*6*

301 28 7
                                    

-Ok..kej - Próba z Jiminem?! Aaaaaaaa ja chyba oszaleję!!! O! M! G! L! Dobra, Lea, opanuj emocje. Spokojne. O kuźwa! A jak się pomylę?! Upadnę?! O mój... aaaa! Przecież to będzie tragedia!!
- Ej spokojnie, Jimin ci nic nie zrobi. - szepnął Tae
Jestem spokojna - jestem kurwa pieprzoną oazą spokoju!
Ta ta, mnie nie okłamiesz haha - za mnie nie całą godzinę. Co za człowiek ehh...

Pov. Jimin
Patrzyła na mnie dość przestraszona gdy Tae szepnął jej coś na ucho. No zabiję tego kosmitę!!
- To idziemy? - zapytałem, a ona kiwnęła głową na tak i podreptała za mną do sali.

Pov. Lea
Zaczęłam iść za moim Oppą, nie minęło 5 minut, a byliśmy już na miejscu.
- Zapraszam - Jimin pokazał mi wejście do sali i puścił mnie pierwszą, urocze*-*
Sala była mniejsza niż poprzednia, była podobna do tamtej, właściwe to nie rozumiałam dlaczego przeszliśmy do innej sali, jeśli tamtą też była do prób, to było dziwne.
- Em... Jimin, dlaczego nie zostaliśmy tam?
- A, no tak. Wybacz, że nic Ci nie wyjaśniłem. A więc przeszliśmy tu, ponieważ ta sala jest tak trochę moja, no poprostu zawsze tu ćwiczę. Jak chcesz to możemy wrócić tam. - miał taką uroczą minke *•*
- Nie, możemy zostać tu.
- Super, słyszałem że bardzo dobrze tańczysz.
- Yyy no nie powiedziałambym... - znowu się czerwienie, jak on na mnie działa!
- Jestem pewien, że jesteś bardzo dobra, no może nie tak jak ja, aleee jeżeli będziesz ze mną ćwiczyć, to możesz być lepsza haha.
-Hahaha! Ale czekaj, jak to ćwiczyć? Przecież miałeś tylko przygotować mnie na jutro.
- Jak nie chcesz... To cię zmuszę haha.
- Haha chyba masz dobry humor?
- Nawet bardzo dobry humor! Haha!

..................................................................
W uj uroczy, ale Jimin taki jest *-*

 Cute Mochi || Park Jimin (zawieszone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz