Capitolul 7-Probleme

9 0 0
                                    

Este ora 18:00,Michel este la serviciu,iar eu am fost să îmi iau hainele de la vechea mea casă.Am terminat liceul anul acesta,deși am prins doar 1 an și din fericire i-am făcut față.Mănânc ceva ,după care fac un duș lung și când ies mă schimb intr-un tricou alb comod și o pereche de pantaloni scurți,mă gândesc ce o sa fac și în seara asta să scap.
Timpul trece fără să îmi dau seama ,fiind deja ora 22:00,la un moment dat aud un ciocănit în ușa și îl văd pe Michel intrând și abea ținându-se pe picioare..E beat?
-Bună seara,soțioara mea frumoasă!
Eu nu îi răspund și observ că se așează lângă mine în pat,îmi pune mâna după gât și vrea să mă sarute,dar îl îndepărtez.
-Michel,ești beat!
-Ce contează?
-Contează.
Mă ridic din pat și vreau să ies pe ușă,dar mă împinge în pat și încuie ușa cu cheia.Eu mă dau din ce în ce mai în spate,mai am puțin și mă urc pe pereți de frică.
-Nu mai scapi!Te vreau acum
-Lasă-mă în pace!țip eu și câteva lacrimi îmi curg pe obraji.El mă trage de picioare și se așează peste mine,își dă jos tricoul,apoi vrea sa îl dea și pe al meu.
-Te rog,nu vreau să fac asta,nu acum,nu cu tine
Începe să mă sarute pe găt ,mă simt scârbită și țip cât mă țin plamanii.Atunci îmi vine o idee,deși nu ajung din prima întind mai mult mâna și reușesc să iau de pe noptiera de lângă pat o carte foarte groasă cu care îi dau în cap cu toată forța,iar acesta leșină din fericire și este șansa mea de scăpare ,îl imping de pe mine,îi iau cheia din buzunar și îmbrac tricoul pe care obsedatul mintal mi l-a dat jos,de teamă că în orice moment s-ar putea trezi iau pe mine ceea ce îmi e cel mai la îndemână și anume un capod și ies din aceasta casă.Noroc că este vară si nu este chiar atat de frig,lacrimile mi se opresc,iar inima încetează să mai bată de 100 de ori "pe secundă " din cauza fricii.
Mă îndrept către casa în care locuiam până sa devin soția acestui monstru,însa la un moment dat cineva îmi pune mâna la gură și de atunci negru,nu mai știu nimic
...
Mă trezesc dintr-un somn profund și observ că sunt într-un fel de subsol legata la mâini și cu scotch la gură.Ce se întâmplă??
-Ajutoor!strig
-Ooo, uite cine s-a trezit!spune un băiat brunet cu ochii verzi și înalt.Acei ochi verzi i-am mai văzut  undeva,dar nu-mi dau seama unde.Între timp apare înca un baiat șaten cu ochii albaștri.
-Bună treabă ,frate!îi spune brunetul șatenului.
-Mersi,a fost plăcerea mea sa o răpesc pe micuța asta.
-Draga mea,dar unde te duceai tu așa îmbrăcată?spune brunetul și îmi dă jos scotch-ul
-Nu te interesează!Dați-mi drumul.țip eu
-Mrr,pisicuța are gheare.spune cel șaten.
-Cine suneti și ce vreți de la mine?
-O să vezi poimâine,draga mea.spune brunetul și se apropie de mine dându-mi părul după ureche.
-Nu mă atinge!țip și din nou câteva lacrimi îsi fac apariția pe fața mea.
-Derek,hai să plecăm!spune șatenul.
-Hai!
-Ne vedem mâine târfulițo!
-Târfuliță e ma-ta.îi spun fără ezitare șatenului care a îndrăznit să ma jignească
DEREK POV
-Târfuliță e mă-ta.o aud spunându-i prietenului meu și asta mă face să zâmbesc.E dură și în același timp pare atât de inocentă.
-Limbajul!spune Adam și plecăm.Am impresia că am mai văzut-o undeva,dar unde?
-Ajutor!o aud țipând și îmi dau seama că plânge.
Ehh ,nu eu am pus-o să umble la 23:00 în capod pe stradă.
SKYLER POV
Țip după ajutor,dar nu mă ajută nimeni.Nu înțeleg ce caut eu aici.Și ce a vrut să însemne"vei afla poimâine".Cu ochii în lacrimi și totuși pe un scaun legată la mâini reușesc sa adorm.
...
-Hello!!îmi spun cei doi de dimineață
Nu le răspund și mă uit la ei cu o privire gen "va urăsc"
-Ți-am dus să mănânci!spune acel Derek și îmi întinde o farfurie cu mâncare.
-Nu mănânc !
-Ba mănânci ca trebuie sa arăti bine ,nu avem nevoie de cadavre.
-Am zis ca nu vreau.Nu mă obligi tu.
-Hai să vedem!spune apropiindu-se de mine și încearca să mă facă să mănânc.
-Am spus nu.spun și scuip bucățica de cașcaval pe care mă obliga să o mănânc.Nu o să le fac lor pe plac,nu sunt bătaia lor de joc.
DEREK POV
Când văd că efectiv scuipă acea bucățică de cașcaval rămân uimit de cât e de încăpățânată,mă enervează și în același timp îmi place,nu am mai întâlnit până acum pe cineva care să îndrăznească să mă înfrunte.Uitându-mă la ea mai atent observ cât este de frumoasă.Ce tot zic?.Îi admir doar  curajul,dar nu îmi place,eu nu sunt genul care să placă o fată mai mult decât pentru o noapte.
-Nu mă mai privi așa și pleacă!
-Așa cum?o întreb
-Parcă erai în alta lume
-Ți s-a părut și mănâncă,ai început sa comentezi cam mult,nu crezi?spun ridicând tonul.
-Sincer,nu. Nu mi-e frică de tine.
-Ar trebui.Nici nu știi ce te așteaptă
-Ce mă așteaptă?Spune-mi
-Ce nerăbdătoare ești,dar mâine vei afla.
-Te rog,dă-mi drumul,nu ți-am făcut nimic rău.îmi spune calm și din nou are o privire atât de inocentă,este ca un copil cu toane,nu știu de ce spun asta sau ce mi-a venit,dar când face fața asta e pur și simplu adorabilă,însă nu mă las prea tare impresionat.
-Mă flatezi,dar nu îndeajuns ,baby!îi răspund
-Măcar spune-mi ce vrei de la mine.
-Altădată
-Ești idiot?Altădată când?spune nervoasă și încep să râd de felul în care pufnește.
-Parcă ești bipolară,baby!
-Parcă ești idiot și aș vrea să spun că mă flatezi,dar nu îndeajuns.spune într-un fel imitâmdu-mă
-Te joci cu focul.
SKYLER POV
Nu mai suport aceasta situație,nu-i mai suport pe ăștia doi,mai ales pe brunetul ăsta stresant.Pe căt e de frumos în exterior si pe bune arată bestial ,pe atât e de rece în interior.Tocmai am spus că arată "bestial "?
-Acum te las ,frumoaso ,sa nu faci prostii.imi spune și pleacă,șatenul făcând-o de mult.
-Oo ce păcat că pleci.spun evident glumind ca să am motiv să mai și zâmbesc ,dupa atatea ore de plans încontinuu
Îl observ cum zâmbește subtil și adaugă:
-Spre norocul tău o să revin!
-Vai!Chiar că noroc.spun și îi arunc o privire gen"dă-mi pace idiotul lumii"
Derek pleacă și rămân din nou singură și tristă întrebându-mă ce se va întâmpla mâine de tot insistă cu asta,îmi e frică de ziua de mâine...Vreau doar să fiu acasă cu David,Eva și Evelina,îmi e dor de ei,îmi e dor să fiu liberă ceea ce nu am mai fost de când am devenit soția lui Michel obsedatul și din cauza lui mi se întâmplă asta.

Hei, dragilor!!O să încerc să postez cât mai des și dacă vă place cartea lăsați-mi comentarii cu ce credeți că se va întâmpla.Vă pup! P.S la media este Derek

Love changes the gameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum