3 maanden verder
Pov Julia
Ik ben nu al 3 maanden zwanger. Ik ben gewoon 6 maanden zwanger omdat ik draak ben. Ik ben wel langer als weerwolven, die zijn 3 maanden. 'Ik ben blij dat de ego goed is.' Zegt Jackson en knuffelt me van achter. We hebben net de ego gehad. 'Ik ook.' Zeg ik. 'Straks, is je buik te groot om je te knuffelen.' Zegt Jackson. 'Vast niet.' Zeg ik.
'Wil je iets eten?' Vraagt Jackson. 'Druiven.' Zeg ik. Sinds ik zwanger ben eet ik elke dag druiven. Geen idee waarom, maar het is zo. 'Oké komt er aan.' Zegt Jackson en gaat naar de keuken. Jackson is sinds ik zwanger ben heel verzorgend en beschermend. Eerst nog niemand me knuffelen enzo.
Nu wel maar als nog heel beschermend. Hij zal me bijna willen aan en uitkleden zodat ik niks bezeer, zo erg was het. 'Madame, u druiven.' Zegt Jackson en geeft me een bakje met groene/witte druiven. 'Dank je.' Zeg ik en stop een druif in mijn mond. 'Aaaa.' Zegt Jackson en doet zijn mond open.
Ik lach en stop een druif in zijn mond. Jackson knikt tevreden en doet de tv aan. 'Jackson, ons kind gaat ons opvolgen toch?' Zeg ik. 'Ja.' zegt Jackson. 'Ik ben benieuwd hoe hij of zij eruit gaat zien.' Zeg ik. 'Ik ook en ook naar de draak.' Zegt Jackson. 'Ja, wel of geen pantser. Groot of klein. De kleur en de kracht.' Zeg ik.
'Precies dat.' Zegt Jackson. We kijken wat tv en 's avonds komt de vrienden groep eten. Diana is echt nu ook een goede vriendin van mij. 'Ik kan niet wachten tot de baby er is.' Zegt Jackson. 'Ik ook niet.' Zeg ik. 'Jullie krijgen vast mooie kinderen. Jullie zijn allebei van jullie zelfs al knap laat staan als je kinderen dan.' Zegt Sanne.
'Dank je Sanne. Jij bent ook Knap.' Zeg ik. We lachen en eten verder. Iedereen is heel blij voor mij en Jackson. Olivia is ook zwanger dus dat is wel leuk. We zijn samen met onze mannen naar zwangerschap cursus geweest. Jackson vond het eerst een vreselijk idee maar eenmaal bezig vond hij het leuk.
Dag van de bevalling
'Pers.' Zegt de vrouw. Ik doe wat ze zegt en pers, na een uur is de baby eruit. Het is een meisje. 'Ze is zo mooi.' Zeg ik als ik haar vast heb na het schoonmaken en de check of alles goed is. 'De naam word Madison Luna Royal.' Zeg ik tegen de zuster. 'Heel mooi. Ik zal jullie even laten.' Zegt ze en gaat weg.
Jackson kijkt helemaal verliefd naar het kleine kindje. Niet van relatie verliefd maar gewoon dat je er van houd als ouder naar kind. Niks seksueel. 'Ze heeft jou ogen.' Zeg ik tegen Jackson. Madison lacht. 'Ze heeft jou lach.' Zegt Jackson. Na een tijdje huilt ze. Ik troost haar en Jackson kijkt me trots aan.
'Je bent een super moeder en vrouw.' Zegt hij. 'Dank je, jij gaat zeker ook een super vader zijn.' Zeg ik. Ik geef Madison aan Jackson. 'Ze is zo klein.' Zegt hij. 'Ja, ze is ook net geboren.' Zeg ik. 'Je meent het, ik dacht dat ze al een jaar oud was.' Zegt Jackson sarcastisch.
Na 2 dagen mag ik samen met Madison naar huis. In de maand na de geboorte komt iedereen op bezoek.
Een jaar na de geboorte groeit Madison goed en is heel blij. Toen ze voor het eerst de slappe lach had heeft ze 15 minuten gelachen. Dat was schattig. Ook haar eigen spiegel beeld vind ze heel interessant. Ze heeft een keer een uur in baby taal tegen de spiegel zitten praten en ze doet van alles als ze voor de spiegel zit.
Bewegen en niet snappen dat haar spiegel beeld mee beweegt en dat wij er ook 2 keer zijn als we bij haar staan.
Met het koninginnenschap gaat het ook heel goed. Ik heb het helemaal onder de knie. Olivia en Aiden hebben nu een zoontje Alexander. De rest is verloofd, getrouwd of zwanger dus alles gaat goed.
Jackson heeft een heel stuk terrein er bij voor de groep en we hebben veel geboortes en weinig aanvallen dus dat is mooi. Ik ben wel een keer gewond geraakt bij een aanval maar dat is weer snel genezen gelukkig.
Madison is 5 jaar
Gisteren is Madison 5 jaar geworden en we hebben het groot gevierd. Al mijn vriendinnen hebben nu ook een kind of zijn in verwachting. We zijn verhuisd naar het kasteel want dat is makkelijker met het heersen. We hebben bondgenoten gesloten met een paar weerwolf roedels. Dus dat is ook mooi.
'Mama, kom je kleuren?' Zegt Madison en tikt tegen mijn been. 'Ja, tuurlijk liefje. Pak maar de kleurtjes. Ik pak wel het papier.' Zeg ik en Madison gaat de kleurtjes pakken. Ik til haar op de stoel en leg het papier neer. Madison maakt een vlinder en ik teken een bloem.
'Wat zijn mijn favoriete dames aan het maken.' Zegt Jackson die binnen komt met onze jongste dochter Katharina van bijna 3 jaar. 'Tekenen, kijk papa een vlinder.' Zegt Madison en houd haar tekening omhoog. 'Wat mooi.' Zegt Jackson en zet Katharina neer.
'Mama, ik schoot.' Zegt Katharina. Ik til haar op schoot en ze kijkt hoe ik teken. Ik geef haar ook een kleurpotlood en een blaadje en ze begint wat te krassen. Het lijkt op een poppetje. 'Heel mooi.' Zeg ik tegen haar. 'Papa, mag ik straks op je rug met vliegen.' Zegt Madison. 'Ja, zullen we nu gaan.' Zegt Jackson. Madison knikt en gaat haar jas halen.
'Tot zo.' Zegt Jackson en drukt een kus op mijn hoofd en op die van Katharina. Katharina zwaait naar hem en kleurt verder. Wat wil ik nog meer, ik heb 2 geweldige kinderen, een geweldig man en ik ben koningin. Ik heb misschien geen geluk gehad in mijn jeugd maar nu zeker wel. Heel veel zelfs.
Madison word trouwens troonopvolger.
______
Einde
Dit was het laatste deel van I am the lost Dragon. Ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten van mijn eerste draken boek. Ik ben er heel erg tevreden mee. Ik had nooit verwacht dat het zo in de smaak ging vallen bij de lezers. Jullie zijn en waren geweldig. Nou tot snel, in een ander boek hoop ik
Publiceerd: 25-03-18
1066 woorden
JE LEEST
I am the lost Dragon 》Voltooid《
FantasíaJe bent verstoten. Je hebt niemand. Jagers jagen op je. Ze willen jou. Niet omdat ze je mogen of vrienden willen zijn maar voor je huid. Je levert geld op. Ik ben een draak. Een verloren draak. ----- Mijn hoofdpersoon heet Julia Moon. Julia is 19 ja...