ဒီေန႔ JM ေမြးေန႕ ! စံအိမ္cctv ခန္း ထဲမွတစ္ဆင့္ ျခံဝင္းဘက္ ထဲ အလုပ္လုပ္ေနေသာ အေဖ့ပံုရိပ္ကိုႀကည့္မိသည္ ! ဘယ္ေလာက္စိတ္နာနာ အေဖကအေဖပဲမလား !
( တို႕ပါးက တို႕ကိုသိပ္ခ်စ္တာ I ma PaPa Girl )
"ကေလး စကားသြားေျပာခ်င္လား ?"
"ဟင့္အင္း "
"ဘာလို႕လဲ ေတြ႔ခ်င္တယ္မလား "
"အေဖက -- အေဖက အခုေတြ႕လည္း မုန္းေနမွာ ေလ သြားမေတြ႕ဘဲ လြမ္းေနရတာ က အနီးအနားသြား စိတ္နာရတာထက္ပိုေကာင္းပါတယ္ Ge ရာ "
"ကဲ ဟုတ္ပါျပီ လာ ကေလး ေမြးေန႕ကိတ္ေရာက္ျပီ ထ သြားႀကည့္ရေအာင္ "
ႏုသြယ္သြယ္ လက္ကေလးကို ဆြဲယူ ကာ ထေစသည္မွာ ႏုနယ္ေသာ နတ္သမီးပ်ိဳ ကို ယုယ ႀကင္နာသလိုမဟုတ္ဘဲ ႀကံခိုင္သည့္ကေလးငယ္ကို
အပြန္းပဲ႔ မခံႏုိင္သလို ျမတ္ႏုိး ယုယျခင္းျဖင့္ !
"Wahh Ge ---"
ကိုယ့္စိတ္ထားကို သိသည့္ ကေလးငယ္က
သူငယ္ခ်င္းမဖိတ္ လို ဟု အလိုက္တသိ ဆိုလာသည့္အခါ သာမာန္ ေမြးေန႔ကိတ္သည္ ယုန္ပံု ႏုိ႕ေလိာကလက္ျဖဴျဖဴေဘးတြင္ပန္းပံု ခရင္မ္ ခ်ယ္ရီသီး ႏွင့္ ခ်ယ္ရီပန္းတို႕ အလွဆင္လ်က္ !
"Ge ရာ Ge အေကာင္းဆံုး "
ေျပးခုန္၍ တက္လာေသာ အေကာင္ေပါက္ကို ဖမ္းဆီးေပြ႕မိသည့္အခါ ကေလးငယ္ ကိုယ္သည္ သြယ္လ်သြားသလိုပင္ ! လူပ်ိဳ ျဖစ္လာသည့္ႏွင့္အမ်ွ လံုးကစ္ကစ္ကိုယ္သည္ ကိုယ္ရည္စစ္သြားျပီး နတ္ပန္းပုကဲ႔သို႕ အသက္ရႈမွားဖြယ္ အလွတရားအကုန္ သြန္က်လာေလသည္ !
မ်က္ႏွာႏုႏုသည္ မေျပာင္းလဲေသာ္ျငား ပိုတပ္မက္
ဖြယ္ျဖစ္လာျပန္သည္ ! ဤဤဘူသားငယ္အား စကၠန္႔မလပ္ ေငးႀကည့္ေနလိုသည္မွာ ကိုယ့္အမွားေတာ့မဟုတ္တန္ရာ !
"Ge Cake ခြဲရေအာင္ "
ဤကေလးသူငယ္ အတြက္ ဖန္ေကာ္ဓါးေလးေပးသည့္အခါ သူ႕ဦးစြာေသာ Cake တစ္လုတ္သည္ မိမိ ခံတြင္းသို႕ ေရာက္လာ၏ ! ဝါးရန္ပင္ မႀကံရြယ္ရေသး ေနာက္မွ လိုက္ပါသည့္ ခ်ိဳအီ ႏူးညံ႔လွေသာ ခ်ယ္ရီေရာင္ႀကြႀကြ ႏႈတ္ခမ္းပါးတစ္စံု ! ဤကေလးႏွယ္ လူ႕ေဘာင္ သတ္မွတ္ခ်က္အရ ဆယ့္ရွစ္ႏွစ္ျပည့္ကို ေပါက္ကရ အာရံုႏွင့္ေထြျပားရင္ခုန္ေနသူကိုမွ !
"အင္း ေကာင္းတယ္ Cake က ဟုတ္တယ္မလား Ge ''
Wink တစ္ခ်က္ ျပရင္း ေျပာင္စပ္စပ္ဆိုေသာ လူ သား သည္ က်ားမေႀကာက္ေသာ ယုန္ ငယ္ပံုႏွယ္ !
မိမိမွာ နမ္းရႈတ္၍မဝေသးခင္ ႏႈတ္ဆက္ထြက္ခြါသြားေသာ ဤႏငးႈတ္ခမ္းေလးအား ေရွ႕ေတာ္မဆင့္ ထပ္မံသိမ္းပိုက္မျပန္သည္ !
ေအာက္စီဂ်က္လစ္လပ္ေတာ့မွ ခါးနားစကိုစုပ္ကိုင္သည့္ ကေလးငယ္ေႀကာင့္လႊတ္ေပးလိုက္ရင္း ႏွဖူးခ်င္းတိုက္ အေမာေျဖမိသည္ ! ဆည္းဆာေရာင္မီး ေအာက္တြင္ စိုလက္ေနေသာ ႏႈတ္ခမ္း ႏွစ္စံု ခ်စ္ေတးသီကံုးေနေသာ မ်က္ဝန္းႏွစ္စံု ! ကမ႓ာေလာကႀကီးသည္ ရပ္ဆိုင္းလ်က္ !
-----=
"ကေလး ဘာလုပ္ေနတာလဲ "
"အာ Ge လာႀကည့္ "
လက္ဖ်ံေစာင္းတြင္မွင္နက္နက္ျဖင့္ေရးထြင္းထားသည့္ ZYX <3 KJM ယူေသာ စာလံုးနက္တို႕သည္ပရံသစြာ !
"ကေလးရာ "
"Ge ကလည္း အရမ္းခံစားလြယ္တာပဲ "
"ကေလး နဲ႔ပတ္သတ္ရင္ ဆံခ်ည္တစ္ပင္ပ်က္တာေတာင္ကိုယ္ ထိရွလြယ္တယ္ ----''
ေျပာျပီးျပီးခ်င္း ကိုယ္ေလးမွီလာေသာ Ge ေႀကာင့္ သူ႕နဖူးေလးကုိ Ge ႏႈတ္ခမ္းသားေလးႏွင့္ဖိကပ္မိသည္ !
"ခ်စ္တယ္ Ge ''
'' ရူးသြားမတတ္ ခ်စ္တယ္ ကိုယ့္အသည္းႏွလံုးေလး "
------
Yi Xing ယေန႕ ဝန္ႀကီးမ်ား အစည္းအေဝး တက္ေရာက္ရန္ Bejing ျပန္ရမည္ျဖစ္သည္ !
ကေလးငယ္ ေက်ာင္း က လည္း Final နီးျပီျဖစ္သည္ ကတစ္ေႀကာင္း Bejing ျမိဳ႕သို႕ကေလး ေျခမခ်ေစလိုသည့္ကတစ္ေႀကာင္းေႀကာင့္ မိမိ ကိုယ္ရံေတာ္ တပ္ဖြဲ႕မွ လူမ်ား အကုန္ ျဖည့္ျပီး ကေလးငယ္အားေစာင့္ေရွာက္ရန္ အမိန္႔အာဏာ တစ္သီ ႀကီးေျခြလ်က္ !
"ကေလး လာဦး "
"ဟုတ္ Ge ''
"လိုခ်င္တာ ရွိရင္ ဦးေလး ဂန္ ကို ေျပာေနာ္ Credit Card ေတြ အိမ္မွာ မထားခဲ႔နဲ႔ ဟုတ္ျပီလား ထမင္းလည္းမွန္မွန္စား ဂရုစိုက္ေနာ္
ေနရတာ အဆင္မေျပရင္ ခ်က္ခ်င္းလွမ္းေျပာ ႀကားလား "
"Yes Sir ''
'' ဒီကေလးေတာ့ လာပါဦး နမ္းႀကည့္ရေအာင့္ ကိုယ့္ပူတင္းတံုးေလး "
ကိုယယ္ေခၚသည္ ႏွင့္ နာခံစြာေျပးဖက္ရင္း ႏႈတ္ခမ္းႏွစ္လႊာကို မိမိ ႏႈတ္ခမ္းႀကား ေနရာယူ၏ !
အားရေအာင္နမ္းျပီးမွ နဖူးထက္ ျမတ္ႏုိးစြာ အနမ္းတစ္ပြင့္ေျခြ၏ !
"ဒီကေလး ေတာ့ Ge က နဖူးေလး နမ္းမလို႕ကို ႏွာဘူးေလး '
"---"
'----'
'အားးး Ge ညစ္ပတ္ သြား "
ကိုယ့္ကို တြန္းရင္း စိတ္ေကာက္ေလသည္ !
"Ge ကစတာ ကေလး ကိုယ္မွာတာေတြ မေမ့နဲ႔ေနာ္ "
"ဟုတ္ကဲ႔ပါ Ge စိတ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္သြား မလုပ္ျမန္ျမန္ ျဖတ္ျပီးျပန္လာခဲ႔ "
"သခင္ေလးအမိန္႔တိုင္းပါ "
နဖူးခ်င္းအပ္ကာ အနမ္းတစ္ပြင့္ေျခြရင္းအရွင္ငယ္ကို ကတိစကားေလ်ွာက္တင္မိသည္ !
-------
Bejing ေရာက္သည့္တိုင္ေအာင္ ကေလး၏ ျဖဴလႊလႊ အသြင္ကို မေမ့ !
"ပါး က်ြန္ေတာ္ ေရာက္ပါျပီ "
ရိုေသေသာ စကား ကို ခပ္ေထ့ေထ့ ေျပာမိသည္ ! "ညေန သမၼတ အိမ္ေတာ္ကို လာခဲ႔ ကားလႊတ္ေပးမယ္ Hotel လည္း အဆင္သင့္ ပဲ "
"ေအာ့ေဟာ္ -- Bejing ရဲ႔ အလွဆံုးစံအိမ္ ႏွစ္ခုရဲ႕ သခင္ေလးက Hotel မွာ အိပ္ရမွာတဲ့လား ----
Pa ေမ့ေနတာလား စံအိမ္ သခင္ေလး က ဘယ္သူဆိုတာ ?"
နီရဲကာ ေပါက္ကြဲ မတတ္ ျဖစ္ေနေသာ Pa မ်က္ႏွာကို အရသာခံ ႀကည့္မိသည္ !
သို႕ေသာ္ အရသာမရွိ ခံျပင္းနာက်ည္းမႈ႕ေတြသာ အလံုးလိုက္ အရင္းလိုက္ဝင္လာခဲ႔သည္ !
DNA စာရြက္တြင္ အေဖအရင္းျဖစ္ေသာ္လည္းအေရွ႕ မွ ပုဂၢိဳလ္သည္ ရန္သူဆန္လွစြာ !
"မင္း အာဏာ ရွိတိုင္း ငါ့ကို မေစာ္ကား နဲ႔ က်န္းရိရွင္း ငါမင္းအေဖ "
"ဟားး ကဗ်ာဆန္လွခ်ည္လား Pa အင္း က်ြန္ေတာ့္ဘဝမွာ Pa ဆိုတာ ဒီတိုင္းနံမည္အေခၚအေဝၚ လိုေတာင္ ျဖစ္ေနျပီ ''
''ဝႈး --- မင္းေနခ်င္သလို ေနပါ သူမကိုေတာ့မထိပါနဲ႔ "
"မယားငယ္ ေတြကို စိတ္ မဝင္စားဘူး ကိုယ့္ပိုင္နက္ေပၚ အခန္႔သား တက္ေနရင္ေတာ့ ကန္ထုတ္ပစ္ရမွာပဲ "
လန္႕သြားသဘ့္အမူအရာအရ ထိုမိန္းမ စံအိမ္တစ္ခုခုတြင္ရွိေနမည္မွာ မလြဲ !
"သြားလိုက္ပါဦးမယ္ "
ထြက္လာခဲ႔ရင္း
"ဝမ္ယြိ ဟိုတသ္ေယာက္ေနရာ စံုစမ္းေပး "
ကားေနာက္ခန္း ဝင္ထိုင္ရင္း သက္ျပင္းေမာကို ခ်မိသည္ ! ဘယ္ေနရာေတြမ်ား မွာယြင္းေနခဲ႔တာလဲ!
စိတ္ေမာေနေသာအခါ ေရစက္တစ္ခြက္ ထက္ ခ်သ္ရသူ အသံကို နားဆင္လိုလွသျဖင့္
" တီ တီ တီ "
"Hello Ge ေရာက္ျပီလား "
ေပ်ာ္ရႊင္ဟန္အျပည့္ႏွင့္ကေလးေႀကာင့္ ကိုယ္ ဖုန္းဆက္သည္မွာ မွန္သြားသလို !
"အင္း ကေလးဘာလုပ္ေနတာ လဲ "
"မနက္စာ စားျပီး ပံုဆြဲေနတာ "
"ဟုတ္လား ကိုယ္ Video Call ေခၚလိုက္မယ္ ကေလးကို ျမင္ခ်င္လို႕ "