*Shawn szemszöge*
Vége van. Kibírtam. Megcsináltam.
- Ügyes voltál, haver! - csapkodta meg a vállamat Nash, mire elnevettem magam.
- Nem tudjátok hol van Aaliyah? - kérdeztem, mert egész fellépés alatt nem láttam.
- Talán most jött ki a vécéből, de nem vagyok benne biztos - válaszolta Matt, mire furán néztem rá. Honnan tudja, hogy épp a vécén volt?
- Most mivan? Te kérdezted...
Elmentem Aaliyah keresésére. Mikor már majdnem az egész hotelt körbejártam, szembejött velem. Mellette egy lány állt, és nagyon nevetett. Mézszínű haja, és kékeszöld szemei voltak. Alakjára kicsit teltebb volt, combjai vastagabbak voltak, mint a tesómé.
Gyönyörű lány volt.
Egy szürke V nyakú pólót viselt egy világoskék farmernadrággal és egy fekete Nike cipővel. Mikor közelebb értem hozzájuk így szóltam.
- Sziasztok! Aaliyah mehetünk? - kérdeztem hirtelen, majd a másik lányra pillantottam aki csak mosolygott.
- Igen. Örülök, hogy találkoztunk Cassie! - köszönt el Aaliyah a lánytól, majd megfordult.
- Én is örülök! - intett majd eltűnt látószögemből. Mikor már elég messze voltunk elkezdtem faggatni Aaliyaht, hogy honnan ismeri.
- A vécében találkoztunk - rántotta meg a vállát, mintha ez csak olyan természetes lenne, hogy a vécében köt barátságot.
- Hogy került a vécébe? Na és TE hogy kerültél a vécébe??? - tettem fel gondolkodás nélkül a kérdéseket.
- Hát ő rosszul volt, én meg kimentem pisilni - mondta, és rámemelte tekintetét. - De téged miért érdekel ennyire? - húzta kaján mosolyra a száját, mire én nem tudtam mit válaszolni.
- Ja.... hát én... én... csak kérdeztem - vakartam a tarkóm kínosan. Nem tudhatja meg, hogy megtetszett.
- Szóval tetszik neked - mosolyodott el a nap folyamán már nem tudom hanyadszorra.
- Pff... dehogyis! - ou, dehogynem....
ESTÁS LEYENDO
First meeting (S.M.) ✔
Fanfic-Szóval, utálod a Magcont?-kérdezte én pedig unottan ránéztem. -Ki nem állhatom. Ahogy azok a kisfiúk teszik az eszüket a színpadon ezer meg ezer visítozó lány mellett pfu...nem az én stílusom-húztam el a szám, majd lenéztem a földre. -Hát azt még m...