Hoofdstuk 7

2.1K 88 212
                                    

Pov Julia

Oké ik zucht diep en dan zeg ik het. 'Ik ben ver...' Zeg ik maar stop en er glijden tranen over mijn wangen. Jackson trekt me in zijn armen. 'Ssttt, ik snap het.' Zegt hij en legt me op zijn schoot.

'Julia, weet dat ik van je hou en ik zal nooit maar dan ook nooit je dat aandoen.' Zegt Jackson. Ik glimlach zachtjes. Jackson veegt de tranen weg. 'Dank je, wil je het niemand vertellen.' Zeg ik.

'Ja is goed. Ik heb een leuk iets voor vanmiddag voor je.' Zegt Jackson. 'Wat?' Zeg ik nieuwsgierig. 'Je gaat een kleding kast vullen op mijn kosten. Je moet wel kleren hebben.' Zegt Jackson. 'Jackson, zo veel geld heb ik niet.' Zeg ik.

'Ja wel, je krijg mijn credit card mee en je gaat samen met Sanne, mijn zusje Olivia en 2 van haar vriendinnen. Je vind ze vast leuk.' Zegt Jackson. 'Jackson...' Zeg ik. Dit is zo lief van hem. 'Nee, geen maar. Ik heb geld zat.' Zegt hij. Ik zwijg. De bel gaat. Ik sta op en loop naar de deur.

Ik open hem en er staan 4 meiden. 'Hey Julia, ik ben Olivia. De zus van Jackson.' Zegt Olivia dus en geeft me een knuffel. Ik knuffel voorzichtig terug. 'Je bent mijn zusje, O.' Zegt Jackson. 'Hoi ik ben Lilia.' Zegt Lilia dus. liliastories

Ik geef haar ook knuffel. 'Hoi ik ben Emma.' Zegt Emma dus Eagle_Warrior_06 en ik geef ook haar een knuffel. Als laatste neem ik Sanne in mijn armen. 'Fijn dat het beter gaat.' Zegt Sanne.

'Olivia, de kast moet vol.' Zegt Jackson en geeft de kaart aan Olivia. Olivia knikt blij. 'Nou veel plezier en hou haar heel.' Zegt Jackson en duwt me naar de meiden.

We gaan naar buiten en kleden ons uit, transformeren en stijgen op. Lilia⬇️ heeft een mooie ijsdraak.

 Lilia⬇️ heeft een mooie ijsdraak

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

⬆️Emma haar draak is ook heel mooi

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

⬆️Emma haar draak is ook heel mooi. Olivia is die vlinder draak van laatst en Sanne is een gepantserde witte draak. Dan heb je mij. Klein, geen pantser. We vliegen naar het centrum. We landen en kleden ons weer aan achter een boom.

'Oké waar eerst heen?' Zegt Lilia blij. Ik ben eigenlijk nooit echt wezen shoppen. 'Uuuhhh geen idee.' Zeg ik. 'Oke dan kies ik. We gaan naar de sting.' Zegt Olivia en we lopen naar de winkel. Emma houd een jurk voor me. 'Deze is leuk bij je.' Zegt Emma en kijkt me aan.

'Jackson vind het vast ook leuk.' Zegt Sanne en wiebelt met haar wenkbrauwen. 'Sanne, stop.' Zeg ik en word helemaal rood. 'Oké die ga je dus passen.' Zegt Olivia en we zoeken naar broeken, shirt eigenlijk alles wel want ik moet een hele kast vullen.

Na veel te hebben gepakt ga ik passen. Ik trek de jurk aan en kijk in de spiegel. De jurk is heel mooi. Ik loop naar buiten en de meiden kijken me aan en glimlachen. 'Die is geweldig.' Zegt Olivia. 'Ja, hij is zo mooi bij je.' Zegt Lilia. 'Oké dan nemen we het.' Zeg ik.

Olivia rekent af met de kaart van Jackson voor dat ik kan protesteren. Na 3 uur gewinkeld te hebben gaan we naar de Starbucks om wat te drinken. 'Ik vind het gezellig meiden.' Zeg ik. 'Ja ik ook.' Zegt Emma. Emma heeft haar soulmate al gevonden en hij heet Chris.

Lilia heeft nog geen soulmate en Sanne heeft die van haar gisteren ontmoet. Hij heet Daniël en ik een vriend van Jackson. Hij woont ook in de flat. 'Ik wil ook een soulmate.' Zegt Lilia en ze zucht. 'Je vind hem wel.' Zegt Olivia. 'Ja, ik hoop het.' Zegt Lilia. 'Zullen we zo terug gaan en film kijken bij mij?' Zegt Olivia.

'Ja, goed idee.' Zegt Emma en we stemmen allemaal in. 'Olivia, ik heb nog geen telefoon, kan jij Jackson appen dat ik bij jou ben zo.' Zeg ik. 'Ja zal ik doen en we gaan nu een telefoon voor je halen.' Zegt Olivia. We staan op en gaan naar de telefoon winkel. 'Deze is mooi.' Zegt Sanne.

Ik kijk naar de telefoon en dan naar de prijs. 'Nee, veel te duur.' Zeg ik. Sanne pakt haar telefoon. 'Ik bel heel even Daniël oké?' Zegt Sanne. 'Ja is goed.' Zegt Emma. Sanne loopt weg. Na 5 minuten is ze terug. 'Jackson zei dat je die telefoon moet kopen.' Zegt Sanne.

'Wat! Hoe weet je dat.' Zeg ik. 'Ik sprak hem net. Ze zijn aan het gamen samen met Aiden.' Zegt Sanne. Lilia pakt de telefoon en Olivia betaald. 'Meiden, dit kan ik niet maken.' Zeg ik. 'Ja wel, Jackson wil het graag en hij is koning. Hij krijg overal korting.' Zegt Olivia.

'Maar maar.' Zeg ik. 'Rustig, het komt goed.' Zegt Emma en we transformeren en vliegen naar huis. We landen, transformeren terug en kleden ons aan. We gaan naar Olivia's appartement en kijken de maze runner. 'Nee, Dylan O'Brien is hotter als Zac Efron.' Zegt Sanne.

'Nee, echt niet.' Zegt Olivia. Ik ben fan van Dylan O'Brien. 'Waarom maken jullie je hier druk om. Wij zijn veel knapper.' Zegt Jackson en die loopt naar binnen met Aiden. 'Aiden, Jackson. Zij zijn knap. Punt uit.' Zegt Olivia en Aiden gaat naast Olivia zitten. Jackson gaat vlak bij mij zitten.

'Maar wij gaan.' Zegt Lilia en Emma en Sanne. 'Ja tot snel.' Zeg ik en neem afscheid van mijn nieuwe vriendinnen. 'Gaan wij ook?' Zegt Jackson. 'Ja, ik ben moe.' Zeg ik. 'Kom.' Zegt Jackson en ik neem afscheid van Olivia. We lopen hand in hand naar Jackson zijn appartement.

'Julia, ik heb de tassen gezien en heb alles in de kast gelegd voor je.' Zegt Jackson. 'Dank je, je bent de beste.' Zeg ik. 'Graag gedaan. Julia, waar wil je slapen. Je kan in de logeer kamer of bij mij?' Zegt Jackson. 'Bij jou. Ik wil niet meer alleen slapen. Dat doe ik al zo lang.' Zeg ik.

'Dat is helemaal prima. Kom.' Zegt Jackson en we lopen naar zijn kamer. Ik kijk in mijn kast en zoek mijn pyjama. Ik ben er echt blij mee.

Ik kleed me om in de badkamer en zie dat Jackson een jogging broek aan heeft

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kleed me om in de badkamer en zie dat Jackson een jogging broek aan heeft. 'Is het erg als ik geen shirt aan heb?' Vraagt hij lief. Aww wat is hij toch ook lief. 'Tuurlijk, doe maar wat je zelf aan wilt. Zo lang maar je boxer aanhoud.' Zeg ik en plof op bed.

'Jammer, ik slaap namelijk altijd naakt.' Zegt hij. Ik kijk hem raar aan. 'Grapje, ik slaap eigenlijk altijd in mijn boxer.' Zegt hij. 'Leuke pyjama trouwens.' Zegt Jackson en ik bloos. 'Zullen we nog even tv kijken.' Zegt hij. 'Ja, is goed. Jackson ik wil je bedanken voor alle kleren en mijn telefoon.' Zeg ik en druk een korte kus op zijn lippen.

'Graag gedaan. Ik zorg voor je nu.' Zegt Jackson. Hij doet zijn nummer in mijn telefoon. Ik ook die van mij in die van hem. Ik kijk naar zijn contact en zie.... My hot lover❤ staan. 'Jackson, kleuter.' Zeg ik. Ik verander het naar Jackson❤.

'Kom, zullen we arrow kijken.' Zegt Jackson en ik ga goed liggen we kijken 3 afleveringen en dan gaan we slapen.

______________

Zo, lekker groot. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik ben er tevreden mee.

Publiceerd: 24-01-18

1221 woorden

I am the lost Dragon 》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu