Este dimineata,mă trezesc și încep să mă pregătesc pentru o nouă zi de facultate.
Nimeni nu este acasă,așa că iau singură micul dejun,după care pornesc spre facultate.
În drumul meu,telefonul începe să sune,era număr necunoscut, însa hotărăsc să răspund
-Alo?Cine e la telefon?
-Târfo,ai face bine să te reîntorci acasă
-Michel?
-Da,chiar eu.O să regreți dacă până mâine nu te reîntorci.
-Te rog,Michel,încetează,nu o să mă întorc niciodată !spun și închid apelul.
....
După cursuriTocmai am terminat cursurile,e ora 16:00 și mă întorc acasă.Telefonul iar începe să sune.
-Alo?
-Skyler,avem o problemă!
-Ce s-a întâmplat?
-Evelina a...
-Derek,ce a pățit Evelina?
-A avut un accident de măsină
-Ceee?
-Vin să te iau.Unde ești?
-În fața facultății.
O dată ce Derek ajunge,mă urc în mașină și pornim spre spitalul la care era Eve.
Ajunși acolo un doctor vine și ne spune că va avea nevoie de un transplant de la o rudă apropiată.
-Nu are rude apropiate,ca și mine a crescut la orfelinat.spun eu.
-Aceasta este situația.spune doctorul
-Dar nu poate trăi fără acest transplant?
-Ba da,însa mult mai puțin
-O sa îi găsim părinții.Cum se simte?pot să o văd?
-E bine.O poți vedea doar 5 minute pentru că are nevoie de odihnă.
Intru în salonul ei și o prind de mână,iar ea deschide ochii.
-Cum te simți?o întreb
-Sunt bine.
-Cine ți-a făcut asta?
-Nu știu,însă am văzut că numărul mașinii era:"B 22 MIL"
-Dar asta e mașina lui Michel
-Poftim?Chiar crezi că el a fost?
-Îl cred în stare de orice,mi-a spus să mă întorc,nu am acceptat și probabil accidentul acesta a fost un mod de a se răzbuna.
Îi spun și ei de faptul că trebuie sa facă un transplant,apoi o îmbrățișez și îi spun că totul va fi bine.
Între timp în salon apar David și Eva care stau de asemenea de vorbă cu ea,iar eu ies din salon.
...
PESTE CÂTEVA ZILE
Au trecut câteva zile de la accidentul Evelinei și se simte bine,însă deja am început să îi căutăm familia.
EVELINA POV
Este ora 15:00 și tocmai am plecat de la facultate,apropo sunt la facultatea de medicină,iubesc anatomia și sunt fercită că am luat admiterea.În drumul meu spre casă mi se face rău și leșin,însă când mă trezesc observ că cineva m-a prins.Îl privesc în ochii lui albaștri ,el făcând la fel și rămânem blocați pentru câteva secunde.De abea când îmi revin parcă dintr-o transă îmi dau seama că era Adam.
-Frumoasă cădere,creațo!spune el.
-Frumoasă prindere!adaug eu și dau să plec spre casă,însă Adam mă trage într-un sărut pasional care mi-a plăcut la nebunie,a fost primul meu sărut.
-De ce ai făcut asta?spun după ce ne oprim din sărut dându-mi seama că asta nu trebuia să se întâmple.
-Din plăcere!
-Bine.Pa!spun și plec către stația de autobuz.
-Stai!Te duc eu,doar locuim în aceeași casă.
-Hai scutește-mă!
-Evelina,hai,nu va fi așa rău !
-Nu vin.Pa
Mă îndreptam către stația de autobuz,însă din nou am simțit acea stare de moleșala și am leșinat,probabil e din cauza bolii care necesită transplant
...
La un moment dat,nu știu cum,dar mă trezesc în mașina lui Adam pe bancheta din spate.
-Ți-am zis că trebuia să te duc eu!spune Adam
-Nu am încredere în tine,bine?
El zămbește și se uită cu o față de cuceritor la mine,apoi nimeni nu mai spune nimic și ajungem acasă.
Luam cu toții cina când la ușă s-a auzit un ciocănit.
-Mă duc eu!spune Sky
-Mâinile sus!aud o voce bărbătească spunând,ne întoarcem cu toții și îl observăm pe Michel Miller.
SKYLER POV
-Nu pot să cred!
-Am spus mâinile sus toata lumea,repetă Michel amenintându-ne cu un pistol.
-Michel,stai nu face vreo prostie!
-O să plătești pentru tot
-Stai,te rog,hai să discutăm
-Nu.O să vă omor pe toți.Oare cu cine să încep?
Creațo ai scăpat de la accidentul de mașină,însă acum nu vei mai scăpa.spune și efectiv cu ochii mei am văzut cum a împușcat-o.
-Nuuu!strig și mă îndrept spre ea cu lacrimi în ochi.Toți sunt uimiți iar Eva de asemenea plânge.
-Psihopatule!Cum ai putut ?spun țipând,iar Derek se îndreaptă spre el și încearcă să îi ia pistolul ,dar îl împușcă și pe el în picior.
-Oprește-te!O să mă reîntorc.spun eu
-.Știam eu că așa va fi până la urmă.Fii atentă,daca o singură dată mai pleci îi omor pe toți cei dragi ție ,apoi tu o să îi urmezi.
-Bine,dar te rog lasă-mă să merg cu Eve și Derek la spital.spun plângând.
-Bine!
...
Suntem la spital,Derek este bine și mă bucur,însă Evelina e în operație.E ca o soră pentru mine și nu aș suporta gândul că aș putea să o pierd.O să îl fac pe psihopatul ăsta să regrete că ne-a făcut atâta rau.
-Iubito,nu mai plânge,Evelina e puternică o să supraviețuiască.îmi spune Derek,deoarece mă aflu în salonul lui.
-Mă duc să iau puțină cafea.Vrei și tu?
-Da.
Ies din salon și îl văd pe Adam puțin deprimat plimbându-se de colo,colo ceea ce mă uimește.
-Cum de nu ți-o tragi acum cu vreuna și ești aici?
-Sunt aici pentru Derek,nu pentru altcineva.
-Dar Derek e bine.
-Hai bruneto mișcă-ți fundul ăla sexy de aici și nu mă mai interoga.
Încep să zămbesc și îmi vad de drumul spre apartul de cafea.
După ce iau cafeaua și mă întorc îl observ pe domnul doctor venind spre noi.
-Domnule doctor,cum se simte Evelina?
-Evelina a...Heei,am revenit cu un nou capitol pentru voi.Lasati-mi comentarii cu impresiile voastre despre carte,chiar vreau sa va stiu parerea!!Pupici,iar la media il aveți pe Adam
CITEȘTI
Love changes the game
RomanceSkyler este o fată cu care viața are planuri mari,făcând-o să sufere mult și punând-o la încercare,astfel încât aceasta devine mai puternică și încearcă sa treacă prin toate probele vieții . Însă va iesi soarele si pe strada ei?Va avea si ea cateva...