🌞five

2.7K 136 0
                                    

*Cassandra szemszöge*

Fogalmam sincs, hogy ki volt ez a fiú, de az biztos, hogy nagyon nagyon helyes volt.

A csokoládébarna szemei, a göndör haja, széles mosolya, fogsora, mindene.

Ez a fiú egy Adonisz. Csak az a baj, hogy nem tudom a nevét. De szereintem Aaliyah tudja, mert hozzá ment amikor mentek el. Szóval szerintem felhívom majd és megkérdezem, de először meg kell keresnem Lelét.

- Cassie! - kiáltott utánnam valaki, mire megfordultam. Megláttam Lelét ahogy fut utánnam.

- Lele! Jó volt a koncert? - kérdeztem, de mikor megláttam az arcát, rögtön lefagyott rólam a mosoly.

- Hogy jó volt-e a koncert? Cassie, te hol a jó büdös kurva életben voltál? - szaladt ki a száján, én pedig kikerekedett szemekkel néztem rá. Tudni illik, hogy Lele nem az a káromkodós típus. Hamarabb én vagyok olyan, aki mindent kimondd, amit a szíve nyom.

- Most mit nézel így? - kérdezte. Visszaemlékezett az előbb 2 perccel történtekre, majd szája elé kapta a kezét.

- Bo-bocsánat... én... én... - kezdett volna magyarázkodni, de én félbeszakítottam.

- Tudom, nem szoktál káromkodni, de néha kicsúszik. Nem bűn - mosolyogtam rá, majd megsimogattam vállát.

- Szóval?

- Mondtam neked pedig, de mindegy. Rosszul voltam és kimentem a vécére, ott pedig megismerkedtem egy lánnyal. - meséltem el, mire Lele kérdőn rám nézett.

- Na, az jó. És hogy hívják?

- Aaliyah. - mondtam mosolyogva, de Lele arckifejezése nem ezt árulta el.

- A-a-a-aaliyah M-m-mendes? - makogta kikerekedett szemekkel, én pedig kérdőn néztem rá. Mit makog?

- Igen. Talán ismered?

- Jajj, Cassie, ne hülyéskedj már! Ő Shawn tesója! - kiabált velem, én pedig csak összeráncolt homlokkal néztem rá.

- Kicsoda? - kérdeztem még mindig értetlenül.

- Shawn Mendes!!! - kiáltotta, mire én hátrahőköltem.

- Najó, és hogy néz ki?

- Ou, Cassie, ne csináld már!

- Mit ne csináljak? Nem ismerem ezeket! - mutattam körbe a hotelon a fiúkra célozva.

- Oké, rendben. Shawn az egyik tag, aki nagyon nagyen helyes és cuki. Barna haja, barna szeme, széles mosolya, és gyönyörű fogsora van. - ámuldozott bennem pedig megállt az ütő. Basszus, én találkoztam Shawn Mendessel.

- Najó, ez nekem túl sok egy napra. Gyere, menjünk haza. - mondtam, mire megfordoltunk, és kimentünk a hotelből.

- És Shawnnal találkoztál? - tette fel 10 perc elteltével a kérdést Lele, mire én unottan ránéztem.

- Igen, de nem beszélgettünk. - mondtam, mire ő csak bólintott. Lassan megérkeztünk a házunk elé. Elköszöntem Lelétől, majd bementem  a házba, és kiabálltam egy "megjöttem"-et. Lehúztam a cipőm, majd felszaladtam az emeletre. Ledobtam a táskám, majd levetettem magam az ágyra.

Shawn Mendes.

First meeting (S.M.) ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant