ŞİMDİ OKUDUĞUN GURUR ve AŞK #1 General Fiction Gecenin karanlığına fısıldadı genç adam duyulmayacağını bile bile "Neden seni sevmekten vazgeçemiyorum" Yayınlanma tarihi 25/11/2017 #acı #aksiyon #ayrılık #aşk #bedel #dicle #dram #gelecek #gençkurgu #gerilim #hüzün #kayıp #kellanlutz #macera #mizah #romantizm #sevgi #umut #ölüm karakter tanıtımı 354 75 16 kontes93 tarafından kontes93 tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Karakterlerimizle tanışın ;-) Dicle Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Rüzgar Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Yahya Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. İnci Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Erdinç Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Geldik bu yazar ne yazar kısmına ;-) Aşk yazar, macera yazar, özlem, dram, aksiyon yazar.