MELEZ TANRIÇA??

5.1K 254 360
                                    

Kalktım. Kübra ağlıyordu.
" Hey noldu neden ağlıyorsun ayrıca hayru neden uyanmadı " dedim .
" O -o u-uyan m-mıyor." Dedi .
Ben şok. Nasıl olur . Olamaz di mi . Benim kardeşime bir şey olamaz. O sadece uyuyordu.
"N-n-nasıl. S-sacmalama h-hiç h-hoş b-bir ş-şaka dil .
Ş-şaka di mi." Dedim. Kafasını hayır anlamında salladı.
Yanına gittim. Bunu yapa bilirdim di mi. Elimi kalbinin üstüne koydum ve  aklımda ki sözleri söyledim. Tamamen içimden geliyordu sözler hiç bir fikrim yoktu.
" Zehirli kan  beni sevdiğimden ayırmaya çalışan kan ben tanrıçan olarak emrediyorum . Tertemiz ol ve rahat bırak .  Eğer uymassan bana azabımdan kork. " Dedim kendinin bile zor duyduğum bir sesle.  O sırada hayru parlamaya başladı. Ve zihnimde bir ses yankılandı.

" Bu kan ,bu damar ,bu zehir ve diyer her şey emrine amade melez tanrıçam. Sana itat eder azabından korkarız .
(( Yazar da şu an çarpılmaktan korkuyor . Çok tövbe yarabbilalemin )) seni sevdiginden ayırmak bizim için yok oluş günü olur biz sana itaat ediyoruz. "
Ben hiç bir şeyi sindiremezken. Olmuştu her şey hayru aya kalktı. Ama ben hayla düşünüyordum. Ben neler demiştim ayrıca o ses de beni onaylamıştı.
Ama şuan hissettiğim tek şey yorgunluk .
Kızlar şaşırmıştı. Onlara bunu unutura bileceğime inandım ve bunu istedim . Yine aynı şey oldu.
" Ey zihin ,hafıza ,anılar ,beyin tanrıçanıza itat edin unutun yaptığım büyüleri . Eğer dediğimi yapmazsanız tanrıçanızın azabından korkun." Dedim.
Yine aynı şey oldu.
" Ey melez tanrıçamız. Bu zihin ,hafıza ,anılar ve beyin sizden  korkar . Size itatsizlik yok oluşumuz olur . Sizin azabınızdan korkarız . Emiriniz şereftir. "

(( Her şey için çok geç yazar çarpıldı. Başımız sağ olsun ))

Kızlar birden dondular ve kendilerine geldiler.
"Ahh uyanmışsın hadi sınıfa" dedi aso . Kafamı salladım . Ne yapıyorsam işe yarıyordu. Ama kendimi çook daha fazla bitkin hissediyordum.
Odadan çıktık . Sınıfa girdik . Ders başlamıştı . Hocanın kafası. Bize döndü. " Çocuklar geçin " dedi. Ben en arkaya oturdum . Dersi dinleyemedim . Çok yorulmuştum.
Ders bittiğinde kalktık ve gezerken her yer karardı. Ve boşluk.
****
Karanlıktı . Bir bebek ağladı ve karşıma annem geldi. ' kızım '
'anne ben neden bu kadar yorgunum'' ilk defa gücünü kullandın kızım artık yorulmayacaksın'' anne onlar bana neden melez tanrıça diyorlar.'' kızım bunu saklamak zorundasın dünyada kötüler var ve sen dünyadaki herkesten güçlü melez tanrıçasın .'' nee ? ' ' kimseye söylememelisin sen Zeus tan bile güçlüsün sen 3 büyük tanrının en küçük olan 4.süsün . Çoğu kişinin bilmedigisin ama abilerin Zeus , Poseidon ve Hades'le seni izliyoruz kızım''  Ne . Ben mi sen ciddi misin . Bı dk Yunan mitolojisi tanrısı mı . Tm sakinim sorun dil başa çıkarım.' ' artık git kızım. Malum Jones senin için çok endişelendi' dedi sırıtarak ve. Yine karanlık.
*****
Hayrunisa nın azından
Beyza ile giderken Beyza birden bayıldı. Ne yapacamızı bilemedik . Hemen revir e gittik. Bir iki saat sonra 3 tane oğlan geldi.
En öndeki ." Beyza nerde ne oldu ona " dedi . Girer girmez.
" Siz kimsiniz " dedim . "Asıl siz kimsiniz Beyza ya ne oldu. " Dedi arkadaki.
Onlar birden içeri daldılar. Kimdi bunlar . Öndeki Beyza nın yanına oturdu ve ona baktı. O sırada Beyza gözünü açtı ve " Jon" diye mırıldandı.

Jones in ağzından
Çocuklarla oturuyorduk . O sırada tel çaldı açtım.
"Alo Jones " bu Beyza nın gitti yerin müdürüydü.
" Evet"
" Beyza bayıldı gelmelisiniz"
"NEEE !! Hemen geliyoruz "
İşte bu hemen gizli ışınlanma odasına gittik. Ve ısınlandık. 2 kız vardı. "Beyza nerede ne oldu ona " dedim telaşla.
Birisi" siz kimsiniz" diye sordu . " asıl siz kimsiniz Beyza ya ne oldu" dedi kerem . Ben dayanamayıp içeri daldım. Onun için çok korkmuştum . Yanına oturdum . O sırada uyandı " Jon " dedi.

Beyza nın ağzından
Gözlerimi açarken " Jon" demiştim . Onun sesini duydum yanı başımda oturuyordu.
" Burdayım güzellik" dedi. Bunu demesiyle hafif tebessüm ettim.
O sırada 5 ininde burda oldunu gördüm.
" Ne yaptın kendine . Dikkat et demedim mi ben sana ha . Aslında ben biliyordum rahat durmayacağını. Sanki neden gelmene göz yumdum ki ." Diye söylenen Jon a baktım.
" Jon susacakmısın saten başım ağrıyor. " Dediğimde . Jon göz devirdi. O sırada elimden tutuğunu yeni farkediyordum.

MELEZ TANRIÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin