Hoofdstuk 9

1.8K 79 113
                                    

Pov Julia

We lopen naar het dak en ik ga achter zo'n elektriciteit kastje staan en kleed me uit en transformeer. Als ik terug kom zie ik dat Jackson zich ook heeft uitgekleed en is getransformeerd. 'Je bent inderdaad klein.' Zegt Jackson.

'Ja, en jij groot dus kom.' Zeg ik en steig op. We vliegen door de bossen van Jackson zijn terrein, niet het hele terrein daarvoor is het te groot. Ja je bent koning of niet. Jackson zijn draak is gepantserd en straalt koningschap uit. 'Juul, ik vind je draak schattig.' Zegt Jackson.

Ik kijk hem aan zo van ik ben niet schattig. 'Ik ben niet schattig, ik ben gevaarlijk. Dat ik klein ben betekent niet dat ik schattig ben.' Zeg ik een beetje boos. 'Julia, je bent en blijft schattig.' Zegt Jackson en kijkt me aan. Ik besluit hem te laten zien dat ik niet zo schattig ben.

Ik maak me onzichtbaar en ga boven Jackson vliegen. Jackson kijkt verward om zich heen. Jackson heeft de gaven om sneller, sterker enzo te zijn maar hij kan me niet zien. Ik maak een duik en land op Jackson zijn rug, Jackson die dit natuurlijk niet zag aan komen schrikt en valt naar beneden.

We vallen nu samen naar beneden en vlak boven de grond vliegen we weer. 'Oké oké je bent niet schattig.' Zegt Jackson. Ik ben tevreden. We vliegen na 3 uur weer terug en Jackson pakt een pak pasta en maakt eten.

Ik zit op het keuken eiland tegen hun aan te lullen over van alles en nog wat. 'Ik heb het vlees en uitgelaten. Dus dan kan ik het wel eten en jij niet.' Zegt Jackson. 'Dank je.' Zeg ik.

Hij zet alles neer op tafel en ik wil van het keukeneiland af springen maar Jackson komt tussen mijn benen staan. 'Julia, ik ben heel blij dat je er bent.' Zegt hij en drukt een kusje op mijn voorhoofd. Ik glimlach en druk een kus op zijn lippen en ga dan aan tafel zitten.

'Het is heerlijk.' Zeg ik als ik eten eet. 'Dank je.' Zegt Jackson. 'Juul, morgen geven mijn ouders een bal met alle bekende en belangrijke mensen. Je vriendinnen komen ook en jij ook toch?' Zegt Jackson. 'Ja is goed.' Zeg ik.

Dit word mijn eerste bal. Dus Lilia, Emma, Annette, Sanne, Olivia en Meike komen ook. We appen een tijdje in onze groepsapp. We hebben besloten om allemaal een andere kleur aan te doen.

Dus we hebben afgesproken dat ik turquoise neem. Olivia rood, Sanne geel, Emma paars, Annette groen, Lilia blauw en Meike roze.

Ik heb tijdens onze pauze bij ons vliegrondje de kleur onder aan mijn haar weg laten halen. Het is nu helemaal blond. 'Julia, ik vind je haar zo ook leuk.' Zegt Jackson die met zijn haar speelt. We kijken film.

'Jullie gaan er morgen mooi uit zien.' Zegt Jackson. 'Hoop het.' Zeg ik. 'Je gaat er vast geweldig uit zien.' Zegt Jackson en kijkt me lief aan. 'Dank je, jij vast ook.' Zeg ik. Jackson glimlacht naar me. We gaan na de film slapen.

De volgende ochtend als ik wakker word hoor ik de douche. Ik rek me uit en wrijf in mijn ogen. Ik zie de badkamer deur open gaan en Jackson heeft alleen een handdoek om. 'O je bent wakker. Ik was mijn kleren vergeten.' Zegt Jackson en ik heb allang mijn hoofd in het kussen gedrukt.

'Je hoeft niet weg te kijken hoor. Ik ben niet helemaal naakt.' Zegt Jackson en ik kijk nog steeds niet. 'Oké dan niet.' Zegt Jackson en ik hoor de badkamer deur weer dicht gaan. Ik haal me hoofd uit het kussen en zie Jackson niet meer. Hij komt terug met een pak aan. En Jezus dat staat hem goed.

'Schatje, je vangt vliegen.' Zegt Jackson. 'Je ziet er mooi uit.' Zeg ik en bloos. 'Bedoel je niet super hot en aantrekkelijk.' Zegt Jackson en kijkt me grijnzen aan. 'Mag ook.' Zeg ik en pak ondergoed en doe de badkamer deur dicht. Ik douche en doe mijn mascara.

Ik ga niet meer make-up puur omdat ik niet weet hoe ik dat moet doen. Onze vrienden groep komt zo nog wat drinken hier en dan gaan we gezamenlijk naar het bal in het kasteel. Ik doe mijn ondergoed aan en doe de deur open. Ik loop naar de kast en pak de jurk.

'Jij ziet er trouwens ook heel hot en aantrekkelijk uit.' Zegt een stem. Ik draai me om en zie Jackson staan. Omg. 'Draai je om.' Zeg ik. Jackson laat zijn ogen over me glijden. Ik bedek mijn borsten ook al heb ik bh aan. 'Oké oké.' Zegt hij en draait zich om.

Ik kleed me gauw aan en dan gaat de bel. We lopen naar de deur en doen open. Lilia en Meike hebben hun soulmate gevonden gisteren avond toen ze met Olivia gingen stappen. Ik ben echt heel blij voor zo.

Oké hier komt de lijst met namen die binnen komen. Ze staan bij soulmate meisje en dan hun soulmate en dan een nieuw setje.

- Sanne
- Daniël
- Olivia
- Aiden
- Lilia
- Max
- Emma
- Chris
- Annette
- Brain
- Meike
- Nathan

We zijn nu met 14 in onze groep en het is super gezellig. 'Hey, zullen we doen durf of de waarheid doen.' Zegt Lilia blij. Iedereen stemt in. 'Oke ik begin?' Zegt Olivia. 'Aan Julia.' Zegt Olivia. 'Uhh waarheid.' Zeg ik.

'wat is het stomste aan mijn broer?' Vraagt ze. 'Zijn domme grijns.' Zeg ik. 'Hey, dat is mijn verleidingsmethode.' Zegt Jackson. 'Nou hij werkt niet.' Zeg ik. Iedereen lacht. 'Lekker bezig gast.' Zegt Aiden en geeft een vriendschappelijke klap op Jackson zijn schouder.

Er worden rare dansjes gedaan, gezongen, jongens vragen elkaar naar van alles en de meiden lachen en vragen over jeugdliefde enzo. Iedereen heeft wel een vriendje gehad in de kleuterklas of gewoon toen je 4 was gewoon iemand leuk vond uit je klas. Ik was stapel op Teun.

Hij was 5 en ik 4 en hij was toen al een hunk. Hij was ook mijn eerste kus toen ik 14 was. 'Aarde aan Julia. Ik vroeg doen durf of de waarheid.' Zegt Aiden. 'Uhh doen.' Zeg ik. Chips, dat had ik niet moeten doen. 'Zo zo, oké zoen Jackson.' Zegt Aiden.

'Maar, niet hier. Niet bij iedereen.' Zeg ik. 'Ja wel. Kom op, ben je bang?' Zegt Aiden. 'Best.' Zeg ik en loop naar Jackson. Ik druk mijn lippen op die van hem en na 5 seconden laat ik los. 'Oké mijn beurt. Annette, doen durf of de waarheid.' Zeg ik aan Annette.

'Doen.' Zegt ze. Ik kijk om me heen en Emma doet een teken van een microfoon. 'Zing en dans op een kinderliedje.' Zeg ik. Annette kijkt me aan van serieus. 'Ja, ik ben heel serieus.' Zeg ik en Annette staat op.

( A/N Sorry dat was het eerst wat in me op kwam.)

We lachen allemaal en gaan zo door. 'Kom we gaan opweg.' Zegt Meike. 'Wacht!' Zegt Olivia. 'Je hebt geen make-up op.' Zegt Olivia geschokt. 'Dat ga je niet menen. Je gaat naar een koninklijk bal.' Zegt Emma en de meiden pakken de make-up die Olivia voor me heeft gekocht.

'Waag iets op haar lippen te doen want ik wil niet belippenstift worden.' Zegt Jackson. 'Ja ja.' Zegt Olivia en pakt de lipstick. Na een kwartier zijn alle meiden klaar met zijn gezicht. Ik loop naar de spiegel en herken mezelf bijna niet.

'Het is mooi.' Zeg ik. 'Je bent mooi.' Zegt Jackson en de meiden maken een aww geluidje. 'Kom we gaan. We zijn aan de laten kant.' Zegt Daniël. We stappen allemaal in de hummer ⬇️

 We stappen allemaal in de hummer ⬇️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

____________

Weer een deel, lekker lang speciaal voor jullie. Sta ik op #10 in Fantasy (30-01-18 t/m 01-02-18) Echt super bedankt. Het volgende deel komt de ontmoeting met de vader van Jackson en het bal.

Ik hoop tot snel❤

Publiceerd: 01-02-18

1326 woorden

I am the lost Dragon 》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu