi ben uçuyum kuzum
-peki annem.Uyandım . Kübra benim tel ile konuşuyordu.
" Ver onu bana ." Dediğimde aniden bana döndü ve . Korkuyla teli verdi alır almaz baktım.Jon idi. " Jon acilen buluşmamız lazım çok acil dünkü yere gel. " Dedim . Ve kapattım.
Kızlara döndüm . "Babanızı tanımak ister misiniz ve gerçek annenizi" dedim . Şaşkınlardı.
"E-evet ama sen öz annemiz olmadını nerden biliyorsun " dedi hayru.
" Boşver in ben çıktım."Herkes in ağzından
( Herkesin duygularını yazacağım)Beyza çıktı. Kızların onu takip ettini biliyordu. Ama ejderden sonra edemezlerdi saten.
" Canım ejderim benim. Beni duyuyorsan gel . " Dedi.
Ejder hızlıca indi .
Kızlar şaşkınca bakıyorlardı.
O da neydi. Ejder mi . Beyzanın ejderi mi vardı.
Beyza bindi ve onu bekleyen Jon a geldi. Sarıldı.
" Bakıyorum biri beni özlemiş " dedi.
" Madem öyle gidebilirsin. " Dedi Beyza .
"Ee ne o çok önemli şey"
" Bilirsin Zeus gilin bir sürü çocu var . Ve bunlardan ikiside benim yanım daki kızlar . Off ama ben binlerce kişinin halası olmaya çok gencim. Hem onlar benim yakın arkadaşlarım."dedi tek nefeste."cidden onlara anlatmalısın halalarını tanımalılar." Dedi.
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*Odaya geldiğinde Beyza konuşacaktı kızlarla .
Odaya girdi .
" Kızlar oturun hemen konuşacağız. " Dedi.
Hemen oturdu kızlar.Önce büyülemeliydi odayı. Kimse duymamalı saten.
" Eyy duvar , cam, kapı, tahta tanrıçanıza itat edin . Kimse duymasın , görmesin , hissetmesini ben istemedikçe . Eğer uymazsanız Korkun tanrıçanızın azabından."( Bı gün çarpılmazsam iyidir)" Ey tanrıçamız bu duvar,cam ,kapı,tahta emrine amadedir . Sana itat sizlik yok oluştur bize . " Diye ses yankılandı zihninde Beyza nın.
Kızlar ona bön bön bakıyordu.
O söylediklerim onlara tuaf gelmişti."Kızlar Sizin bir halanız var ve halanız çoook yakınınızda " dedi beyza
" Kim!" Dedi ordudan sesler birliği.
" Ben"dedi bezo.
" Off söylesene ya dalga geçme."dedi Kübra
" Dalga geçmiyorum . Siz tanrı çocuklarısınız (tövbe ) sen -kübrayı göstererek - Zeus un kızı ,
Sen- hayru nisa yı göstererek. - Hades in kızı." Dedi.
"İyi de biz öyleysek sen ne alaka ya ."dedi hayru.
"Ben şey ben efsanede ki 4 . Tanrıyım en güçlü ve en küçük olan . Ve siz benim bilmem kaç miryarıncı yiyenlerimsiniz." Dedi ve kızlar şok ,oda bim , dünya migros .(vurmayın sustum)
Kızlar şok kızlar iptal.
"C-c-c-cidden m-m-m- mi " dedi hayru. Kafamı salladım.*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*_*-*
Beyza dan
Gözlerimi açtım . Dün kızlarla konuştuktan sonra yatmıştık.
Bu gün okula gidecektik . Zaman ne hızlı geçmişti. Bir hafta su gibi geçti .
Valizimi aldım . Kızlar toparlanmıştı. Hemen çıktık. Bu gün bütün okul testten geçmişti.
Jones ,selim ,kerim ve bir çok kişi yarı tanrı çıktı.
Ama bı kaçı bizimkiler de dahil. Bı tarafları vampir ,kurt vs diyer tarafı tanrı.
Jon vampir + Poseidon
Kerim vampir + Poseidon
Selim vampir + Poseidon
Üçü de baba tarafından kardeş ama anne tarafından diller di.
Ve okul değiştirecektik . Bu sefer Olimpos a gidecektik. Orada tanrılar bize soracaklar kimin çocuğu olduğumuzu . Ve ben ne diyeceğimi düşünüyorum.
Aşağı indik bir helikopter ve içinde bir sürü insan helikopter dediysem uçaktan büyüktü bu .
Bindim . Çocuklar oturuyordu karşılarına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ TANRIÇA
FantasyBen BEYZA normal bir hayatım varken bir anda melez oldum sonrada tanrıça . Bu hayatımı ve aşk hayatımı etkileyecek mi . Bu fantastik hikayeye gelin birlikte şahit olalım. Beyza'nın o büyüleyici yada berbat hayatına hüzününe , sevincine , korkusuna...