MAFYALAR TANIŞMA YEMEĞİ

6.1K 288 53
                                    


Ertesi gün akşam
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Dolapta kıyafet arıyorum şuan .tam 1 saattir. Hah buldum sonunda . Yuppy.

(Çanta yok ayakkabı  da yok)Kombinimi yaptıktan sonra hafif bir makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çanta yok ayakkabı  da yok)
Kombinimi yaptıktan sonra hafif bir makyaj yaptım. Harikayım. *Sen anca kendini kandır * iç ses neden hep morelimi bozmaya çalışıyon😠.*işim bu benim kızım*ya öyle mi- kapının çalmasıyla iç sese cevap vermekten vaz geçdim.
"Gell"içeri çocuklar girdi .ve bingoo hepsi siyah giyinmişti.
"Vayy Beyza çok güzel olmuşsun yaa tam mafyasın" dedi selim .
"Teşekkürler selim "dedim."hadi oyalanmayın " dedi Jon .
"Hey sizin çetenin benden haberi varmı" diyi verdim."evet "deyip kestirip attı Jon .

Dışarı çıktığımızda kapıda siyah bir Lamborghini duruyordu . Arabaya bindik . Yolculuk boyunca kimse konuşmadı .Ve sonunda bir depoya geldik .
Herkes indi ve durdu.
"Neyi bekliyoruz" " hiçbirşey " dedi selim ." E niye bekliyoruz o zaman" " sadece herkes geldimi onu soruyor Jon "dedi kerim .
Ve bir iki dk sonra ilerlemeye başladık deponun önündeki adamlar bizi görünce kapıyı açtılar ve biz havalı bir giriş yaptık. içeride büyük bir masa vardı ve 4 sandalye dışında doluydu . Orası bizeydi sanırım. Masanın en başında herkesi görecek şekilde duruyordu. Oraya geçip oturduk ve ben insanları sürmeye başladım .Aralarında bana şaşkınca bakan gözler gördüğümde durdum . Bunlar Emre , Mahmut, Murat dı.
O sırada kolumun delinmesiyle irkildim.Jon kulağıma"senin takma adın Gece burdakiler öyle bilsin "dedi. Bende onaylarca kafamı salladım . Aslında güzel isim .O sırada Jon yalandan öksürdü ve söze başladı.
"Sayın mafyalar bizi tanımayan yoktur herhalde ama yinede ben tanıtayım . Ben Jones Kara bunlarda ortaklarım Selim Şimşek  ve Kerim Şimşek ve bu da Gece Korkusuz . " Dedi .
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
Şuan herkes dağılıyor pek bişey olmadı onlar aralarında konuştu yemek yedik o kadar herkes dağılmasına rağmen Emre gil bir türlü gitmiyor.
"Heyy d.c oynayalım mı " dedi emre cidden doğruluk mu cesaret mi oynuyacağız.
"Tamam" dedi Jon . Jon un kulağına eğilip." Cidden mi "dedim de  o da benim kulağıma eğildi ve "cidden" dedi.
Ordaki bir adam şişe getirdi . Ve oynamaya başladık.
Şişe Jon ve emre arasında durdu.emre soruyordu "d mı c mi ". " D.". " Sevdiğin biri var mı". " Var"
O anda kalbimde bir ağrı oldu Jon birini seviyor neden bilmiyorum ama kalbimde bir ağrı oldu .
O sırada şişeyi bir daha çevirdiler ve şişe benimle Murat ın arasında kaldı murat soruyordu . Sormadan direk "D" dedim .
" Senin adın gece mi beyza mı "dedi. " Her ikiside" dedim . Yalan dildi artık ikiside benim ismimdi.
Şişeyi tekrar çevirdiler bu seferde benimle Kerim arasında durdu . Neymiş benim çektiğim ." C" Dedim." Emin misin"dedi kerim " evet kerim hadi"
" Sen bilirsin Jones ı öp düdaktan" gözüm birden pörtledi ." Hadi Gece "dedi . Jon yanımda oturuyordum . Yüzümü Jon a döndüğümde o da bana bakıyordu . Yaklaştım ve öptüm o da karşılık verdi . Ve bı süre sonra ayrıldık . Keşke hiç ayrılmasaydık. saate baktım da tam 5 dk olmuştu öpüşmeye başlayalı 😳.
🌸🌹🌷🌸🌹🌷🌸🌹🌷🌸🌹🌷🌸
Bı süre daha oynadıktan sonra kalktık ve ben hayla Jon un suratına bakamıyorum.😳
Sonunda odama geldim . Canım odam benim odam . Yatağıma yattım ve kendimi uykuya teslim ettim.

MELEZ TANRIÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin