Capitolul 1-Începutul

30 3 0
                                    

-Domnișoară ,Greene!strigă una dintre îngrijitoarele orfelinatului în care mă aflu de când mă știu.
-Da! S-a întâmplat ceva?
-Astăzi vor veni doi oameni sa te viziteze.
-De ce?Cine sunt?
-Vor să te infieze
-Poftim?Sunt șanse ca în sfârșit sa am și eu o familie,deși am aproape 16 ani ,mai bine mai târziu decât niciodată.
-În 10 minute sa vii la micul dejun
-Bine!
Încep sa îmi strâng patul și alături de colegele mele de cameră mă îndrept spre cantină
-Sunt șanse sa ai o familie,Sky?mă întreabă Evelina ,cea mai bună prietenă a mea.
-Da, din fericire!
-Chiar mă bucur pentru tine!
Îi zambesc și o îmbrățișez,apoi o dată ajunse la cantină începem sa mâncăm.
...
Peste 2 ore
-Bună ,Skyler!spun 2 oameni venind spre patul în care eu stăteam și vorbeam cu Evelina.
-Bună ziua!raspund eu uimită.
-Eu sunt Eva Morris,iar el este soțul meu David Morris.
-Încântată
-Noi dorim sa rămâi în grija noastră
-Ma bucur sa aud asta,dar de ce tocmai eu?Nu vă doriți un copil mai mic?
-Noi am fost prieteni cu părinții tăi si după moartea lor le-am promis că te vom găsi și vom avea grijă de tine.
-Părinții mei biologici au murit?spun destul de dezamăgită,aș fi vrut măcar să-i cunosc...
-Da,din păcate. Ești de acord ,deci?
-Da,mereu mi-am dorit o familie
-Păi bun.Noi o să plecăm sa rezolvăm cu actele și de mâine vei locui cu noi.
-Mulțumesc!
-Nu ai pentru ce!
După plecarea celor 2 eu și Evelina continuăm sa discutăm.
-Până la urmă mă părăsești..spune Eve făcând o față tristă,însă o cunosc și sigur o zice mai mult în gluma.
-Nu te părăsesc ,prostuțo!O să vin sa te văd cat de des pot și nimic nu se va schimba în prietenia noastră
-Asta e clar,nu o să scapi niciodată tu de mine
-Ce păcat!spun evident glumind și încep sa râd ,iar Evelina mi se alătură

ZIUA URMĂTOARE.
Mă trezesc și observ că este ora 9:00,am fost anunțată că peste o oră vor veni domnul și doamna Morris,mai bine zis părinții mei adoptivi.
Pâna vin aceștia eu mă voi pregăti
...
Nici nu îmi dau seama când trece timpul,fiind deja ora 10:00 și ii observ pe domnul si pe doamna Morris intrând pe ușă.
-Bună,Skyler!Ești gata?mă întreabă doamna Morris
-Da.
-Să mergem atunci!
-Imediat.spun eu luăndu-mi micul bagaj ,apoi merg și o îmbrățișez pe Eve.
-Pa ,creato!ii spun Evelinei după ce ne desprindem din îmbrățișare
-Pa,draga mea. O sa-mi fie dor de tine!
-Și mie!
Acestea fiind spuse,ies din camera orfelinatului alaturi de "noi mei părinți ".Cei din orfelinat m-au ajutat mult,însă mereu mi-am dorit dragostea unor părinți sau sfaturile unei mame...
O data ieșiti afară,ne îndreptam către mașina celor doi,deși am o oarecare teama pentru că nu-i cunosc prea bine pe acești oameni,însă nu cred că trebuie sa devin paranoică.
-Haide, Skyler urca!spune domnul Morris observându-mi sfiala de a merge cu ei
-Haide,dragă ,noi iti vrem binele ,vom avea grijă de tine,nu ai de ce să te temi.imi spune doamna Morris cu o voce caldă care mă face să am încredere.
Am urcat în mașină și tot drumul am vorbit cu cei doi pentru a ne cunoaște mai bine.
Nu dupa mult timp am ajuns la o casă foarte mare și frumoasa,cobor din mașina și toți trei intrăm pe poartă,iar apoi în casă
-Wow!Este o casă foarte frumoasa!spun eu încântată
-Camera ta este la etaj,mergi și despachtează.spune doamna Morris zâmbind
Urc scările și la etaj este o cameră,deschid ușa si recunosc ca imi place ceea ce văd,este o cameră foarte frumoasă și spațioasă.Încep sa despachtez și îmi așez hainele în dulap.Peste o săptămână este ziua mea de naștere si acesta pentru mine este cel mai frumos cadou.
-Skyler,hai la masă!o aud pe doamna Morris strigând.
-Vin imediat!
Mă schimb într-o pereche de pantaloni de trening și o bluză albă,apoi cobor la masă
-Cum ți se pare camera ta?Îți place?întreabă domnul Morris.
-Da,e minunată.Vă mulțumesc domnule și doamnă Morris.
-Nu ne mai spune așa.Eva și David sună perfect momentan adaugă domnul Morris.
-Bine!spun zâmbind ,apoi începem să mâncăm.
-Peste o săptămână este ziua ta,nu?
-Da,de unde știți?
-Avem certificatul și buletinul tău,ai uitat?
-Așa este...
După ce terminăm de mâncat ajut la strângerea mesei ,apoi merg în noua mea cameră și mă gândesc ce aș putea face să nu mă plictisesc.
Așa că mă gândesc sa mă uit la TV.
După o oră,timp în care am văzut un film, cobor să îmi iau un pahar cu apă și observ că doamna și domnul Morris au un musafir.Deși nu-l cunosc pe acel domn cu care vorbesc îl salut politicos pentru că pare să aibă in jur de 35-40 de ani
-Ea este Skyler.spune doamna Morris
-Eu o să plec în camera mea.
Urc scările și îl aud pe acel domn spunând "este frumoasa fiica dumneavoastră ".Cine e omul acesta si de unde îl cunosc doamna si domnul Morris?

Love changes the gameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum