BAŞLAYALIMM...
😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉Vesa
Annemgil Jon abiyle çıktılar.
Evde yalnız olmak sorun değil.
Ben onlar için endişeleniyorum.
😂😂😂 Şu an kendimi çocukları için endişelenen anne gibi hissediyorum.O sırada kapı çaldı. Kim geldi ki şimdi.
Annen veya babam olamazdı onların anahtarı vardı.
Ahh yoksa o vampir çocuk muydu.
Vazgeçtim.
Korkuyorumm.
Sesler geliyordu dinlemeye başladım." Evde kimse yok sanki "
" Evet sanırım"
" Kapıyı aç hemen . Burda kalalım biraz . Yoksa yakalanacağız"
" Tamam"Bu seslerden sonra kapının anahtar yerine bir şey soktular ve uğraştılar.
Bense geriye gittim .
Elimi kolyemin üzerine koydum.Kapı açıldığı anda elimde bir silah olduğunu hayal ettim.
İçeri girip kapıyı kapattılar.
Sadece biri beni farketmiş ti." Ç-çocuklar küçük bir sorunumuz daha var" dedi.
Diyerleride önüne döndüğünde şaşkınca bana baktılar .
Bunlar okuldaki çocuklardı.
Arasındaki iyileştirdiğim kız konuştu." Dün iyileştirdi bu günde öldürecek"
" Geçin şu odaya"
Dedim ve onları götürdüm." Silah kullanmasını biliyor musunuz"
Çocuklardan biri kafasını salladı.
Bu benim için tehlikeliydi." Kılıç kullanmasını "
Olumsuz anlamda salladı bu sefer.Bende silahı kılıça dönüştüğünü hayal ettim.
"N-nasıl" dedi aralarından biri.
"S-sana ne" dedim onu taklit ederek.
O sırada kapı açıldı.
Annem ve babam girdi." Vesa tatlım nerdesin" annemin ince sesiyle rahatladım.
" Burdayım anne"
Annem içeri girdiğinde bu manzara şok.Beyza
Karşımda Vesa elinde kılıçla okuldaki 4 çocuğun önünde onlara kılıcını dorultmuş bir şekilde duruyordu.
" Noluyor burda " dedim sertçe.
" Anne bunlar eve girdi" Vesa kızgınlığımdan korkmuş bir şekilde konuştu." Jon buraya gel "
" Geliyorum "Geldiğinde o da şok içerisindeydi.
" Yine mi şu varlıklar ya " diye mızmızlanıyordu.
O sırada Vesa atladı.
" Soğuk kanlar , sivri dişler diyer adıyla vampirler baba. Okuldayken biraz araştırdım."
Mantıklıydı." Vesa sana okula kitap götürmemeni söylemiştim"
" Ama anne çok sıkıcı o küçük beyinsiz çocukların yanında bunalıyorum. Hem okulda bir vampir çocuk var bana tısladı. Anlaşılan vampir çocuklarda beyinsiz hemen kendini ele verdi"
" Aynı sana benziyor bu kız ya"
" Sırası değil Jon "Vesa yı hızlıca çektim ve " odadan git artık " dedim .
Bana şaşkınca bakıyordu.
" Ciddi olamazsın anne " diye sızlanmaya başladı.Ona -gayet ciddiyim - bakışlarımı attığımda oflayarak yukarı çıktı.
" Ne istiyorsunuz" Jon direk konuya girmişti.
" Biz sadece sallanıyorum" dedi aradaki sarışın.
" Kimden isim verin"
" Tanıyacağınızı sanmam ama Kerim Şimşek ve Selim Şimşek "Ben şok ben iptal .
Telefonu çıkartıp direkt aradım.
Kerim açmıştı.
" Alo"
" Kerim size bir sürprizim var attığım konuma gel"
Deyip kapadım.15 -20 dk sonra kapı çaldı .
Açtığımda direk " neymiş o sürpriz " diye içeri dalan bir selim vardı." Geçin sürpriz salonda "
İçeri geçtiklerinde şaşkınca bana baktılar .
" Ahh kaç saatdir bu yarasaları arıyoruz. Baştan söylesene "" Yarasacıklar burayı mağaraları sanmış ."
Dedim.
" Cidden o kadar kaçtınız saklana saklana bu eve mi girdiniz. Ne şans ama"" Şans değil size hediyem diyelim mı Beyza"
Aniden gelen bu ses çok tanıdıktı heyecanla arkama döndüm.
Hiç değişmemişti...
Kısa ama okulda yazdığım için affedin. Karne alıyoruz...
.
Karneler nasıl millet...
İyi tatiller diliyor ve sizi bolca öpüyorum...
😘😘😘😘😘😘 😘😘😘😘😘😘 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😶😘😶😘😘😶😏😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘
😘😘
😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ TANRIÇA
FantasíaBen BEYZA normal bir hayatım varken bir anda melez oldum sonrada tanrıça . Bu hayatımı ve aşk hayatımı etkileyecek mi . Bu fantastik hikayeye gelin birlikte şahit olalım. Beyza'nın o büyüleyici yada berbat hayatına hüzününe , sevincine , korkusuna...