-Ajutor!strig plângând, însa sunt conștientă că nimeni nu mă poate auzi.Michel continua să mă atingă și să mă sărute forțat,mă simt scârbită.Trec printr-un viol pentru a doua oară,e cel mai urât lucru prin care ar putea trece cineva.
La un moment dat s-a auzit un ciocănit în usă.
-Nu vreau sa fiu deranjat,oricine ai fi,pleacă!spune Michel oprindu-se pentru un moment,iar eu îl împing cât pot de tare de pe mine.
Deschid ușa care era încuiata și îl observ pe Derek,rămân uimită și nu doar pentru că sunt doar în lenjerie intimă în fața lui și dau să trec pe lăngă el și să merg să mă îmbrac cu ceva,dar Michel mă trage de mână și mă ia pe sus aruncându-ma din nou în pat,dar când Derek a observat înainte ca Michel să închidă ușa i-a dat acestuia un pumn și m-a scos din cameră.
-Mulțumesc mult!spun și plec în alta cameră pentru a mă îmbraca.
DEREK POV
Am fost uimit să o văd doar în lenejerie intimă,apropo arată bestial,poate fi mai perfectă de atât fata asta?Ori chestia aia numită dragoste a apărut cu adevărat în viața mea ori am înnebunit.
După ce am scos-o din cameră și salvat-o de tata,acesta se ridică și mă împinge spunându-mi:
-Copil netrebnic cum indraznești să mă lovești?
-"Copil",am 20 de ani,nu mai sunt de mult un copil și în plus tu nu vezi că ești un obsedat mintal?
-Nu te privește pe tine.Skyler e soția mea și făceam puțină dragoste.Care e problema ta?
-Tu te auzi?O violai și cică făceați dragoste.
-Hai pleacă din casa mea
-O să mai iau ceva ce îmi aparține înainte.
-Ce anume?
Chiar atunci o văd pe Skyler și îi răspund tatei
-Pe Skyler
-Să mergem,iubito!spun și o iau de mână.
-Derek,nu pot să plec!
-Dar nici nu poți să mai stai aici,ai trecut prin niște clipe groaznice și nu vreau să se mai repete.
-Mi- a pierit și cheful!Fiule când mă întorc sa nu te mai văd aici,iar tu soțioaro ai face bine să rămâi aici și să fii cuminte.spune tata și pleacă nu știu unde.
-Te rog,Derek pleacă!Hai să nu înrautățim situația.
-Și ce o să faci?O să mă chemi să te ajut la fiecare viol?
-Sper ca măcar așa să te mai pot vedea!
-Iubito,exagerezi
-Hai du-te!M-ai ajutat azi și îți mulțumesc.
-T-t-te iubesc...Îmi e greu să îi spun aceste două cuvinte,pentru că nu am mai simțit pentru nicio fată asta.Nu credeam că voi afla vreodată ce e dragostea,nu eu,tipul dur care folosea fetele doar de distracție.
-Și eu te iubesc,Derek.spune și zâmbește apoi o sărut și o îmbrățișez,după care plec.
Conduc grăbit la locul din care am plecat acum ceva timp,iar acolo Johnoson negocia afacerile.
-Unde ai fost,omule?Ți-am zis să nu pleci.spune acesta după ce au plecat partenerii de afaceri.
-Ți-am zis că o să plec pentru că era foarte important.
-Bine,în fine,este ceva ce trebuie să faci.
-Ce anume?
-Mâine vei face transport de arme.
-Bine!De acord
-Derek,în ultimul timp ai fost cam cu capul în nori,revino-ți,vreau să te dedici serios acestei afaceri pentru că o să ne iasă bani frumoși.
-Da,frate am înțeles.
-Apropo o să pleci mâine,duci armele în Turcia și rămâi acolo o lună.
-O lună?De ce?
-Să nu bănuiască nimeni nimic și oricum ai de făcut acolo și niște curse de mașini.
Nu mai spun nimic și mă reîntorc acasă.
...
SKYLER POV
Derek m-a sunat pentru câteva minute și mi-a spus că va fi plecat o lună.Sunt bucuroasă pentru că Eva și David și-au găsit altceva de muncă,ceea ce înseamnă că nu mai depindem de Michel la capitolul acesta.
...
O LUNĂ MAI TÂRZIU
Derek pov
Nu am văzut-o o lună,dar mereu m-am gândit la ea.Ea este atât de inocentă,iar eu mă ocup cu tot felul de afaceri ilegale.Astăzi m-am întors acasă și m-am dus direct la ea,asumându-mi riscul ca tata să mă vadă.
SKYLER POV
Deschid ușa și îl observ pe el,zâmbesc și îi sar în brațe,apoi ieșim în curte pentru a nu ne vedea Michel.
-Michel e acasă
-Iar mie nu-mi pasă,mi-a fost dor de tine!
-Și mie!spun și mă sărută.
-Skyler!!Vă omor!strigă Michel.O,Doamne,speram să nu ne observe.
Derek se așeaza în fața mea și adaugă:
-Ești un laș,tată!
-Tu nici să nu vorbești
-Scutește-mă!
Îi șoptesc lui Derek faptul că Eva și David și-au găsit alte slujbe,iar acesta cum aude mă ia pe sus și ne îndreptăm către mașina lui.
-Nu o să scăpați așa ușor! îl aud pe Michel strigând.
-Să ne gândim la un divorț?spune Derek în timp ce pornește mașina și plecăm spre casa lui.
-Nu o să fie de acord niciodată.
Brusc se lasă o liniște,nimeni nu mai spune nimic până când ajungem la destinație .Coborâm din mașina și când intrăm în casă Adam rămâne șocat.
-Măi,măi cine s-a întors.Te-ai răzgândit târfulițo?
-Cretinule,târfulița e mă-ta ți-am mai...
Nu apuc să termin ce aveam de spus că pumnul lui Derek face cunoștință cu fața lui Adam.
-Asta pentru ce a fost,frate?
-Pentru că ești un mare prost.Ea nu e o târfă și dacă mai spui asta te omor cu mâna mea,ai înțeles?spune acesta foarte nervos.Eu zâmbesc,iar Adam aprobă și îmi cere scuze.
La un moment dat observ că Evelina mă sună.
-Alo?
-Skyler,suntem în stradă la propriu!
-Michel a fost !Îmi pare atât de rău
-V-ați certat?
-Da,oarecum,m-a văzut sărutându-mă cu Derek.
-Și tu unde ești acum?
-La Derek acasă.Vă rog veniți și voi aici măcar câteva zile,până ne găsim noi ceva.
-Bine!
Apel încheiat
-Derek avem o problemă!
-Ce s-a întâmplat?
-Michel le-a luat casa alor mei.
-Pot locui aici.
-Asta speram că vei spune.
...
Am fost să îi luăm și în sfârșit după atâta timp sunt din nou cu părinții mei adoptivi,sora mea din alta mamă și baiatul pe care îl iubesc,mi-aș dori să opresc timpul în loc și sa uităm de probleme,dar nu se poate și nu știm niciodată ce ne rezervă viitorul.Hello,dragilor.Vă mulțumesc mult că îmi cititi cartea si chiar sper ca va place.Urmeaza capitole din ce in ce mai interesante,sa nu le ratați!Pupici!
CITEȘTI
Love changes the game
RomanceSkyler este o fată cu care viața are planuri mari,făcând-o să sufere mult și punând-o la încercare,astfel încât aceasta devine mai puternică și încearcă sa treacă prin toate probele vieții . Însă va iesi soarele si pe strada ei?Va avea si ea cateva...