Astăzi am hotărât să dau admiterea la facultatea de Limbi straine din București,mi-am luat o pauză după liceu,însă acum este momentul să fac această facultate și să pot avea o meserie după terminarea ei.E ora 7:00 iar eu mă pregătesc pentru a merge la admitere,m-am îmbrăcat cu o cămașă albă,o pereche de pantaloni negrii și ca încălțăminte am ales o pereche de pantofi negrii.Îmi iau geanta,telefonul și două manuale pentru a mai repeta la cele două materii la care se dă admiterea și anume în cazul meu:engleză și română.
-Skyler?Unde te duci?îl aud pe Derek în spatele meu în timp ce mă îndreptam spre ieșirea din casă.
-Azi dau admiterea la facultate.
-Haide ,te duc eu!
-Bine.Hai că nu vreau să întârzii.
Ne îndreptăm către frumoasa lui mașina și plecăm.Ajungem cam în 15 minute ,dau să ies din mașină,însă îl aud pe Derek spunând:
-Baftă,iubire!
-Mulțumesc!spun și îi zambesc,apoi cobor și mă îndrept către sala de examen a facultății.
...
Examenul a durat 2 ore,a fost astăzi la limba engleză,iar mâine va fi la limba română.Derek nu a putut să vină să mă ia,deoarece avea treabă,așa că am luat autobuzul pâna la casa mea temporară ca să spun așa.
...
PESTE CÂTEVA LUNI
Au trecut câteva luni de când am reușit să intru la facultatea de Limbi străine și sunt fericită,însă mă îngrijorează Derek care nu a mai dat pe acasă de 2 zile,l-am sunat și nu a răspuns,iar Adam la fel este dispărut și nu răspunde la telefon.
La un moment dat o observ pe Evelina intrând în cameră și se așează lângă mine.
-Ești bine?
-Da,doar că mă îngrijorează Derek ,mi-e teamă să nu fi pățit ceva.
-Stai liniștită!Oricum tu ai mâncat ceva azi?
-Nu,dar nu mi-e foame
-Skyler acum te iau la bătaie,hai să mâncăm.
Zâmbesc și merg alături de ea la masă,Eva și David fiind la serviciu mâncăm doar noi două.
Dintr-o dată ușa se deschide și pe ea intră Derek și Adam.Rămân uimită când observ ca amândoi sunt accidentați.
-Ce s-a întâmplat?întreb eu
-Poveste lungă.spune Derek așezându-se și ei la masă cu noi.
-Mrr..Eve arăți bine azi!spune Adam și începe să se joace cu părul Evelinei,iar aceasta îi dă o palmă care m-a făcut să râd.
-E cam beat!Nu-l băga în seama.spune Derek.
Mâncăm până la urmă toți 4,apoi strâng masa,spăl vasele ,apoi hotărăsc să merg să fac un duș.
-Skyler!Pot să intru?întreabă Derek
-Tu ești tâmpit?Normal că nu poți intra peste mine în duș.
-Dar suntem împreună,ar fi normal.
-Te-ai îmbătat și tu?sau ai uitat că nu trebuie să mă compari cu târfele cu care ai fost tu?
Aud un pufăit din partea lui și nimeni nu mai zice nimic.
...
Ies din duș doar în prosop,însă Derek era acolo și mă privea,iar eu nu înțeleg ce face aici acum,mai ales că noi nu dormim împreună
-Asta e camera mea.Vrei să mă lași să mă schimb,te rog?
El nu spune nimic și se apropie de mine,mă săruta și începe să mă atingă,însă mă trag și îmi cer scuze.
-Iartă-mă,dar nu pot!spun și o lacrimă mi se prelinge pe obraz.
-Iartă-mă tu, iubito
-Derek,nu e vina ta.Eu am trecut prin două violuri și nu mai pot simți astfel de atingeri de bărbat cel puțin nu acum.Te rog,înțelege-mă.
El vine și ma ia în brațe sărutându-mă pe frunte.
-O să ies să te schimbi.
-Bine,dar după trebuie să vorbim,nu o să scapi,va trebui să îmi spui de ce nu ai răspuns la telefon și unde ai fost în astea 2 zile.
După aproximativ 5 minute îl chem înapoi pe Derek,deoarece m-am îmbrăcat și ne așezăm în pat pentru a vorbi.
-Deci spune!
-Nu e important.Tot ce contează e că sunt bine.
-Nu.Vreau să îmi spui,mi-am făcut griji,plus că ați venit bătuți.
-Nu vreau să te implic în lucruri din astea.Te rog,las-o baltă.
-Data viitoare măcar dă-mi un mesaj să stiu că ești bine.
-Ești frumoasă până și cu machiajul întins și parul ud.
-Ce lingușitor ești!spun și zâmbesc,apoi merg și îl sărut.
-Mă bucur că mi-ai dat această șansă!Mă bucur că exiști,nu sunt eu sentimental de fel,dar tu mi-ai schimbat viața.
Îl îmbrățișez și îmi pun capul pe umărul lui.El e o persoană bună,e doar un suflet rănit de propriul lui tată care a fost devastat de moartea soției sale și își vărsa toată supărarea pe Derek,astfel încât el ajuns să aibă acea inimă de gheață cum spunea el.
La un moment dat primesc un mesaj ciudat.
-Skyler,o să te găsesc și în gaură de șarpe!
E număr necunoscut ceea ce mă sperie.Am revenit cu un nou capitol.Îmi pare rau că nu am mai postat în ultima vreme.Vă rog sa imi lăsați comentarii despre cum vi se pare cartea si daca vreti sa o continui.
CITEȘTI
Love changes the game
RomanceSkyler este o fată cu care viața are planuri mari,făcând-o să sufere mult și punând-o la încercare,astfel încât aceasta devine mai puternică și încearcă sa treacă prin toate probele vieții . Însă va iesi soarele si pe strada ei?Va avea si ea cateva...