DEREK POV.
Stăteam la masă alături de Elisa,aceasta mă trage într-un sărut,dar când observ că Skyler primește o palmă merg spre ea și îi dau tipului care a lovit-o un pumn ,neștiind cine este din cauza măstii și o trag de mână pe Skyler și ieșim afară.
-Cine ești?mă întreabă ea
Îmi dau masca jos și rămâne uimită când mă vede.
-Mulțumesc!îmi spune și mă îmbrățișează scurt apoi după îmbrățișare adaugă:
-Ăă..scuze pentru asta
-Nu trebuie să îți ceri scuze!
Inocența asta a ei mă atrage din ce în ce mai mult și nu vreau să o rănesc.
-Știi bruneto?Ar trebui să stăm departe unul de celălalt.
-E tot mai greu.
-Destinul e de vină,ne face să ne întâlnim la orice pas.
Ea începe să tremure, fiind îmbrăcată doar într-o rochie neagră ,lungă cu bretele.Îmi dau jos sacoul și i-l pun pe umeri,iar ea îmi zâmbește și își pune capul pe umărul meu.
Această liniște nu durează mult,fiind întreruptă de Elisa.
-Iubitule,aici erai!
-Pleacă,Elisa!îi spun
-Ce vorbești?Hai înăuntru să dansăm.
-Pleacă și lasă-mă.țip către ea.
-E iubita ta?întreabă Skyler uimită când Elisa se reîntoarce în sala balului
-Nu chiar
-De ce te comporți așa urât cu ea?
-Nu e iubita mea și nu îmi pasă de ea,bine?
-Așa e,ție îți pasă doar de tine.spune și îmi înapoiază sacoul plecând.
-Stai,unde te duci?
-Departe de aici!
-Skyler!spun și alerg după ea ajungând-o și o trag de mână.
-Ce vrei?
-Vino cu mine
-Ce?Nu
-Te rog,ai încredere în mine.Nu o să îți fac nimic rău.
-Aș vrea să te cred,dar nu pot.spune ea mai mult țipând.
-Te rog,nu vei regreta.Elisa e o curvă de asta am spus că nu îmi pasă de ea.
-Iar eu?Eu nu o să îți fac jocurile,Derek.
-Nici nu vreau asta.Tu ești diferită de fetele pe care le-am cunoscut eu.Vino cu mine,vei fi în siguranță.
SKYLER POV
Nu pot să am încredere in el,îmi e teamă.În momentul meu de găndire îl observ pe Michel venind spre noi,asta mai lipsea.
-Ce crezi că faci aici?spune acesta și îmi dă o a doua palmă pe ziua de azi.
-Tată,nu o mai lovi!Ești nebun?îi spune Derek și mă trage într-o îmbrățișare.
-Derek,te rog să plecăm de aici!
-Panaramo,vino înapoi!strigă Michel în urma noastră.
Ne urcăm în mașina lui Derek și nu știu unde ne îndreptăm,dar voiam doar să scap de Michel,acum îmi dau seama cu cine seamănă Derek,deși e ciudat că el a început să se poarte frumos cu mine.
-Derek,unde mergem?
-O să vezi
Dupa 15 minute ajungem la un aeroport,coborâm din mașină și mergem pe pistă unde observ un avion privat.
-Ce căutăm aici?întreb eu uimită.
El nu spune nimic,mă ia de mână și urcăm in avion.
Ne așezăm și nu mă pot abține din a pune întrebări.
-Ai un avion privat?.spun și imediat decolăm
-Așa se pare.Nu mai pune întrebări de genul.Acum vreau eu să te întreb ceva.
-Spune!
-De ce te-ai căsătorit cu tata?
-E o poveste mai lungă...
-Avem timp,zborul până la Paris durează câteva ore.
-Wow ,mergem la Paris,ce frumos
-Skyler!Răspunde-mi la întrebare.
Îi povestesc,apoi îmi spune și el problemele pe care le-a avut cu tatăl lui.
-Acum putem să nu mai vorbim despre subiectul ăsta?îl întreb
-Da.Ai mai fost în Paris?
-Nu,dar de ce mergem acolo?
-Să uiți de seara asta
-Derek,eu nu înțeleg de ce faci toate astea pentru mine,eu nu pot să îți ofer doar ce îți oferă Elisa sau alte fete cu care ai fost tu,deci nu încerca să mă faci să mă îndrăgostesc de tine și apoi să pleci
-Nu te îndrăgosti,atunci!
-Cred că e prea târziu
-Skyler,ultimul lucru pe care mi-l doresc e să te rănesc.
Oftez și îmi las capul în jos
-Eu nu știu ce simt,mă gândesc tot timpul la tine,îți vreau binele,vreau să te protejez,să am grijă de tine,iar lucrurile astea sunt noi pentru mine,eu nu știu ce-i dragostea adevărată și încep să cred că tu o să mă înveți.Nu vreau să te rănesc,dar îmi e greu să fiu tipul bun.
Îi zâmbesc și îl trag într-un sărut pasional.
În curând ajungem la Paris,coborâm și ne îndreptăm către turnul Eiffel ,admiram priveliștea și sunt foarte fericită că el a venit la bal și am scapat momentan de Michel,dar va trebui să mă reîntorc,pentru că Eva,David și Evelina vor avea din nou probleme.
-Stii unde nu am fost eu niciodată?îl întreb
-Unde?
-Dar să nu răzi de mine!
-Spune!
-La un parc de distracții.
-Vom merge acum.spune și mă ia pe sus
-Lasă-mă jos!spun răzând
La un moment dat chiar ajungem într-un parc de distracții,ne-am dat în toate prostiile de acolo,apoi am mers la un restaurant să mâncăm ceva.
-Trebuie să ne întoarcem.îi spun eu
-Dar e așa frumos aici
-Dacă nu mă întorc Michel le ia casa alor mei și joburile pe deasupra
-Bine!O să mergem
...
DEREK POV
E ora 5:00 dimineața ,suntem în avion întorcându-ne acasă,Skyler a adormit,doarme ca un adevărat îngeraș
...DUPĂ CĂTEVA ORE
Am ajuns,am trezit-o pe Skyler și am dus-o acasă cu mașina.
-Vise plăcute!îi spun
-Mersi la fel.
-Să mă visezi!!strig pe geam după ce coboară
-Ai vrea tu.
Plec și eu spre casă ,dar acolo am o surpriză neplăcută.
-Tată?Ce faci tu aici?De unde știi unde locuiesc?
CITEȘTI
Love changes the game
RomanceSkyler este o fată cu care viața are planuri mari,făcând-o să sufere mult și punând-o la încercare,astfel încât aceasta devine mai puternică și încearcă sa treacă prin toate probele vieții . Însă va iesi soarele si pe strada ei?Va avea si ea cateva...