*Cassandra szemszöge*
Én beleszerettem Shawnba. Most már biztos. Annyira imádom a mosolyát, azt, hogy mennyire kedves és közvetlen tud lenni. Imádom. Ez lesz az első randink és igazából még élőben sem beszélten vele, de amiket Aaliyah mondott róla, rögtön megfogott.
- Anyu! Anyu! Mondhatok valamit? - anyukámmal nagyon jó kapcsolatban vagyunk, és amikor találkoztam Shawnnal rögtön neki mondtam el.
- Persze kicsim. Mondd csak! - mondta anyukám mosolyogva, és leültünk a nappaliban lévő kanapéra.
- Szóval tudod, beszéltem neked Aaliyahról meg Shawnról - meséltem neki, ő pedig megértően bólogatott - és képzeld el, hogy most az előbb telefonáltunk és elhívott egy randira - mosolyogtam olyan szinten, hogy szerintem a szám felért tuti a fülemig. Anyukám csak nézett rám, majd elmosolyodott.
- Ennek nagyon örülök! És legalább rendes fiú? - kérdezte a legfontosabbat.
- Igen, nagyon rendes - mondtam ezt olyan csillogással a szememben, hogy azt hittem kipattan a helyéről.
- Te beleszerettél! - kiáltott fel anyu, két kezét pedig orcáira rakta. Pfff, honnan veszi?
- Honnan veszed? - néztem oldalra zavaromban.
- Csillog a szemed, mikor róla beszélsz - mosolygott rám, én pedig viszonoztam.
- Hát lehet - hajtottam le fejem, majd kézfejem tarkómra csúsztattam - beleszerettem - mondtam inkább csak magamnak. Anyukám rámnézett, majd elmosolyodott, és így szólt.
- De kérlek, vigyázz magadra. Megígéred? - nagyon félt engem. Annyira szeretem.
- Igen. Megígérem - mosolyogtam rá, majd felmentem a szobámba, de előtte megöleltem.
- Köszönöm, hogy vagy - mosolyogtam, mire egy könnycsepp szökött ki szeméből.
- Megsiratol, te - mondta szemét törölgetve, én pedig elnevettem magam.
Felmentem a szobámba, majd levetettem magam az ágyra. Nagyon fáradt voltam, gondoltam alszom egy kicsit. De nem jött álom a szememre. A gondolataim nem hagytak aludni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
First meeting (S.M.) ✔
Fanfic-Szóval, utálod a Magcont?-kérdezte én pedig unottan ránéztem. -Ki nem állhatom. Ahogy azok a kisfiúk teszik az eszüket a színpadon ezer meg ezer visítozó lány mellett pfu...nem az én stílusom-húztam el a szám, majd lenéztem a földre. -Hát azt még m...