🌞two

2.9K 149 10
                                    

*Shawn szemszöge*

Újra fellépés, újra visítozó lányok, újra ölelések. Ilyen az, amikor fellépsz a Magconnal. Mikor bene vagy a csoportban. Az a felemelő érzés, mikor sugárzik rólad, hogy szeretsz ebben a csapatban lenni, és az életedet odaadnád, hogy megtartsd a barátaidat, akiket itt ismertél meg. Csodálatos.

- Készen állsz? Már csak te hiányzol a backstageből. - dugta be Nash a mosdóajtón fejét.

- Persze, egy perc és megyek. - támaszkodtam meg a mosdókagyló szélén. Nash közelebb jött, kezét hátamra tette.

- Nyugi, nem lesz semmi. Szülinapod van! Légy boldog! - nevette el magát, mire én is elmosolyodtam.

- Najó. Mi nyomja ennyire a lelked? - kérdeztemire felé néztem.

- Tudod milyen érzés egy szakítás után ezer meg ezer tinilány között fellépni, akik ugyanazt várják, mint amit az ex barátnőddel tettél, aki mellesleg szakított veled? - mosolyogtam rá kínosan, mire megfogta két vállamat és maga felé fordított.

- Najó. Most nagyon figyelj rám. Ki vagy te? - kérdezte lágy hangon.

- Shawn Mendes.

- Milyen vagy?

- Erős és kitartó.

- Így bizony. Fel fogsz ma lépni ezer meg ezer lány előtt, akik ugyanazt a törődést várják tőled, mint amit az ex barátnődnek adtál?

- Igen, fel fogok - suttogtam magam elé.

- Nem hallottam tisztán...

- Igen, fel fogok! - jelentettem ki nagyobb hangerővel, mire Nash elmosolyodott. Kiment a mosdóból, majd követtem őt. Ezt imádom Nashben. Minden fellépés előtt táplálja bennem az önbizalmat,és hogy meg tudom csinálni, akármennyire azt hiszem, hogy nem.

- Kész vagy Houston? - ordította bele a mikrofonba Cameron, mire a lányok nagy sikolyban törtek ki. Én egészen az "előadás" közepéig a backstageben maradtam. Én vagyok a ""meglepetés"".

First meeting (S.M.) ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora