٠

369 29 4
                                    

Her türlü övgü Allah'a mahsustur. O'na sena ederiz, O'ndan yardım dileriz, O'nun affına sığınırız. Ruhumuzdaki kötülüklerden ve amellerimizdeki hatalardan Allah'a sığınırız.

Allah kime doğru yolu gösterirse, artık onu saptıracak kimse yoktur ve Allah kimi saptırırsa, artık onu doğru yola iletecek kimse yoktur.

Ve ben şahitlik ederim ki Allah'tan başka ilah yoktur ve yine şahitlik ederim ki Muhammed (sallallahu aleyhi vesellem) O'nun kulu ve elçisidir.

"Ey iman edenler! Allah'tan, O'na yaraşır şekilde korkun ve ancak Müslümanlar olarak can verin."
Âl-i İmrân Sûresi, 102. âyet

"Ey insanlar! Sizi tek bir nefisten yaratan ve ondan da eşini yaratan ve ikisinden birçok erkekler ve kadınlar üretip yayan Rabbinizden sakının.
Adını kullanarak birbirinizden dilekte bulunduğunuz Allah'tan ve akrabalık haklarına riayetsizlikten de sakının. Şüphesiz Allah sizin üzerinizde gözetleyicidir."
Nisâ Sûresi, 1. âyet

"Ey iman edenler! Allah'tan korkun ve doğru söz söyleyin.
(Böyle davranırsanız) Allah işlerinizi düzeltir ve günahlarınızı bağışlar.
Kim Allah ve Resulüne itaat ederse büyük bir kurtuluşa ermiş olur."
Ahzab Sûresi, 70-71. âyetler

Gerçekten de, en doğru söz Allah'ın sözleridir ve en iyi rehber Muhammed'dir (sallallahu aleyhi vesellem). En kötü mesele sonradan eklenenlerdir ve sonradan eklenen her şey bid'attır.

Her bid'at yanlış yönlendiricidir ve yanlış yönlendirici her şey ateşe götürür.

Tüm Gençlere Bir MesajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin