Capitolul 6-Căsătoria

14 0 0
                                    

PESTE 2 ANI
Au trecut 2 ani de când pentru mine s-au schimbat multe lucruri.Astăzi este ziua mea ,împlinesc 18 ani cu alte cuvinte sunt majoră.Michel vrea sa facem nunta mâine ,deși eu nu aș fi vrut niciodată.Este deja ora 17:45,iar la ora 18:00 vom merge cu toții la un restaurant pe care David și Eva l-au închiriat pentru majoratul meu.Astăzi o să mă distrez și nu o să mă gandesc ce va fi de mâine în colo. Părul deja l-am ondulat și port o rochie lunga, neagră,iar machiajul este unul simplu de seară  (ruj roșu,fond de ten ,rimel și tuș),mă încalț cu o pereche de pantofi negrii,îmi iau telefonul și cobor ,acolo o văd pe Evelina pregătindu-se ,poartă o rochie roșie cu paiete,iar parul este prins într-un coc,arată minunat.David și Eva sunt deja la restaurant ,așa că imediat după ce este și Eve gata plecăm si noi spre locul majoratului. Michel în ultimul timp mi-a făcut multe cadouri(produse de machiaj,brățări,lănțișoare).Este frumos din partea lui,dar eu nu-l iubesc,mi-a spus ca nu poate veni la majorat,deoarece face ultimele pregătiri de nuntă.În final eu și Eve ajungem la restaurant,acolo erau toți cei dragi și asta mă făcea să ma simt minunat.După primul an de meditații am început să mergem la liceu,iar la majorat au fost prezenți toți colegii de clasă.Muzica răsuna în tot restaurantul ,mesele erau pline de bucate alese,totul era perfect.La un moment dat am început să dansăm si nu ne-am mai oprit timp de 2-3 ore.

Ziua Următoare
Mă trezesc la ora 10:00,deoarece aseara am adormit la ora 6:00,poate dormeam mai mult dacă nu era astăzi ziua în care viața mea va căpăta un alt sens,ziua căsătoriei cu barbatul pe care nu-l iubesc . Cat despre noaptea trecută a fost magică,am facut poze și chiar ne-am distrat.
Cununia civila va fi la ora 12:00 ,așa că dupa rutina de dimineață,cobor la micul dejun și imediat după mă schimb și plec spre coafor.Michel mi- făcut programarea,de fapt el a fost cel care s-a ocupat de tot,pe mine nici nu
m-a interesat.Ajunsă la destinație mă așez pe un scaun și aștept să mă coafeze specific mireselor.
După ce coafura este gata,plătesc și mă întorc acasă ,unde mă imbrac în rochia albă de mireasă,rochie pe care aș fi vrut sa o port in alte circumstanțe.În timp ce mă pregăteam telefonul începe să sune.Îl iau și  răspund. Era Michel.
-Alo,ești gata ,draga mea?
-Da.raspund destul de sec.
-În 5 minute vin să te iau.
-Bine.
Apel încheiat
Mă încalț cu o pereche de pantofi albi cu toc, iau telefonul de pe birou și ies afară,deoarece aud claxonul unei mașini și clar era Michel.
Urc în mașina lui Michel pe locul din față.
-Arăti uimitor!
-Mulțumesc.răspund eu.
Apoi acesta pornește motorul și plecăm,toate celelalte mașini sunt în urma noastră...Aparent totul "perfect",însa nu e ceea ce îmi imaginam eu.Mă uit în stânga mea și îl vad pe bărbatul care mă obligă să mă căsătoresc cu el,pe bărbatul care acum cateva luni a încercat să ma sarute,iar eu bineînțeles ca nu am acceptat,dar nu am scăpat,doar m-a obligat tipic lui.Nu-mi pot imagina viața lângă o așa persoană.
-Am ajuns!spune acesta întrerupăndu-mă din gândit.
Cobor din mașina ,la fel si el și îl  prind de braț(așa cum m-a rugat).
O dată intrați în sala cununiilor ofițerul de stare civilă începe  întregul proces,iar în cele din urmă vine și întrebarea.
-Cetățeană, Skyler Morris ( am numele de familie al Evei si al lui David de la adopție)de bună voie și nesilită de nimeni îl iei în căsătorie pe cetățeanul Michel Miller?
"Din obligație și silită, nu"gândesc și o lacrimă mi se prelinge pe obraz,dar de tristețe.
-Eu...spun și mă uit la Michel,iar el la mine cu o față gen "spune da mai repede ".
-Doamnă viitoarea mea soție este doar foarte emoționată,puneți-mi mie întrebarea prima dată.
-Bine.spune aceasta și repetă întrebarea ,astfel încât Michel ajunge să spună:
-Da din tot sufletul.
Apoi repetă intrebarea și în cele din urmă reușesc să spun și eu"da".
-Vă declar soț și soție.Puteți săruta mireasa!
Nuu!De ce a spus asta??
Michel se apleacă să ma sărute,dar eu mă trag ,așa că mă săruta pe frunte,dacă nu eram în public era din nou un sărut forțat.
Ieșim cu toții afară și ne îndreptăm către mașini urmând să mergem la cununia religioasă.
...
După aceasta am mers la localul "Complex ",unde s-a desfășurat petrecerea.Eu nu eram mai deloc fericită,stăteam la masă și nu mă interesa de ceea ce se întâmplă în jurul meu.
-Iubita mea soție,vino să dansăm.îmi spune Michel.
Înghit în sec și afișez cel mai fals zâmbet,apoi mă ridic pentru valsul mirilor.Totul este frumos pregătit,dar..nu pot zâmbi,nu pot fi fericită.
Pe la ora 2:00 după tăierea tortului toți au plecat acasă,am vrut și eu să merg acasă alaturi de Evelina,David și Eva,dar Michel mi-a spus că voi locui cu el,așa că ne îndreptăm spre casa lui.
...
-Am ajuns !spune Michel
Observ o vilă imensă din exterior în care intrăm și îmi este o oarecare teamă sa fiu singură cu el,mai ales în noaptea nunții.La un moment dat ma ia pe sus și ma duce într-o cameră și încearcă să mă sarute.
-Stai!spun și îl opresc.
-Ce-i?Ești soția mea și asta e noaptea nunții noastre,trebuie să profităm de ea.
Deși foarte speriată încerc să scap.
-Știu,dragule,dar te rog.Nu azi,nu sunt pregătită.spun și am folosit apelativul "dragule" în speranța că voi scăpa în această seară.
-Skyler!!
-Te rog! Înțelege,ar fi prima dată si nu sunt pregătită.
-Bine,dar mâine -seară nu va mai ține această scuză.
Acesta pleacă din cameră,iar eu bufnesc în plâns,ce o sa fac mâine seară?sa spunem că am scăpat acum,dar în zilele ce vor urma...Prima dată aș fi vrut să fie special,nu aș putea să fac acest pas lânga el,lânga obsedatul care mă sărută forțat.Mă schimb din rochia de mireasă într-un tricou și o pereche de pantaloni pe care le găsesc în dulap,deoarece nu am avut când să îmi iau hainele de acasă,mă întind în pat și imediat adorm.

Heei!!Am revenit cu un nou capitol!!Am fost destul de ocupată și nu am mai putut posta.Sorry!

Love changes the gameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum