🌞three

2.8K 154 0
                                    

*Cassandra szemszöge*

- És most jöjjön a szülinapos!!! - kiáltották a fiúk a mikrofonba, én pedig megforgattam a szemem, majd egy érdekes érzés kapott el. Görcsölt a hasam, és eléggé erős migrénem volt.

-Lele, nem érzem valami jól magam, kimegyek a mosdóba - mondtam neki, mire ő csak bólintott, majd tovább nézte a műsort.

Nagy nehezen megkerestem a vécét, majd bementem, és a falnak dőltem. Élesen kifújtam a levegőt, miközben lehunytam a szemem. Leroggytam a földre, majd a térdeimre tettem a fejem. Bírd ki Leléért, bírd ki. Mondogattam magamban, mire egy barátságos hang megszólalt.

- Öhm... bocsi, hogy ilyen közvetlen vagyok, de megkérdezem. Valami baj van? - kérdezte egy lány, aki épp az egyik fülkéből jött ki. Arca barátságosságot tükrözött, enyhén szeplős volt, de nem annyira, mint én. Hosszú sötétbarna haja volt, ami leomlott háta közepéig. Barna szemei tisztán csillogtak a megvilágított vécében. Egy fekete trikót és egy kék farmernadrágot viselt, egy szürke Vans cipővel a lábán.

- Semmi, csak rosszul vagyok. Azért köszönöm, hogy megkérdezted. - mosolyogtam rá, mire ő is elmosolyodott, és közelebb jött. Kezét nyújtotta, majd megszólalt.

- Aaliyah vagyok. Aaliyah Mendes - mosolygott, mire én ránéztem. Mosolyától elmosolyodtam, és felálltam, majd én is a kezemet nyújtottam, és megráztam az övét.

- Cassandra, de Cassie. Örülök a találkozásnak.

- Én is. Egy ilyen helyen kitudja milyen barátságok szövődhetnek. - nevette el magát, majd én is vele együtt nevettem.

- Gyere, menjünk ki - mondtam neki, majd bólintott és kimentünk az ajtón.

- Köszönjük Houston! - kiabálta az egyik fiú, mire bennem megállt az ütő, és egy csomó ideig az elmémben csengett hangja. Annyira lágy volt...

First meeting (S.M.) ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang