Eve geldiğimde bir baktım yb istiyorsunuz bende dedim hadi yazayım.
Bu arada oy ve yorumlar çok az emeğe saygı lütfen.
Başlayalım...
Kapıyı açtığımda seroş abinin geldiğini gördüm.
" Nerdesin ya sen "
" Geldim işte ya kızım sen ona bak"
"Yok gelmeseydin."
" Tamam be"İçeri girdi . " Eee napıyorsunuz."
" Göbek atıyorduk seroş"
" Ha ha ha "
Kahvaltımızı yaptıktan sonra kalktık.
Herkes dağılıyordu. Jon kendi okuluna ben kendi okuluma vesa kendi okuluna Serhat abi işine .Okula geldiğimde direkt kantine gittim.
Kahve aldım ve sınıfa çıktım.
Masama geçtim sonra nebetçi hoca geldi ve " kızım sırana otursana niye masaya oturuyorsun dedi .Tabi ki öyle bir şey olmadı saçmalamayın.
Doğru ya saç malanmaz taranır.Bu gün çok mutluyum sanırım yani bu da DİKKAT KÖTÜ ESPİRİ ÇIKABİLİR!! Demek oluyor .
Hoca sınıfa girdi herkes ayağa kalktı .
Oturun dedi ve oturduk." Çocuklar okullar arası bir maç yapılacak . ******* Okulu ve biz olacağız .
Dedi ayyyyyy. Bu jon ların olduğu okuldu. Benim biricik sevgilim. % 💯 takımdadır.
Tabiki sevgilimin takımını tutuyorum.
Sevgilim okul derken ben kızlarla ne kadardır konuşmuyorum.
Valla en az 1-2 ay olmuştur.Unuttular beni vaay ben nerelere gidem ne edem oyy oy .😂
Derken hocanın dediği şeyle ona döndüm ben " maça 2 gün var bizim takımımızın kazanması umuduyla"
Hah ! Çok bekleyin siz cicim . Kesin benim sevgilim kazanacak .
*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*
Öğle arası olmuştu.
Direkt yemek haneye gittim.
Vampircikler oradaydı.
Onlara baktım yüzümde piç Smayli oluştu.
Hemen Hüseyin abi nin yanına gittim .((( Hatırlamayanlar için kim bunlar adlı bölümde)))" Hüseyin abey naptın. "
"Ne yapayım kızım . Oturuyorum . Sen napıyosun"
" Ne yapayım uğraşıyorum . İş güç birde bizim Vesa var işte"
" Haa şu kız dimi .izledim saten biliyom yorma çeneni"
"Anlatmayı düşünmüyorum saten bilmesen de bakarsın sen"Yemek aldım ve bir masaya oturdum.
O sırada karşıdaki masadaki 2 grubun da "vişneli meyve suyu " içtiğini gördüm."Hayrola çok susadınız herhalde " dedim dalga geçerek.
Bizim vampirler bana hafif bir sinirle bakarken diyer grup anlamamış bir şekilde bakıyorlardı.
" İnan bana susuzluğumu senden gidermeyi isterdim." Dedi o hep konuşan sarışın.
" Hadi bir dene bak neler oluyor.", Sesim tehditkar bir şekilde çıkmıştı." Hadi deneyelim "dedi.
" Hüseyin abi döndür odayı " dedim.
Odayı döndürdü.
O tatlı yemekhane oldu benim tatlı pistim. Kapılar kilitlendi masalar gitti . Boş ama simsiyah bir oda geldi.
Herkes şaşkınlıkla bakıyordu.
" Kızım ben içerdeyim bir şey olursa napçanı biliyorsun"
Kafamı salladım.
" Ee hadi dene sarı cingan"
" B-bu ne "
"Siz yokken ben vardım buralarda. Sen kan peşinde koşarken ben kan döküyordum"Tamam bu okulda hep masum olurdum ama Korkmazdım kimseden.
Bu mekanda hiç kan dökmedim sadece çalıştım.
Buradaki kanlar ya benim ya Hüseyin abinin ya da onun arkadaşlarının yani. Ama olsun sonuçta kan döktüm.Derken bilin bakem noldu . Hüseyin abi girdi.
"Kızım. "
" Noldu abi"
" Biri seni görmek istiyor "
" Nasıl biri "
" Bilmiyorum bana 'şimşek de tanır o ' dedi"
"Şimşek mı o ne be"Şimşek
Şimşek
Şimşek
Dur bi dk . Kerim ve Selim'in soyadı.
Aman tanrılarım.
ZEUS!!!!!
Aslında ikizlerin babası Poseidon ama soyadları bana hep zeusu hatırlatıyor."Si*tır ciddi olamazsın . "
" Noldu kızım ciddiyim."
" Azrail geldi abi benim azrailim hemde "
" Kim bu kızım"
" Sevgili amca abim "
" Hı ? O ne kız. "*" Cidden lan o ne amca abim ."*
Tam sırası demi içses." Yav çok konuşma beni götür yanına."
İçeri girdiğimde Zeus oturuyordu.
Bir insana insan görünümü bu kadar mı yakışır." Dünyanın en-"
"Yalakalığa gerek yok Beyza. Sadece konuşmak için geldim."
" Ne konuşacağız ki ."
" Beyza..."
.
.
Millet bu bölüme 10 vote ve 10 yorum gelmeden yeni bölüm yazmayacağım.
Biraz bana hak verin yani .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ TANRIÇA
FantasyBen BEYZA normal bir hayatım varken bir anda melez oldum sonrada tanrıça . Bu hayatımı ve aşk hayatımı etkileyecek mi . Bu fantastik hikayeye gelin birlikte şahit olalım. Beyza'nın o büyüleyici yada berbat hayatına hüzününe , sevincine , korkusuna...