Capitolul 8-Liberă?!!

5 0 0
                                    

Mă aflu tot pe acel scaun blestemat ,in acelasi loc blestemat ,dar din fericire cu mâinile dezlegate.
-Neața baby!îmi spune Derek.Eu în schimb nu -i răspund și arunc o privire ucigătoare.
-Peste câteva ore îți incepi treaba.spune el.
-Ce treabă?spun eu uimită.
-Hai totuși să îți spun.
-Zii o dată!
-Vor veni unii care vor sa fie satisfăcuți,iar asta e treaba ta.
-Ce ai spus?spun si înghit in sec de uimire și de teamă.
-Exact ce ai auzit.Nu mai face pe Sfânta si sper să îți faci bine treaba.
-Du-te dracului!îi scuip în fața cuvintele la nervi.
-Șhhht,baby.spune și se apleacă trecându-și mâna prin parul meu,dar mă feresc și îl plesnesc ,apoi adaug :
-Tu chiar ești cretin?tu nu înțelegi că eu nu sunt genul ăla de fată?Nu mai încerca să mă atingi și sa nu cumva să crezi că voi face ce vreți voi.
DEREK POV
Aud ultimele sale cuvinte și îmi dau seama că este sinceră,fața ei spune asta.Nu îmi dau seama cum este atăt de înțepată și dură,dar în același timp timidă și inocentă.
...
Peste câteva ore
-Bruneto,hai la treabă.îi spun
-Boule ,pentru cultura ta generală mă chemă Skyler și nu merg nicăieri cu tine.
-Ba mergi
-Ba nu.Pleacă!
O iau pe sus și ajungem într-o cameră frumos amenajată unde ea era așteptată de un bărbat.
-Derek,unde pleci?mă întreabă și îi pot vedea câteva lacrimi pe obraji și frica din vocea ei,se poartă de parcă ar fi virgină sau chiar e?
-Descurcă-te.îi spun și dau să ies pe ușă,dar mă trage de mână și îmi spune:
-Nu,te rog,nu mă lăsa aici,nu sunt pregătită să fac asta,nu pot.
Încerc să nu arât milă și ies din cameră lăsându-i acolo pe cei doi.Pentru prima dată de la moartea mamei,adică de 6 ani,mai exact de când aveam doar 14 ani ,am simțit milă și parcă un gol în stomac că am lăsat-o acolo,mai e și virgină presupun din cele spuse de ea
SKYLER POV
Domnul acela are mult mai multă forță decât mine și greu mă opun,se pune peste mine și începe sa îsi dea jos hainele,apoi pe ale mele ,deși eu țip și plâng încercând să mă opun.
La un moment dat încep să simt o mică durere care avansa,dar dintr-o dată acestă durere s-a oprit,îl observ pe Derek cum l-a luat pe acel om de pe mine și i-a dat un pumn spunându -i să plece.El tocmai m-a salvat?nemenționând faptul că din cauza lui era să pierd lucrul cel mai de preț al unei fete.A venit chiar  la momentul potrivit.
-Bruneto,ești bine?întreabă el după ce acel om pleacă și se așează lângă mine în pat.Eu imediat ce realizez că de fapt eram goală în fața lui mă bag in pătură și mă strâng continuând să plâng.
-Pleacă!Lasă -mă puțin singură.Te rog.
DEREK POV
Nu știu ce mi s-a întâmplat,dar pur și simplu când am auzit cum țipa și plângea m-am gândit la ce a spus și anume că nu e pregatita,în momentul acela m-am gândit doar că nu o pot lăsa să fie violată.Are dreptate,ea nu e ca celelalte fete cu care am fost eu și sincer foarte multe mi-au trecut prin pat.Nu am realizat pana acum că ea chiar e diferită.
După câteva ore merg să văd ce face și sincer nu înțeleg de ce mă interesează.Intru în cameră și observ că doarme,mă așez lângă ea și o privesc.Parcă e un îngeraș fară aripi.Mă bucur că nu și-a pierdut virginitatea,acel corp de zeița  (pe care l-am văzut inainte de a-și da seama ca e goală)parca nu putea fi atins forțat,aș vrea să o sărut acum,să îi simt corpul perfect cu mâinile.
Ea se trezește,iar eu îmi revin la realitate.Ce se întâmplă cu mine?Am innebunit de tot?
-Ce faci aici?mă întreabă panicată când mă vede și se acoperă și mai bine roșind în obraji.
Poate fi mai dulce de atat?Stai!Ce dracu tot zic?
-Ăăă...nu știu  crede-mă
-Mulțumesc pentru mai devreme
Îi zâmbesc sincer pentru prima dată unei fete și mi-aș dori sa îi simt gustul buzelor.Ma apropii să o sărut,dar mă trezesc cu o palmă.
-Ți-am spus să încetezi să mă mai consideri o curvă ca toate cele pe care le-ai avut tu.Eu nu sunt așa.
Știu că nu e o curvă,stiu că e diferită și unică,dar nu îndrăznesc să i-o spun.
-Apropo,de ce m-ai salvat?
-Mi s-a făcut milă de tine.
-Vai baby.spune ea evident glumind,jur că nu știu ce se întâmplă cu mine,tot ce spune și face mă atrage și mai mult la ea,dar am incercat să ascund,întradevăr pentru prima dată mă simt mai apropiat ca de obicei de o fată,nu pot spune că sunt îndrăgostit pentru că mie nu are cum sa mi se întâmple așa ceva.
-O să pleci acasă.Ii spun și ma gândesc că în acest mod nu o să mă mai simt așa și oricum nu are cum sa ne ajute.
-Am auzit eu bine?Sau e o glumă de a ta?
-Nu e o glumă.Haide!
-Hello,sunt dezbrăcată,vrei să merg așa?
-Aș vrea
-N-ai ieșit din camera?îmi spune bătând apropul să plec pentru a se îmbraca.
Ies din cameră și îi spun lui Adam că ar trebui să o lăsăm să plece.
-Frate,ai innebunit?îmi raspunde acesta
-Nu ne ajută cu nimic.E virgină și cum nu e de acord înseamnă să fie mereu violată.
-Și ce?Dă-o în colo de târfă se va obișnui până la urmă,acum face doar pe Sfânta
Când aud că o numește "tărfă" efectiv îmi ies din minți și îl împing,astfel el cade uimit pe jos,iar eu adaug:
-Nu e o târfă ca celelalte.Să nu mai spui asta niciodată
-Derek,ești nebun?Ce ti-a făcut asta,farmece?
-Nimic,mă interesează doar afacerea noastră,iar ea nu e potrivită pentru asta.
O văd venind în camera în care eram noi,avea cearcăne și ochii roșii de la plâns.Pe cât atunci când Adam a adus-o aici îi doream răul pe atât acum îi vreau binele.În doar câteva zile ea a schimbat ceva în mine,dar nu-mi dau seama ce și sper să nu fie chestia aceea scârboasă numită "dragoste "
-O să pleci. Haide te duc eu cu mașina.îi spun
-Derek nu o putem lăsa să plece.Ce va spune șeful?
-Nu mă interesează.
O trag de mâna și ne indreptăm către frumosul meu BMW x6 negru,dar chiar atunci...

Heei!!.Ce credeti că se va întampla?Sper să vă placă și acest capitol




Love changes the gameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum