🌞fifteen

1.3K 67 8
                                    

*Cassandra szemszöge*

Ma van a nagy nap!! Vagyis, csak számomra nagy, mert ma van a szülinapom, és ma vagyok 17 éves. Lele és Aaliyah mondták, hogy kapok valami NAGY ajándékot, és már nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy mi lesz az. Shawn nem mondott semmit, csak titkolózott előttem. Az utóbbi napokban nem beszélt velem olyan sokat, és nem értettem, hogy miért.

- Jó reggelt! - köszöntem mosolyogva anyunak, mikor leértem a konyhába.

- Boldog szülinapot kicsim! - törölte meg kezét egy konyhakendőbe, majd odajött hozzám, és megölelt. Ekkor csengetett valaki.

- Kinyitom - néztem rá anyukámra, ő pedig visszafordult a pulthoz, és tovább vágta fel a kivit. (Nem tudom hogy kell írni, bocsi - szerk.)

- Szia! - köszöntem Lelének, mikor megláttam az ajtóban. A nyakamba ugrott, mire én elnevettem magam.

- Szia szülinapos! Tessék, itt az ajándékod - nyújtott át nekem egy dobozt, ami valljuk be nem volt kicsi.

- Gyere beljebb, bent kibontom - mosolyogtam rá, majd beinvitáltam.

- Csókolom Andrews mama - köszönt Lele sajátos módján, majd odament anyukámhoz, és megölelte. Igen, nálunk ez így megy.

- Már nagyon kíváncsi vagyok mi van benne - ugráltam izgatottan.

- Hát akkor mire vársz? Bontsd ki! - mondta Lele izgatottan.
Kezembe vettem a csomagot. Minden oldalról megnéztem, majd a leragasztott részénél elkezdtem feltépni. Amit ott láttam, azt hittem a mennyországban vagyok. Tíz(!) könyv volt benne, és mindegyik olyanok amiket imádok. Pl. A keresztapa összes része, a Harry Potter hatodik része, a Minden minden, a Will és Will és a Trónok harca első három kötete. Hát nem ez a legcsodálatosabb ajándék az egész világon?

- Lele, erre mind - mutattam a könyvekre - honnan volt pénzed?? Ezek nagyon drága könyvek Lele, ezt nem fogadhatom el - fogtam a fejem, de Lele leállított.

- Tudod, drága barátnőm - jött közelebb hozzám, és átkarolta a vállamat - vannak jó kapcsolataim - mondta, mire ránéztem, és elnevettem magam.

- Nagyon szépen köszönöm még egyszer - köszöntem meg utoljára, majd átöleltem Lele nyakát.

- Lele, reggeliztél már? Mert ha még nem, nálunk nyugodtan megteheted - jött ki anyukám.

- Nem, még nem reggeliztem, de elfogadnák egy kis müzlit - mosolygott anyukámra, ki viszonozta mosolyát.

- Csak nyugodtan, másat is ehetsz, tudod, érezd magad otthon - nevetett felszabadultan anyu.
Kimentünk a konyhába, majd leültünk egymással szembe.

- Mikor szeretnéd nekem bemutatni Shawnt? - húzogatta Lele szemöldökeit, én pedig erre a kérdesre összeráncoltam a homlokom.

- Majd ha elmúlik ez az oltári nagy fangirl-ságod - nevettem ki, mire őt durcis pofát vágott, és keresztbe tette melle előtt kezeit - egyébként nem tudom. Nekem bármikor jó.

- Ugye tudod, hogy nem csak akkor szeretném megismerni, amikor már jártok, hanem előtte is.

- Rendben. Akkor ma gyere el velem a parkba. Aaliyah mondta, hogy menjek oda délután, és gondolom Shawn is ott lesz szóval lesz időtök majd megismerkedni - húztam mosolyra a számat.

Sziasztok. Igen, tudom, szörnyű ember vagyok, hogy már lassan egy hónapja nincs rész. És igen, most kereshetném a kifogásokat, de felesleges, mert azokkal úgysem magyarázok ki semmit. Szóval, nagyon szépen kérlek titeket, bocsássatok meg nekem ezért a nagy kihagyásért. Többet nem fordul elő ilyen.❤
Ölel mindenkit:
                                 Barbi💞

First meeting (S.M.) ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя