🌞sixteen

1.3K 77 6
                                    

*Shawn szemszöge*

Már nagyon várom, hogy mit fog szólni Cassie a meglepetésre. Titkolóztam előtte, ez természetes. Sőt az utóbbi időben még hozzá sem szóltam, nehogy elmondjam véletlenül. De ma megláthatja, mi lesz a "nagy" ajándék.

- Shawn, kész vagy már? - kiáltott fel Aaliyah. Indulunk a parkba, vagyis a szülinapi parti első helyszínére. (Ez de hülyén hangzik így elolvasva-szerk.)

- Igen, már megyek - kiáltottam vissza, majd felkaptam a táskám az egyik vállamra, és leszaladtam a lépcsőn. Mivel tavaszias idő volt, ezért felhúztam a sportcipőmet és a bőrdzsekimet. Aaliyah már a kapu előtt állt, és várt rám.

- Siess már! Mire te elkészülsz, addigra elszáll a hőlégballon! - hadonászott kezeivel idegesen.

- Megértem, hogy legjobb barátnő, meg minden, de azért ennyire mégsem kell magadat kikészíteni - magyaráztam én is neki.

- Én nem készítem ki magam, csak azt szeretném, ha minden tökéletes lenne! - kiabált, én meg szó szerint megijedtem tőle.

- Oké, de nem kell kiabálni, nyugi - csitítgattam. Kezemet rátettem a vállára, de azt ő rögtön lelökte onnan.

- Nem kiabálok, csak hangosan beszélek - magyarázta. Egyszer ki fog engem készíteni.

- Inkább ezt fejezzük be, és menjünk! - ajánlottam fel, mire Aal csak bólintott, és futólépésekben elindult.
10 perc múlva már a parkban voltunk, és figyeltük, mikor jön meg Cass. Egy lóca mögé bújtam, és az volt eltervezve, hogy leülnek arra a lócára, és majd én elkezdem piszkálni őt. Nem a legjobb ötlet, meg nem is nagyon találó, de legalább egyedi.

- Cassie! Végre, hogy itt vagy! - kiáltotta Aal, én meg gyorsan visszabújtam a helyemre - Boldog születésnapot! - mondta Aal, majd megölelte, és odaadta neki az ajándékát. Egy illatos gyertyát, két könyvet, és még vett neki egy trikót, de az nem tudom milyen volt. Leültek a lócára, majd Cass kibontotta az ajándékait.

- Trónok harca?? Imádoooom!! - kiáltott fel, mikor kihúzta a ruhadarabot a táskából. Persze nekem nem tud ilyen trikót venni!

- Te is? - bújtam elő hátulról, mire Cass összerezzent, Aal pedig fájdalmas arcot vágott, mert nem követtem az utasításait - bocsi - suttogtam oda Aal-nak.

- Shawn...te..m..mit keresel itt? - kérdezte Cass meglepődötten, nekem pedig improvizálnom kellett.

- Boldog szülinapot! - vigyorodtam el, mire Cass felszabadultan elnevette magát, ezzel nekem mosolyt csalt az arcomra.

- Nagyon szépen köszönöm. Életem legjobb szülinapi meglepetése - nézett rám, majd vissza a trikóra, és megölelte Aal-t. Engem ölelgessen már.

- Nincs mit. És, hogy tudd - kezdett bele Aal - fél óráig kerestem olyan trikót, amin nincs rajta Cersei - mondta, mire Cass elnevette magát.

- Lehet a nyolcadik évadra megszeretem - nevetett tovább, én pedig elgondolkoztam. Mennyi sok közös van bennünk! Szereti a Trónok harcát, és ezáltal utálja Cersei-t (aki nem ismeri a Trónok harcát, annak bocsi ezért a részletért-szerk.).

- Beülünk egy sütire? Meghívlak titeket - ajánlottam fel, majd rámosolyogtam Cassre.

- Persze, menjünk, de hamar haza kell érnem, mert lehet jönnek a rokonok felköszönteni - magyarázkodott, én pedig lecsüggedtem.

- Nem baj, akkor most gyorsan sütizünk egyet, és aztán megyünk tovább - vigyorogtam úgy, mint a tejbetök, Cassnek pedig fogalma sem volt erről az egészről. Úgy terveztük el, hogy ugye Aal tériszonyos, ezért ő nem jön velünk, szóval menet közben ő sütizés után hazamegy, én pedig elviszem Casst a repülőtérre.

Másfél órával később

- Hát akkor én hagylak is titeket. További jó szórakozást! - köszönt el Aal a kapuban, én pedig kinyitottam Cassnek az ajtót, majd én is bepattantam.

- Hova megyünk? - kérdezte kíváncsian.

- Az legyen az én titkom - válaszoltam, majd felszegtem állam, és félszegen elmosolyodtam.

- Ne már. Utálom a meglepetéseket! - durcizott be, majd keresztbe tette mellkasa előtt kezeit.

- Ezt nem fogod - vigyorogtam. - Tériszonyos vagy? - kérdeztem meg gyorsan, mielőtt lefújhatnám ezt az egészet.

- Nem - rázta meg fejét, mire én megkönnyebbültem.
Az út többi része csendesen telt. Cass közben el is aludt. Annyira gyönyörű volt. Mikor odaértünk, ki akarta volna nyitni a szemét, de én eltakartam a kezemmel.

- A-a, még nem - mosolyogtam, bár ezt Ő nem láthatta, hisz csukva volt a szeme.

- Shawn, hogy fogok így kiszállni az autóból? - kérdezte.

- Úgy, hogy becsukod a szemed, míg én kinyitom neked az ajtót. - oktattam ki.

- Hát jó - adta meg magát. Gyorsan kipattantam az autóból, és átszaladtam a másik oldalra. Kinyitottam neki az ajtót, ő pedig szeretett volna kiszállni, de rosszul lépett, és egyenesen a karjaimba esett.

- Ez lesz életed legjobb szülinapja - mormoltam az orrom alatt, és akármilyen halk is próbáltam lenni, ő ezt meghallotta.

- Miért?

-Mindjárt meglátod - vezettem a hőlégballon elé.

-Boldog születésnapot! - vettem el kezeimet szemei elől, és vártam reakcióját.

Huhh. Imádtam ezt a részt írni, szerintem hivatalosan is ez lett a kedvencem. Egy extrahosszú rész tőlem, nektek. Nagyon gyorsan hozom majd a másik részt, mert így hogy lehet befejezni? Addig is legyetek rosszak!😈
Ölel mindenkit: Barbi💞

First meeting (S.M.) ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora