Capitolul 13

8 1 0
                                    

-Tata ce cauți aici?De unde stii unde locuiesc?
-Nu contează.Ce e între tine și soția mea?
-Nu te interesează.Ai obligat-o să se căsătorească cu tine
-Asta nu te privește pe tine.Sa nu te mai atingi sau vezi vreodată cu ea!
- Nu mă obligi tu,nu mai sunt băiețelul naiv pe care îl băteai mereu după moartea mamei.
-Fiule,ce a fost,a fost,era modul în care îmi manifestam suferința și îmi pare rău.
-Scutește-mă și pleacă din casa mea
-Îți spun doar să o lași pe Skyler în pace.spune și iese pe ușă
-Hai pa.adaug eu și îmi dau ochii peste cap.
SKYLER POV
...
E ora 12:00,mă trezesc,îmi fac rutina zilnică,mă îmbrac ,mănânc ceva și apoi hotărăsc să le fac o vizită părinților mei adoptivi și Evelinei,ținând cont că Michel nu e acasă.
O dată ajunsă Evelina mă îmbrățișează și ne așezam pe canapea unde începem sa povestim
-Unde sunt Eva și David?întreb eu la un moment dat
-Își caută altceva de muncă
-Cum?Michel i-a dat din nou afară?
-Nu,dar au spus că am depins destul de el și au dreptate,ai îndurat multe din cauza lui.
-Vreau ca voi să fiți bine,asta îmi dă putere.
La un moment dat îmi sună telefonul,îl scot din buzunarul blugilor și răspund
-Alo?
-Bună,bruneto!
-Bună ,Derek!
-Ne putem vedea azi?
-Nu.Michel va veni în curând de la firmă și dacă vede că nu sunt acasă vor fi probleme.
-Vreau să te văd!
-Nu se poate.Nu îngreuna situația.Momentan trebuie să stam departe unul de celălat
-Cum adică?
-Exact.Nu trebuie să ne mai vedem,sau să mai vorbim și așa o să mă uiți,ochii care nu se văd se uită,sti cum e
-Nu mai vorbi așa.Nu o să te uit,nu am cum.
-Nu mai pot să vorbesc.Pa,ai grijă de tine!
-Skyler,stai!
Închid apelul fără a mai spune ceva și o lacrimă mi se prelinge pe obraz.
-E imposbil să fim împreună!spun eu către Evelina
-Imposibilul poate deveni posibil,bruneta mea.Momentan e mai bine așa,dar cu timpul cine știe.
-Ai dreptate.Eve eu trebuie să plec,vă sun diseară.spun apoi o imbrățișez și ies din casă,dar spre uimirea mea când ajung în fața casei mele îl văd pe Derek.
-Omule,ești nebun?Ce faci aici?
-Taci și sărută-mă.spune și mă săruta,iar eu nu mă pot opune,nu aș vrea să fac asta.
-Nu pot sta departe de tine!spune el după ce ne oprim din sărut.
-Dar trebuie.Te rog ,pleacă! Dacă te prinde Michel aici ne omoară pe amândoi.
-Tata e psihopat,dar nu m-ar omorî
-Nu vreau să riscăm
-Dacă nu riscăm ,nu căștigăm,iubito
Îi zămbesc,iar el mă pupă blând pe frunte,apoi mă îmbrățișează,aș vrea să rămânem așa mereu.Deși la început părea că are o inimă de gheață,mi s-a dovedit a fi un om minunat,de fapt trecutul crud l-a făcut atât de dur.
-Derek,te rog,du-te!îi spun deși nu îmi doresc asta deloc.
-Bine!Mă sărută pentru ultima dată, se urcă în mașină și pleacă.
Mă întorc în casă și pregătesc ceva de mâncare pentru Michel.Nu după mult timp acesta apare,dar foarte nervos,își aruncă cheile de la mașină și geaca și spune:
-Cum îndrănești,târfo?
-Să îndrăznesc ce?Și de ce mă jignești ,omule?
-Crezi că nu te-am văzut cum îl sărutai pe Derek?
-Dar cum?Unde erai?
-În mașină ascuns.Pune masa și apoi ne întâlnim în cameră.Să nu cumva să te opui.
Înghit în sec și mă apuc să pun masa,mâncăm și îmi e tare teamă de ceea ce va urma,nu vreau să trec din nou printr-un viol.
-Skyler,te aștept!strigă el.
-Pot să o sun pe Eva înainte?Am promis că o sun.
-Bine,dar repede și să nu faci vreo tâmpenie că te omor.
Iau telefonul și ignor ceea ce spune el,așa că îl sun pe Derek.El e singurul care m-ar putea salva.
-Derek?
-Sky?De ce vorbești așa încet?
-Vino repede la mine!O să am nevoie de ajutor
-Iubito ,nu sunt acasă,am fost trimis cu o treabă.Ce se întâmplă?Ești bine?
-Momentan.
-Hai,Skyler,a expirat timpul convorbirii telefonice.Mișcă-te aici.spune Michel
Îi închid telefonul lui Derek și îmi dau seama că sunt nevoită să trec din nou prin acel chin,nimeni nu mă poate ajuta.
DEREK POV
-Alo?Skyler?Mă auzi?
Mi-a închis se pare,oare ce a pățit?
-Johnoson,trebuie să plec!
-Unde să pleci mă?,trebuie să vină turcii să negociem cu ei.
-Am spus că trebuie să plec.E urgent
-Nimic nu e mai urgent decât asta.
Nu mă interesează ce zice el,trebuie să ajung la Skyler.Astfel într-un moment de neatenție din partea lui plec și mă urc în mașină îndreptându-mă spre casa iubitei mele.Sunt la mama dracului  în partea cealaltă a orașului și o să dureze o jumătate de oră până ajung,sper doar ca Skyler să nu pățească nimic.
SKYLER POV
-Haide,draga mea.Vino în pat
-Michel,mă simt cam rău.Putem să o amânăm pe altădată?
-Ce ai spus?
-Te rog,nu mă simt bine
-Skyler!Suntem căsătoriți de câteva luni bune și de abea am dormit împreună.Nu mai trage de timp.Eu te vreau acum.spune și mă atinge pe picior,iar eu mă trag,nu suport să mă atingă nici el,nici altcineva.
Eu încerc să ies din cameră,dar mă prinde și mă trăntește în pat.Mă sărută pe umeri și îmi rupe la propriu bluza,apoi mă săruta pe gât,iar eu plâng și țip,dar în zadar,trecutul groaznic se repetă și nu pot face nimic,nu am puterea de a mă opune,deși încerc.
-Ajutor!strig eu

Gata și acest capitol.Oare va ajunge Derek la timp sau va ajunge prea tărziu?Îmi cer scuze că nu am mai postat de ceva timp.Sper să vă placă si acest capitol❤❤

Love changes the gameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum