Zo als beloof, de draak van Cas in Media⬆️⬆️⬆️⬆️ hij staat ook in personen deel 2
Pov Diana (lovebooks565 )
Ik ben Diana en ben ontvoerd toen ik 1 jaar was. Ik woon nu al jaren in een kerker en doe allemaal klusje in huis van de baas hier. Ik word over 4 dagen 17 jaar. Ik weet niet wie zijn ouders zijn of andere familie.
Ik weet wel dat ik van de Royal Dragons kom. Ik ben nu namelijk bij de Black Woods Dragon groep. Deze groep leeft in Alaska. Ik heb al een aantal pogingen gedaan om weg te komen maar tevergeefs.
Ze hebben mijn draak best wel lang afgezwakt. Ik probeer morgen nog een keer om weg te komen. Ik hoop dat ik een bericht kan sturen naar de Royal Dragon pack en dat hun me komen zoeken.
Dat mijn familie me mist en me terug wil. 'Diana, de heer wil ontbijt. Breng het.' Zegt de wachter en drukken me een dienblad in mijn handen. Ik loop naar het kantoor van de baas van deze groep, ook wel de heer genoemd.
Dus vandaar. Ik breng het ontbijt en word weer in een cel gestopt. Ik ga nu rustig mijn plan uit denken. Ik heb een brief geschreven voor mijn familie en iemand, een spion van deze groep gaat hem naar de Royal Dragons brengen voor me.
We zijn samen hier een tijdje geweest alleen is hij vergeven en ik zit hier maar. Hij is nu een "Black Woods" maar hij is van oorsprong een Yellow Moon Dragon. Hij gaat terug naar zijn groep morgen maar brengt eerst mijn brief.
Pov Julia
Ik word wakker in de armen van Jackson. 'Goeie morgen, sweetheart.' Zegt Jackson en zoent me. 'Goede morgen.' Mompel ik tegen de lippen van Jackson. 'Julia, wil je verder als zoenen?' Zegt Jackson en haalt zijn hand door mijn haar.
'Uhh, ja ik vertrouw je.' Zeg ik. Jackson kijkt me liefdevol aan en zoent me weer. Dit keer met meer passie en lust. Onze kleren gaan uit en we doen Het. Dit is zo anders als de keer dat ik zwanger werd.
Hier is liefde en passie en aardigheid. Dat andere was ruw en gehaast en niet fijn. Jackson is lief voor me en is voorzichtig.
Het is nu middag en de ouders van Jackson kunnen elk moment komen want er is een belangrijke brief hier. Over de verloren zus ofzo. Jackson gaat het me nu vertellen.
'Julia, kijk. Toen ik nog 5 of 6 was had ik 2 zusjes in plaats van alleen Olivia. Mijn zusje Diana is ontvoerd en we hebben haar jaren gezocht. We hadden de hoop op gegeven, dit kan betekenen dat ze nog leeft. Ze zal nu bijna 17 zijn. Als dit een nieuw spoor is dan krijgen we haar misschien terug.' Zegt Jackson.
'Ik hoop dat het goed nieuws is.' Zeg ik. 'Ja ik ook.' Zegt Jackson en knoopt zijn overhemd dicht. Ik pak mijn broek en shirt en trek die aan.
'Julia, onthou dat ik bij je blijf na vanochtend. Ik hou zo veel van je en zal je nooit maar dan ook nooit verlaten.' Zegt Jackson en zoent me zacht. Voor we het kunnen verdiepen gaat de bel. Jackson rent naar de deur en opent die.
'Hallo, goede middag meneer en mevrouw Royal.' Zeg ik beleefd en geef ze een hand. De moeder van Jackson geeft me een knuffel en de vader kijkt me aan en schut mijn hand.
'Jackson, we denken te weten waar Diana is. Ze was ontvoerd door de Black Woods Dragons. Ze weet niet dat ze koninglijk is en wie wij zijn. Ze weet niet wie haar ouders zijn maar wil gered worden. Je vader en ik hebben al een leger klaar staan om nu te gaan. Wil je mee?' Zegt de moeder van Jackson als we bij de bank zitten met thee.
'Weet je zeker dat het haar is?' Zegt Jackson. 'Ja, liefje.' Zegt Jackson zijn moeder en huilt. De vader van Jackson troost zijn vrouw. Je ziet dat het hem ook wat doet. Ik pak Jackson zijn hand vast. Gewoon om te laten weten dat ik er ben voor hem.
'Ik ga mee, Julia jij blijft hier met de meiden en Aiden en Daniël. Dan zijn hier mensen voor de groep en dan kan ik mee voor mijn zusje.' Zegt Jackson. 'Weet je zeker dat je me niet mee wil?' Zeg ik.
'Ja, je bent hier nodig en je kan vast wel bij Sanne in huis slapen. Ik wil je niet alleen hier hebben.' Zegt Jackson. 'Oké, als jij dat wil is het goed.' Zeg ik. Ze bespreken nog de plannen en gaan morgen ochtend weg.
Pov Jackson
De volgende ochtend, zeg ik Julia gedag en ga op weg naar mijn zusje. Ik heb haar zo gemist. We dachten dat ze dood was. Maar ze leeft. Het is niet ver vliegen naar de groep waar ze moet zijn.
We hebben besloten om ze uit te roeien. Niemand komt aan ons. Ook hun niet. We zijn geen bondgenoten met deze groep. Olivia wilde ook mee dus die vliegt naast me. Na 4 uur vliegen zijn we er. We landen voor het huis van de baas.
Er staat letterlijk een bordje met Heer Black Wood erop. Hoe ijdel kan je zijn. Er komen allemaal draken die we uitschakelen. Mijn gezin gaat naar de kerkers en ik zie allemaal toegetakelde mensen en draken.
'Wie is Diana!' Zegt mijn vader en zoekt tussen alle mensen. Er steekt een meisje van 16 jaar haar hand op en we veranderen, kleden ons aan en rennen naar de cel. We knuffelen ons verloren zusje.
'Diana, we hebben je zo gemist.' Zegt mijn moeder in tranen, ik en Olivia en zelfs mijn vader huilen. 'Jullie zijn mijn familie.' Zegt Diana.
'Ja, dat zijn we. Ik ben de oude koning en dit is mijn vrouw. We zijn jou ouders. Dit is je broer die nu koning is en dit is je zus. We hebben 11 jaar naar je gezocht. We dachten dat je dood was.' Zegt mijn vader.
'Ik ben een Royal?' Zegt Diana. 'Ja, je bent een Royal. Je heet Diana Elisabeth Royal.' Zeg ik. We knuffelen en nemen haar mee naar huis. Ze is heel mager en haar draak is verzwakt. We praten veel en vliegen terug.
Ik heb mijn zusje op mijn rug. Mijn vader, moeder en zus vliegen om ons heen. We verlaten de plek die nu in vlammen op gaat. Hoe kun je een Royal ontvoeren. Sowieso iemand ontvoeren. Maar gelukkig hebben we haar terug. Mijn zusje is terug.
___________
Weer een deel, ik wilde het eigenlijk gisteren plaatsen maar een vriendin was bij mij thuis en had geen tijd om het af te schrijven. Vandaar dat het er nu op staat. Ik ga geen Rollen meer geven aan mensen. Ik kan echt niet meer mensen aan en verzinnen. Ik heb er nu een stuk of 6 a 7 en dat is best veel. Het volgende deel komt over 5 a 6 dagen. Net als altijd
Publiceerd: 19-03-18
1188 woorden
JE LEEST
I am the lost Dragon 》Voltooid《
FantasyJe bent verstoten. Je hebt niemand. Jagers jagen op je. Ze willen jou. Niet omdat ze je mogen of vrienden willen zijn maar voor je huid. Je levert geld op. Ik ben een draak. Een verloren draak. ----- Mijn hoofdpersoon heet Julia Moon. Julia is 19 ja...