🌞fourteen

1.4K 80 4
                                    

*Shawn szemszöge*

Najó, igen, megint hallgatóztam. De nem tehetek róla, hogy kíváncsi vagyok. Nagyon. Szóval kihallgattam Aaliyah telefonbeszélgetését, és hát megtudtam, hogy fognak találkozni. De én tényleg nem akartam!
Éppen a csíkos zoknimat kerestem, mikor egyszercsak meghallottam, hogy Aaliyah beszélget valakivel. Át mentem a szobámba, miután kizárt az ajtón, és elkezdtem hallgatózni. Pár perc múlva Aaliyah lépett be a szobámba.

- Shawn, Shawn!! Figyelj! - kiabált rám, mire én megijedtem, majd rákaptam tekintetem.

- Figyelek, figyelek - bólogattam.

- Az van, hogy holnap van Cassie szülinapja, és szeretném meglepni veled - itt lefagytam. Hogy velem szeretné meglepni? Érdekes. - és arra gondoltam, hogy elhívtam a parkba, és te is velem jöhetnél. Valamivel hamarabb ott lennél, elbújnál egy bokorba vagy nem tudom, és amikor megjön Cassie előugrasz, és azt kiabálod "Boldog szülinapot!" - mutogatott közbe kezeivel, én pedig csak nevettem rajta.

- Oké - mondtam nevetve, majd összepakoltam a cuccom a fürdéshez, és már mentem is.
Mikor a fürdőszobába értem, bekapcsoltam a telefonomon az Arctic Monkeys-tól az Old Yellow Brikset, és megengedtem a zuhanyrózsából a vizet, majd alá álltam. Elkezdtem mosakodni, és furcsa dolgok jutottak eszembe.
Mi lenne, ha most itt lenne mellettem?
Jól érezné magát velem?
És mit csinálnék egyáltalán ártatlan kis testével?
Najó, elég lesz Shawn, azért ennyire perverz ne legyél.
Mikor kész lettem, kiszálltam a zuhanyfülkéből, felöltöztem, és a szobámba mentem. Lepakoltam a cuccaimat az ágyra, majd leültem, és kezembe temettem az arcom. Így ülhettem fél óráig, mert Aaliyah bejött, és megkérdezte, mit csinálok, mire én nem tudtam semmit mondani.

- Cassien gondolkozol? - kérdezte, majd leült mellém. Lassan bólintottam - jó lesz, ne félj - bíztatott, mire én rámosolyogtam, majd felálltam az ágyról, és lementem enni valamit. Egy szendvicsnél állapodtam meg, amibe nem tettem sonkát. Mindt tudni illik vegetáriánus vagyok, és nem eszek semmilyen húst. Már gondolkoztam azon is, hogy vegán legyek, de ahhoz nem elég erős a szervezetem. Mikor kész volt, felvittem magamnak, de miközben mentem fel a lépcsőn, Aaliyah rohant le velem szemben, majd kifutott a bejárati ajtón. Na jó, most már tuti, hogy van valakije. Minden este elmegy itthonról, és csak 10-re jön haza. Na mindegy. Ha el szeretné mondani, elmondja. Lehuppantam az ágyamra, szendvicssel a kezemben, majd megnéztem telefonomon, hány óra. 17:16. Megnéztem két Trónok harca részt, mire már sötétedett. Be feküdtem az ágyamba, majd szépen lassan elnyomott az álom.

Sziasztok! Bocsánat, hogy ennyit késtem, csak mostanában nagyon sok van tanulni, meg most más gondom is akadt, szóval bocsánat. Valószínüleg most már csak péntek, szombat és vasárnap fognak részek jönni, mert egyszerűen nincs időm. Addig is ölel és puszil mindenkit: Barbi❤

First meeting (S.M.) ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang