GERÇEK ANNE

5K 253 4
                                    

Genç kız gözlerini açtığında başındaki oğlana baktı . Ne olmuştu . O sırada rüyası geldi aklına.  O kadın kimdi ?neden ona Anne demişti?
"J-jon noldu" dedi . Genç adam derin bı ohh çekti . Korkmuştu.
"Bayıldın. Ben de sayende kalp krizi geçiriyordum" dedi .
Kız " Anne " diye mırıldandı. " Ben ne tür bir saçmalığın içindeyim ." Deyip oğlanın dizinden kalktı.
Mezarlığın içinde bir sağa gidiyor bir sola . Delirmek üzereydi .
"Beyza noluyor"
Gencin sesiyle dünyaya döndü kız.
"Yok bir şey . Biz buraya ziyarete geldik hadi" dedi . Sahte bir gülümsemeyle. Oğlan ile mezarın başına geldiler . 
"Anne bak sana arkadaşımı getirdim ."dedi hüzünlü bir sesle.
Bir süre mezarda durduktan , konuştuktan sonra gitmeye karar verdiler.

Okula geldiklerinde ikisininde yüzü gülüyordu. O sırada bir duyuru yapıldı.". Beyza Korkusuz müdürün odasında bekleniyorsunuz.  Beyza Korkusuz müdürün odasına bekleniyorsunuz. "
Kız arkadaşından ayrılıp müdürün kapısına geldi. Kapıyı tıkladı. "GEL" sesini duyunca girdi. 
"Otur " dedi müdür. "Beni çağırma nedeninizi sora bilir miyim . "
Dedi kız. Müdür kıza baktı.
"Beyza seni özel eğitime yollayacağız." Diyi verdi .
Kız şaşırmıştı. "Peki ama neden "dedi .
" Orası daha güvenli " dedi müdür. Bu da neydi şimdi. Neden o gidiyordu .
"Eşyaların gönderildi ." Kız sinirlenmişti . Onun adına karar alamazlardı.
" Ne hakla benim adıma karar alıyorsunuz . Ben gitmek istemiyorum ." Dedi . Bu haksızlıktı. " Bir haftalık sadece " dedi . Ve kızı beklemeden devam etti.
"Annen izin verdi ." Dedi adam sakince .
" O kadın benim öz annem mı " deyi verdi . Der demez de bişman oldu. Müdür birden şaşırdı . Ne diyeceğini bilemedi .
"Bunu nerden duydun " dedi hiddetle . "Doğruymuş . " Dedi kız .
Yıllarca başka bir kadına Anne demişti .
"Nerden duydun!" Dedi adam tekrardan. Kız sinirliydi.
"Gördüm!!" Diye bağırdı.
Adam ne diyeceğini bilememişti . Nasıl görmüştü. Bu imkansız dil miydi .
N-nasıl" diye bildi sadece.
" Basbaya gördüm. Annem il- pardon GERÇEK ANNEM ile anımızı gördüm." Dedi gerçek anneme baskı yaparak.
" Aptalın tekiyim ben ya . Yıllarca kandırıldım. Peki oraya gitmemi kim istedi." Dedi . Adam kararsız kalmıstı . Söylese miydi .
"G-gerçek annen " diyi verdi. Bu kızı dahada sinirlendirmişti.
"Yıllarca beni bırakıp gidiyor. Yıllar sonra gelip benim kararlarımı veriyor. Ne hakla ya" diye bağırdı. Haklıydı.
" Seni bırakmadı takip ediyordu seni . Zorundaydı yoksa öldürürler di seni" dedi adam. Kız ikna olmak istiyordu . En azından tutunacak bir dal olurdu . Yoksa kendini kaybedecekti. Biliyordu .
"Tamam gideceğim . Ama annem o beni duyuyor mu . " Dedi .adam kafasını sallamak la yetindi . Kız kalktı.
"Ne zaman gidiyorum" dedi.
"Yarın."diye cevap verdi adam .
Kız kafasını sallayıp çıktı.
Odasına giderken bitkindi.

Odasına girdi en kuytu köşeye oturup ağlamaya başladı . En azından bir iki dk . Sonra sustu. Ve annesine seslendi.
"Anne beni duyuyorsun değil mi . " Dedi .
O sırada genç oğlan kızın sesini duyunca durup dinlemeye başladı. Sesi boğuk çıkıyordu.
" Affettim seni anne . Sadece bir şartla seni bir kere görmeme izin ver . Rüyada da olur  . Yüzünü zihnimde durmasını istiyorum . Yada bir fotoğraf . " Dedi .
Genç oğlan şaşırmıştı. Onun annesi yaşamıyor muydu. Neden bunları diyordu .
O sırada kızın odasında bir fotoğraf süzülüp kızın eline düştü.
Kız sevindi birden fotoğrafta . O ve annesi vardı.
"Teşekkürler anne beni duyduğunu biliyordum . Seni Seviyorum belki iyi tanımıyorum . Ama seviyorum." Dedi . Oğlan ne dediğini anlamamıştı. Bı an kızın delirdigini bile düşünmüş tü.

"Off nereye gideceğim ki . Neden böyle bir şey istedin anne. Bir hafta bile bana uzun gelecek . Off of" demişti . Oğlan birden kaldı . Nereye gidiyor du. Dayanamadı . Kapıyı tıklattı . Kız gel dedi . İçeri girdi . İçeride kız en karanlık kuytu köşede oturuyordu. 
" Beyza orada napıyorsun."
"Hiç . Jon yarın bir haftalık eğitime gidiyorum."dedi .
" Ne neden " diye karşılık verdi adam.
"Öyle işte . Eşyalarım gönderildi bile . Annem öyle istemiş . " Dedi kız.
Oğlanın diyecek bir şeyi yoktu. Karışamazdı.
"Bir hafta mı. Çok uzun gelecek herhalde" Dedi oğlan.  Kız başını salladı.
"Çocuklar nerde . Onlarla da şimdiden vedalaşayım." Dedi kız.
" Aşağıda  . Gel" deyip çıktı. Kızda onu takip etti.
Çocukların yanına geldiğinde. Yüzü asıktı . Çocuklar bunu anında fark etmişti.
"Ne oldu ya ne bu yüzünüzün halı" diye sordu Sakallı genç .
"Beyza gidiyor . " Dedi genç .
O anda iki arkadaş da dona kalmıştı.kız düzeltme isteyi duydu.
"Bir haftalık. Abartmayın." Dedi .
" Bir hafta çok uzun gelecek!!" Dediler 3 genç hep bir ağızdan .
" Sabah gideceğim vedalaşmayı sevmem görüşmek üzere." Dedi kız . Hızlıca arkasını dönüp odasına gitti. Saten hava kararmıştı.
Hemen yatağına girip . Uyumaya çalıştı.
Ne uzun bir gün olmuştu .
Yarım saat felan sonra uykuya dalmayı başardı kız. Ve rüyasında annesini görmeyi diledi . 😴😴




👇👇👇👇👇








👇👇👇








Bir bölüm daha bitti  .

MELEZ TANRIÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin