Hoofdstuk 15

1.4K 74 21
                                    

Pov Julia

Ik stop de rest van mijn spullen in de tas. 'Mag dit erbij?' Vraagt Jackson. 'Ja hoor.' Zeg ik en open mijn tas. Jackson stopt zijn spullen er in en trekt zelf nog een shirt aan. Ik heb een leuk zomer jurkje aan. 'Kom we gaan.' Zeg ik en pak Jackson zijn hand. Met Jackson voelt het gewoon heel vertrouwd. Alsof we elkaar al ons hele leven kennen.

'Julia, ik wil dat je weet dat ik vandaag alleen naar jou kijk.' Zegt Jackson. Wat een schatje. 'Weet ik en ik kijk ook alleen naar jou.' Zeg ik. 'Mooi zo.' Zegt Jackson. We hebben afgesproken bij het zwembad met z'n allen. Ik heb hier echt heel veel zin in.

Ik heb al best wel een tijdje niks kunnen doen dus hier ben ik wel aan toe. 'Zin in?' vraagt Jackson. 'Ja, zeker.' Zeg ik. Jackson rijd met de auto naar het zwembad. Op de radio draait een leuk nummer en ik zet het harder en zin vrolijk.

Jackson staart me lachend aan. Gelukkig let hij ook nog op de weg. 'Jack, ogen op de weg. Ik wil niet dood.' Zeg ik. 'Ja baas.' Zegt Jackson en kijkt voor zich uit. Na een tijdje mee zingen, parkeert Jackson de auto. Ik zie de rest al staan. Ik loop er heen en geef de meiden een knuffel.

'Jij bent vrolijk.' Zegt Aiden. 'Ja, weet ik. Ik heb er zin in.' zeg ik. 'We zien het, stuiterbol.' Zegt Aiden. Ik kijk hem beledigend aan. 'Aiden, aardig doen anders kan je vertrekken.' Zegt Jackson en slaat zijn arm om me heen. 'Jackson, waar is de bro's before ho's gebleven.' Zegt Aiden.

'Julia is geen ho, ze mijn vriendin en soulmate en jou toekomstige koningin dus aardig zijn en nu zo beledigend. Ze is net weer terug.' Zegt Jackson. Ja hoor je dat Aiden. Ik win. Ik maak een vreugde dansje. In mijn hoofd natuurlijk anders zal het er heel raar uitzien. En dat willen we niet dus ja geen echt dansje.

We gaan naar binnen en kleden ons om in de hokjes. Als iedereen klaar is zoeken we een plekje voor de handdoeken. Wat niet moeilijk was aangezien Jackson als koning het hele zwembad had afgehuurd. 'Ik snap niet waarom je het hele zwembad hebt afgehuurd.' Zeg ik tegen Jackson.

'Nou 1 ik hou niet van wachten dus nu kan ik overal in als ik wil en er zijn geen jongens met te veel hormonen die je aanstaren naar je mooie punten.' Zegt Jackson. Hij is echt snel jaloers maar dat hoort bij het blauwe bloed. Sowieso zijn leiders sneller jaloers. 'Je bent gek.' Zeg ik. 'Wat zei je.' Zegt Jackson en gooit me over zijn schouder.

Ik gil door Jackson die me onverwacht op pakt. Hij loopt naar het koude badje. Je weet wel zo'n ijskoud bad in het zwembad. Nou die. Helaas voor mij gooit Jackson me erin. En helaas voor hem hou ik zijn nek vast en valt hij er mee in. 'Karma is een bitch.' Zeg ik in zijn oor en ga het badje uit.

Ik hoor Jackson grinniken en de rest van de jongens hebben ook hun soulmate op hun schouder. Alleen Alana niet. Zij moet haar Soulmate nog vinden. Ik loop naar haar toe en gooi haar over mijn schouder en gooi haar ook het badje in. 'Waar was dat goed voor.' Zegt Alana.

'Ik wilde je niet buiten sluiten.' Zeg ik serieus. 'Jij!' Zegt Alana en ik ren voor haar weg. Jammer genoeg moet ik weer slecht karma hebben en glij uit. 'Karma.' Zegt Aiden en lacht me uit. Ik stop hem met mijn gave in een onzichtbare box. 'Wat heb je gedaan?' Zegt Aiden. 'Je eigen karma. Je bent irritant vandaag.' Zeg ik.

'Laat me er uit.' Zegt Aiden en bonkt op de zijkant. 'Liefje, laat hem er uit.' Zegt Jackson. 'Best maar nog opmerking en je zit er 4 uur in.' Zeg ik en haal de box weg. Aiden loopt snel weg maar Olivia die in het zwembad staat. 'Graag gedaan hoor.' Roep ik hem nog achterna.

Oké ik ben echt snel geïrriteerd vandaag. 'Gaat alles goed?' Zegt Jackson. 'Ja, het gaat.' Zeg ik en ren ook het water. De meiden en ik zijn aan het volleyballen in het water. De jongens zijn aan het basketballen buiten op het grasveld. 'Maar is alles weer goed tussen jou en Jackson. Met die verloving enzo.' Zegt Sanne.

'Ja, ik snap het en ik heb gisteren Claes bedankt, ze is een deel van de reden dat ik weer bij Jackson ben en bij jullie. Meiden jullie zijn echt belangrijk voor me geworden.' Zeg ik en er verlaat een traan mijn ooghoek. Alle meiden knuffelen me. 'Je bent ook belangrijk voor ons.' Zegt Annette en de rest.

We zijn een hechte groep. 'Gaat alles goed hier?' Zegt Daniël. 'Ja, we hadden gewoon een momentje.' Zegt Emma. 'Kom we gaan van de glijbaan.' Zegt Jackson en trekt me mee. Een deel gaat wat drinken en een ander deel gaat zwemmen in de stelletjes. 'Ga je voor?' Zegt Jackson.

'Ja is goed.' Zeg ik en ga als eerste. Jackson gaat al snel achter me aan en pak na een tijdje mijn heupen. De glijbaan is overdekt en ik het plafond en de zijkanten hebben allemaal ledjes met kleuren. Het is mooi. Na een tijdje komen we weer uit de waterglijbaan en ik wil uit het water gaan maar Jackson houdt tegen.

Jackson drukt me zacht tegen de zwembad rand en zoent me. Ik ga er in mee. Ik geef Jackson toestemming als hij die vraagt. Als ik Jackson wil loslaten haar ik de stem van Olivia. 'Aiden ik krijg 10 euro van je. Ik had gelijk.' Zegt Olivia en klapt in haar handen. 'Olivia, zeg niet dat je om ons hebt gewed.' Zegt Jackson en zucht.

'Ja wel, ik zei dat jullie aan het zoenen waren alleen Aiden zei dat jullie wel meer als zoenen aan het doen waren.' Zegt Olivia. Ik zal HET nooit in een zwembad doen en allemaal niet de eerste keer met Jackson . 'Aiden en Olivia jullie zijn echt kleuter.' Zegt Jackson en de rest van de dag zwemmen we gewoon nog.

Deze dag is goed geslaagd.

______

Weer een deel en lekker normaal en op tijd zo ik ben tevreden. Ik ga in het volgende deel alle stelletjes en karakter apart zetten als pov dus iedereen die een rol heeft komt aan bod. Ik dacht dat is wel leuk. Laat me weten als je het niks vind of als je het leuk vind.

Publiceerd: 08-03-18

1104 woorden

I am the lost Dragon 》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu