Hoofdstuk 14

1.4K 77 47
                                    

Pov Julia

Toch knaagt er iets aan me. Wat namelijk is dat Jackson verloofd was. Of is. Geen idee. 'Jackson, wil je me uitleggen over wat Nik zei.' Zeg ik.

'Ja, tuurlijk. Toen mijn ouders hoorde dat je weg was. Waren we allemaal boos. Je vriendinnen en mijn zus zeiden dat je me niet had verlaten maar ik luisterde niet. Ook mijn vrienden zeiden dat er iets niet klopte. Helaas luisterde ik niet en mijn vader kwam aanzetten met Clara.

Dochter van een belangrijke vriend van hem. Hij zei dat ik niet zonder koningin achter kon blijven en dat ik met haar moest trouwen. Julia geloof me, ik heb geen seks ofzo gehad met haar. Ze kreeg de uitnodiging van het huwelijk. Ik zei dat ik het later wel opende maar Clara deed het toch.

Ze had jou brief gelezen en zag dat het het zelfde handschrift was dus ze heeft mijn ogen geopend en daardoor wist ik dat je ontvoerd was. Ik heb je zo gemist.' Zegt Jackson. Zijn ogen zijn waterig. 'Ik snap het en ben niet boos.' Zeg ik en knuffel hem.

Ik ga op zijn schoot zitten en sla mijn armen om hem heen. 'Laat me nooit meer los.' Zeg ik. 'Doe ik.' Zegt Jackson. 'Ik zal eigenlijk Clara moeten bedanken.' Zeg ik nadenkend. Ze heeft me voor een deel gewoon gered. 'Waar woont Clara?' Vraag ik. 'Op de eerste verdieping.' Zegt Jackson.

Ik sta op en pak mijn schoenen. Ik pak sleutels. 'Wat ga je doen.' Zegt Jackson en duwt de deur weer dicht die ik open had gedaan. 'Haar bedanken.' Zeg ik droog. 'Ik ga mee.' Zegt Jackson en slaat zijn arm om mij heen. We lopen naar het goede appartement en ik bel aan.

'Hallo Jackson.' Zegt Clara. Clara is echt schitterend. Blond golvend haar en blauwe ogen. Ze is een echte vrouw. Ik ben gewoon een meisje.

 Ik ben gewoon een meisje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Hoi ik ben Julia. Ik wilde je bedanken voor het open van zijn ogen.' Zeg ik. 'Hallo ik ben Clara. Graag gedaan. Was geen moeite.' Zegt ze. 'Nou alsnog bedankt. Doe je ouders de groeten.' Zegt Jackson en trekt me weer mee. Terug naar boven. 'Doei.' Roep ik naar Clara. Ze zwaait en glimlacht.

'Waarom kies je voor mij?' Vraag ik als Jackson de deur achter ons sluit. 'Julia, niet zo onzeker. Je bent mijn soulmate en je bent super knap, aardig en zorgzaam. Julia je hebt alles in huis. Ik zal nooit een ander willen.' Zegt Jackson. 'O oké sorry, ik wil ook niemand anders.' Zeg ik al een stuk blijer.

Jackson kijkt me aan en tilt me op. 'Jackson, zet me neer.' Zeg ik lachend. 'Ja ja, eerst naar de slaapkamer. Het is laat en je moet gaan slapen.' Zegt Jackson en opent de slaapkamerdeur. Jackson legt me op bed neer en komt naast me liggen. 'Ik heb je gemist.' Zeg ik tegen Jackson.

'Ik jou ook. O Julia Nik is dood, nou ja gedood door mij.' Zegt Jackson luchtig. 'O mooi zo. Hij verdient het.' Zeg ik. 'Ik dacht misschien vind je het moordlustig maar nee hoor je bent het er mee eens.' Zegt Jackson en lacht. 'Hij heeft veel meer slechte dingen gedaan.' Zeg ik. 'Dat is zeker waar.' Zegt Jackson en kijkt me aan.

Hij is zo knap. Ik ga op zijn schoot zitten en buig voorover. 'Ik hou van je.' Zeg ik en druk mijn lippen op die van hem. Ik heb dit gemist. Gewoon hier zijn met Jackson. In zijn armen, gewoon zijn aanraking. De tintelingen. Jackson laat me los en duwt me naast zich. Hij opent zijn armen uitnodigend en ik kruip erin.

'Ik hou ook van jou. Ga maar slapen. Ik wacht tot je slaapt.' Zegt Jackson. Ik knik en nestel me onder de dekens en in zijn armen. Na een tijdje merk ik hoe moe ik ben en dat ik langzaam in slaap val. Na een paar uur word ik wakker, ik zie dat Jackson ook in slaap is gevallen.

Ik besluit gewoon op mijn telefoon te gaan. Ik ga naar de groepsapp die we hebben met alle meiden. De groep heet Dragons are bæ❤😍

Dragons are bæ❤😍:

Ik: ik verveel me, zullen we morgen wat leuks gaan doen?

Annette: JAAA

Meike: Ja, kip eten en pizza

Lilia: Mee eens! Meike super ideee

Sanne: we kunnen gaan zwemmen en dan daarna Pizza en kip eten

Ik: ik ga voor Sanne haar idee

Olivia: alleen nu 1 vraag, gaat Jackson het goed vinden en de rest van de jongens

Emma: vast wel, vraag het Jackson anders

Alana: ik vind zwemmen en eten een goed idee

Ik: Jackson slaapt dus ik vraag het straks. Als iedereen het vraagt dan kunnen we gewoon gaan

Sanne: Ik mag en anders gaan ze mee als het een probleem word

Meike: Ja goed idee

Olivia: Aiden wil mee

Ik: Ik ga Jackson word wakker

Jackson draait zich om en rekt zich uit. 'Ik ben in slaap gevallen hè.' Zegt Jackson. 'Nee, je was wakker met je ogen open.' Zeg ik lachend. 'Heb jij geslapen?' Zegt Jackson. 'Ja, Jackson ik wil morgen met de meiden zwemmen.' Zeg ik. 'Nee, straks word je weer ontvoerd.' Zegt Jackson en sluit me op in zijn armen.

'Jackson, ga dan mee. De rest van de jongens gaat ook misschien mee, Please.' Zeg ik. 'Oké en nu kan ik in de gaten houden dat niemand je aanraakt en je uitkleed met zijn ogen.' Zegt Jackson.

'Hahaha ik moet ook de meisjes van je afslaan en ik ben helemaal niet zo mooi.' Zeg ik. Jackson is knap al met shirt, laat staan zonder. 'Liefje, je bent de mooiste.' Zegt Jackson en kust me zacht en teder.

_____________

Weer een deel, ik ben echt blij dat alles goed gaat met mijn boeken. Ik ben steeds op tijd met up daten en ik ben nu halverwege dit boek. Dus alles komt helemaal goed.

Publiceerd: 03-03-18

991 woorden

I am the lost Dragon 》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu