SKYLER POV
Au trecut câteva ore de la întâlnirea neașteptată cu Derek.Mă tot gândesc la acel sărut,dar la un moment dat apare "soțul meu " ,Michel.Îl urăsc pe omul ăsta,dar nu am de ales.Am cinat împreună după care am făcut un duș și m-am schimbat în pijamale,iar Michel vine la un moment dat în cameră,dar mă prefac că dorm.
-Skyler?Ai adormit?îl aud întrebând și evident nu răspund,iar el se așează lângă mine în pat și încearcă să mă ia în brațe pe la spate,chiar atunci mă ridic și decid să plec să dorm în altă cameră.
-Unde te duci?
-O să dorm în altă cameră
-Nu rămâi să dormi cu mine?
-Nu!spun și deschid ușa camerei și dau să ies,dar îl aud pe acesta spunând:
-Cred că nu mai vrei să își recapete ai tăi casa și slujbele
-Ba normal că vreau.spun și mă întorc uimită cu fața la el.
-Atunci treci în pat!
-Nu mă poți șantaja cu asta
-Ba normal că pot.Treci în pat,în noaptea asta doar dormim.
Mă duc înapoi în pat și mă întorc cu spatele la el,iar câteva lacrimi îmi invadează fața,în timp ce îi simt mâinile în jurul taliei,dar nu le ține mult așa căci i le dau de pe mine și apoi adormim.
...
Peste o săptămână
Sunt fericită,pentru că în sfârșit Eva și David și-au recăpătat casa și slujbele,dar Michel m-a amenințat că oricând ar putea să îi dea din nou afară și să îi lase fără slujbe,deci sunt obligată să rămân lângă el,cel puțin până strângem bani să cumpărăm altă casă.
DEREK POV
Nu am mai vazut-o pe Skyler de o săptămână,dar nu a trecut o zi fără să mă gândesc la ea,deși acum 2 zile m-am îmbatat și am făcut-o cu Elisa în speranța că e ceva trecător cu Skyler și pot reveni la viața de dinainte.
-Frate ,fie vorba între noi eu știu că tu ai ajutat-o pe brunetă să evadeze ,de ce ai facut-o?mă întreabă Adam
-Fără motiv!Nu mai pune întrebări tâmpite.spun nervos.
-Marele cuceritor Derek Miller s-a îndrăgostit?
-Nu mă, e doar ceva trecător,sper.spun apoi mă urc în frumoasa mea mașină și plec,dar nici eu nu știu unde,vreau sa o uit,să nu mă mai gândesc la ea.
La un moment dat era să lovesc pe cineva cu mașina pe trecere din cauza vitezei,dar bine că am frânat la timp și ce e uimitor e faptul că era ea.Deschid geamul mașinii și o indemn să urce.
Ea se urcă în mașină și mă trezesc cu o palmă peste față,era să o calc,meritam.
-Îmi pare rau!spun și îi zâmbesc în timp ce îmi continuam drumul.
-Ai plătit prin palma pe care ți-am dat-o.spune și începe să râdă
Mă bucur că am revazut-o.
-Du-mă acasă,te rog.spune ea
-Nu știu unde stai.
-La vila Miller.spune oarecum ezitând.
-De ce ești căsătorită cu tata?spun și întorc mașina pentru a o duce acasă.
-E complicat
-Ascult
-Nu-i momentul.Apropo am ajuns.Mersi că m-ai adus.
SKYLER POV
Dau să ies din mașină o dată ajunsă,dar Derek mă trage de mână,o mângaie,apoi mă privește și fără să îmi dau seama mă trage într-un sărut la care raspund,apoi mă trag și îi spun:
-Încetează să îți mai bați joc de inima mea!îi spun nervoasă și ies din mașină trântind ușa.
Intru în casă și îl observ pr Michel așteptându-mă în bucătărie.
-Unde ai fost?
-M-am plimbat puțin cu Evelina.
-Bine!Hai să mâncăm.
Ne așezăm la masă și începem să mâncăm.
-Mâine mergem la un bal mascat.îmi spune Michel
-Poftim?
-Are legatură cu firma mea.Trebuie să mergem.
Nu mai spun nimic și după ce termin de mâncat merg în camera mea.Michel a hotărât să mă lase un timp să dorm singură și să nu mă mai oblige cu unele lucruri.
...
A doua zi
E ora 17:00,iar la ora 18:30 este balul ,așa că hotărăsc să mă pregătesc.După un duș scurt,mă îmbrac cu o rochie neagră foarte frumoasă,mă încalț cu o pereche de pantofi de aceeasi culoare ,iar părul mi-l ondulez și pentru machiaj folosesc doar fond de ten,ruj și mascara.
-Arăți minunat!spune Michel când mă vede și ne îndreptăm către mașina lui ca mai apoi spre bal și pentru că este un bal mascat am oprit la un magazin să cumpărăm măști.Nu după mult timp ajungem la destinație,intrăm și ne așezăm la o masă unde mâncăm și bem câte ceva.
DEREK POV
-Hai frate mai repede,te gătești de zici că ești baba din colțul străzii când se mărită,bineînțeles înainte sa o caute moartea pe acasă.îi spun lui Adam ,deoarece vom merge la un bal mascat ca la o distracție,eu însoțit de târfa de Elisa și Adam de altă târfă.
Chiar atunci intră pe ușa Elisa și o altă fată pe care nu o cunosc,probabil e partenera lui Adam.
În final plecăm toți 4 la acel bal,cu toții aveam măști și o dată ajunși ne așezam la o masă și am impresia că am vazut-o pe Skyler.Ori am confundat-o ori am înnebunit.O observ ieșind din încăpere,așa că merg după ea pentru a mă convinge daca este ea sau nu.Își dă jos masca ducându -se la baie și cand iese observ ca era chiar ea..Mă îndrept spre ea,dar ea când mă vede se reîntoarce în sala balului.
Nu trebuia să îmi scot masca!
SKYLER POV
De ce a trebuit să vină și el aici?De ce oriunde mă duc dau de el?Când îl observ mă reîntorc la masa la care stăteam.La un moment dat Michel mă invită la dans,nu accept din prima,dar el insistă.După 2 dansuri deja simt nevoia să mă opresc,iar la următorul dans refuz să mai iau parte,așa că Michel îmi dă o palmă peste față,pentru că l-am refuzat,înțeleg că este beat,dar nu este o scuză.Vreau să plec din sală și să plec acasă,dar acesta nu mă lasă ținându-ma strâns în brațe,eu degeaba am încercat să ies din strânsoarea lui căci nu puteam ieși.La un moment dat cineva vine și îi dă un pumn lui Michel trăgâdu-mă afară.Oare cine m-a salvat?din cauza măștii nu reușesc să îmi dau seamaGataaa și acest capitol!!Mulțumesc că îmi citiți cartea!!Îmi puteți lăsa si comentarii dacă vreți.Vă pup!!
-
CITEȘTI
Love changes the game
RomanceSkyler este o fată cu care viața are planuri mari,făcând-o să sufere mult și punând-o la încercare,astfel încât aceasta devine mai puternică și încearcă sa treacă prin toate probele vieții . Însă va iesi soarele si pe strada ei?Va avea si ea cateva...