İLK GÜN

7.4K 349 28
                                    

Sabah güneş doğmadan kalktım üstüme sportif atlet ve tayt giyip koşuya çıktım. Koşu beynimi dinlendirmek için çok işe yarıyor .

Dışarda koşarken bir yandan şu 1 gün içindeki olanları düşünüyordum. Yeni bir okula başlıyorum , Jones gille tanışıyorum, eve geliyorum ki melez oldumu öğreniyorum , ... Dalmışken birden birinin kolumdan tutmasıyla irkildim. Arkama baktığımda nefes nefese bir Jones gördü.
" Kızım sendede ne enerji varmış. Hadi çok koşmayı geçtim bı yavaş ya "
Kıkırdadım. Evet biraz hızlı koşuyor olabilirim . Tamam ya fazla hızlı ve ne kadar koştuğumu pek farketmem.
"Ahh korkuttun beni bı seslen sen olmaz mı yani"
"Seslenmedim mi duyan yok ki iki saattir bağırmaktan buğazım şişti neye daldın böyle sen"
Kenardaki bir banka oturdum o da peşimden oturdu .
"Ah hiç hep koşu yaparken düşüncelere dalarım." Deyip masumca sırıttım.
" Yoksa beni mi düşünüyorsun😉😏" Jones in bunu söylemesiyle renk değiştirmeye başladım.
Cevap vermeyince ise jon
"Ahh öyle olsun. Güneş doğuyor"dedi kafamı kaldırdım . Ah ne çabuk geçmişti zaman . Konuyu değiştirmesi beni mutlu etmişti. ( Bu kısımda bana fikir verdiği için Mmavikar sana çoook teşekkür ediyorum 😘😘)
"Evet"
"Sen hep böyle erken mi kalkarsın."
"Evet sayılı, sen"
" Yani"Güneşi izlemeye başladık.
Bir süre sonra ikimizde odalarımıza dağıldık.

Odama gidip üstümü giydim.

Odama gidip üstümü giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kaban yok)
Harikayımmm.*hee o kadar ki seni görsem kaçarım.*
Ah içses bir kerede beni beğen yaa. saçımı tarayıp açık bıraktım. kapı çaldığında iç sesi bırakıp.
" Gir" dedim.
İçeri çocuklar girdi .
" Ah bende tam şimdi hazırım çete "dediğimde.
Kıkırdadılar.
"Çete mii😂 "
" Evet şu an çete gibi görünüyoruz üstelik hepimiz siyah giyinmişiz ."
"Evet güzellik. bu arada sana güzellik dememizde bir sakınca var mı"dedi Jones
"Hayır yok"dedim."her neyse derse geç kalacağız beyler marşmarş"dedim . Ve odadan çıktım. Çocuklar arkamdan geliyordu.sınıfa geldiğimde derin bir nefes alıp içeri girdim . Herkes birbiriyle konuşuyordu . Bir kaç kişi bize bakıyordu. Çocukların beni takip ettini bildiğim için bakmadan arkaya cam kenarına geçtim. Jones yanıma diyerleride bı ön sıraya oturdu .
"Ah yine yeni bir okul ve yine arka sırada bu dörtlü "diye fısıldadı Jones .
" Eğer yine aynılarının olmasını istemiyorsanız rahat durun " dedim.çocuklar kıkırdağı .
" Jon beyi iyi benzet miştim . " Deyip kıkırdadım.
" Jon? "
"Ah dememde bir sakınca yok değil mi "dedim . Jon kafasını hayır anlamında salladı. O sırada hoca girdi .
"Ah arkadaşlar aramızda yeni öğrencilerr vaaar "dedi saçma bir tarzla."kendinizii tanıtın lüütfen"
"Ben Kerim " "Ben Selim"
"Ben Jones " "Ben Beyza"
Hepimiz ismimizi söyleyince hoca "peekii ben toplantıya gidiiyoorum"
Dedi.
" Yine aynı şeyler oluyor kesin biriyle tanışıcaz" dedi Selim .
O sırada yanımızda bir cift ayak belirdi. Kafamı kaldırdım . Ve kahretsin yaaa.

MELEZ TANRIÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin