-- ညေနထဲက တင္ေပးထားတာ ပ်က္သြားလို႕ပါေနာ္ ---
နမ္ဒယ္မြန္းေစ်း သြားရမယ္ ဆိုသည္ႏွင့္ Jun Myeon အူျမဴးေနမိသည္ !
သူ ဒံုဒယ္မြန္းေစ်း ထက္ နမ္ ဒယ္မြန္းေစ်းကို သေဘာက်သည္မွာငယ္စဥ္ထဲကပင္ !
Ge က ဘယ္လိုသိသည္ေတာ့မသိ ယခု လိုက္ပို႕ေပးမည္တဲ႔ ! Ge လို ေတာ္ဝင္ႏြယ္က သာမာန္ ေစ်း ကို လိုက္ပို႕မည္ဆိုေတာ့ အံ႔ႀသမိသား !
"Ge Couple Shirt ေလးဝတ္ မယ္ေနာ္ ေနာ္ Ge ''
''အင္း "
" ဟိုေရာက္ရင္ ပဲပင္ေပါက္ ေတာ့ပူကီ ၊ ငါးအူေခ်ာင္း ၊က်ီကဲ ကင္မ္ခ်ီ ဟင္းရည္ အား အကုန္အကုန္စားမွာေနာ္ "
"ဗိုက္နာမွာေပါ့ "
"Ge ကုေပးေလ "
စားပြဲ နားမွာ မွီရပ္ကာ ကိုယ္ေျပးေနသမ်ွ လိုက္ႀကည့္ေနေသာ Ge သည္ ေႏြးေထြးေသာအျပံဳး ဆင္ျမန္းထားရင္း မ်ပ္ဝန္းတစ္ဆံု က ဘာလုပ္လုပ္ အလိုလိုက္ ေခ်ာ့ျမဴဟန္ အျပည့္ !
"ဟုတ္ပါျပီ ကိုတတ္ပ ေလး "
"Ge ေရခ်ိဳးေတာ့ေလ ေနာက္က်မယ္ "
"ေနေတာင္ မျပင္းေသးပါဘူး ကေလးရယ္ "
"အာ ဟိုေရာက္ရင္လည္ခ်င္တာ ေစာေစာသြားမယ္ သြားသြား "
"ဟုတ္ပါျပီ ဒီကို လာပါဦး တသ္ခါေလာက္ဖက္ရေအာင္ "
ဆန္႔တန္းေပးထားေသာ လက္ႏွစ္ဖက္တြင္း Jun Myeon စြပ္ကနဲေျပးဝင္မိသည္ !
လံုးကစ္ကစ္ႏွင့္ကိုယ္ထဲ ေျပးဝင္လာေသာ ကေလးငယ္အား ဆီးဖမ္း ရင္းထိန္းေပးလိုက္သည္ ! သူဟာ ကိုယ့္ကိုမက္မက္ေမာေမာ ခိုတြယ္သည့္အခါ ကမ႓ာေလထုသည္ ညစ္ညမ္းမႈ႕ ကင္းစင္သြားဘိသကဲ႔သို႕ !
"ေမာ့ပါဦး "
နားရြက္ေလးႏွစ္ဖက္မွ အုပ္ကိုင္ညွပ္ယူသည့္အခါ မိမိလက္အတြင္း ခ်စ္ရသူ မ်က္ႏွာသည္ဘဖူးကာစ ပန္းေလးလို အံဝင္ဂြင္က်လ်က္ ! သို႕ေသာ္ ႏွင္းဆီသည္အလွသည္ ခ်စ္ရသူ ေျခမႈန္မႊားပင္မမွီသည္ပင္ !
မဟာဆန္ဆန္ လွပျပီး ေရႊေရာင္ဝင္းေသာ
နဖူးေျပေျပကိုႏွာတံအပ္လို႕ ထိုေဒသမွ ရနံ႔ကို နမ္းရႈတ္ျပီး ေလျပြန္ အတြင္းကလီစာ အထိ မွတ္ယူ သံုးေဆာင္မိသည္ ! ကိုယ့္ေသြးလည္ပတ္မႈ႕တြင္ သူ႕ကိုယ္သင္းနံ႔ သင္းပ်ံ႕ေစလိုေသာအားျဖင့္ !
"ႏုိ႕နံ႔ေလး ကေလးက်လို႕ "
"ကေလးပဲကို "
လ်ွာထုတ္ျပကာ ေျပာင္စပ္စပ္လုပ္ေနသည့္ ယုန္လ်ွာႏုကို ဖမ္းယူ သံုးေဆာင္မိသည္ ! ကိုယ္သည္ ကိုယ္ခံအားေကာင္းေသာ္ျငား သူႏွင့္ပတ္သတ္လ်င္ သမာဓိအရာ အားနည္း သည္မို႕ !"အာာာာ Ge ညစ္ပတ္ "
စိတ္တိုသည္႔အခါတိုင္း လူဆိုးဟု မခ်ြဲႏြဲ႕ဘဲ ညစ္ပတ္ဟု ေခၚေဝၚသမုတ္တတ္သည့္ ဤကေလးငယ္သည္ ေဘာက္ဆတ္ဆတ္ႏွင့္ ထြက္သြားေသာအခါ မွ ရယ္လိုက္ရင္း ေရခ်ိဳးခန္းသို႕ဝင္ သန္႔ရွင္းျခင္းအမႈ႕ျပဳ ျဖစ္ေတာ့သည္ !-------
"Ge Myeonnie ေျပာစရာ ရွိတယ္ "
လူငယ္ဟန္အျပည့္မခ်ြဲႏြဲ႕တတ္ေသာ္ျငား မရမက ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းေအာင္လုပ္ေသာ အေကာင္ေပါက္သည္ မူရင္း ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းသည့္ဟန္ထက္ အူယားစရာ ပါေပါင္းထပ္လ်က္ !
လူႀကားထဲ အသည္းယားယား ႏွင့္နမ္းရႈပ္ကိုက္ျမည္းခ်င္ေသာ္ျငား ကိုယ္ကို ယို႕သြားကာ ျပဴးျပဲျပေနသည့္အေကာင္ေပါက္ေႀကာင့္ ဆုပ္ကိုင္ထားေသာ လက္ႏုႏုကိုသာ ဖ်စ္ညွစ္ရင္း !"ေျပာ ဘာလိုခ်င္လို႕ ခ်ြဲေနတာလဲ ? "
"ဟို ဟာ --- ဆိုဂ်ဴနည္းနည္းေသာက္ဖူးခ်င္လို႕
Myeonnie က ဆယ့္ရွစ္လည္းျပည့္ေတာ့မွာမလား လုပ္ပါေနာ္ ဟင္ ဟင္ လို႕ "
စေတြ႔ခဲ႔သည့္ ဆယ့္ေျခာက္အရြယ္မွ ယခုထိ ဤမ်ွ ခ်ြဲႏြဲ႕ဖူးသည္ မရွိ၍ Yi Xing စိမ္ေျပနေျပသာ ရႈစားေနလိုက္သည္ ! သတိတရေျပာရလ်ွင္ မ်က္ေတာင္ပင္မခတ္ !
"မရဘူး ---"
"Ge ကလည္း ဆိုင္ေလးသန္႔တာပဲကို "
အမိုးအကာမပါေလေသာ လမ္းေဘးနား ခံုခင္းဆိုင္ေလးမွာ အသားကင္ ဘီယာ ဆိုဂ်ဴ မက္ဂ်ဴ ေရဘဝဲ ေျခာက္ အစံုႏွင့္ !
မီး ဖိုမွ မီးေငြ႔တလူလူ ! ျမိန္ေရယွက္ေရ စားေသာက္ေပ်ာ္ပါးေနေသာ အလုပ္ျပန္ လူအုပ္ !
ရြံစရာ *!
"ကိုယ့္အသည္းက ကေလးပဲရွိေသးတာကို မေသာက္ရဘူးေလ ''
'' က်ြန္ေတာ္ ဆယ့္ရွစ္ျပည့္ေတာ့မွာေလ လူႀကီး ျဖစ္ျပီေပါ့ "
"ေအာေဟာ္ မနက္က ကေလးဆို "
"---"
"ဟင္ ? "
"အာ မသိဘူး Ge ညစ္ပတ္ "
စိတ္ေကာက္ကာ ေရွ႔မွေဘာက္ဆတ္ဆတ္ ထြက္သြားေသာ အေကာင္ေပါက္ငယ္ ၏ စိတ္တြင္းကို မျမင္ ! ကိုဟ့္မ်က္စိထဲ ျမင္သည္မွာ
ဒူးထက္ေဘာင္းဘီသားအိအိ ထက္မွ ျမင္ေနရသည့္ မက္မြန္သီးႏွစ္လံုး !
"""ဂလု """ဖ်ားေနတဲ႔ေန႔က မူးလဲမတတ္ျဖစ္ေနတဲ႔အခ်ိန္ဆြဲခဲ႔တဲ့ပံု က 25 မွာ 23 ရတယ္ B+ နဲ႔ေနာက္ A ရေအာင္ႀကိဳးစားပါ့မယ္ ကိုယ့္အထက္မွာ A တစ္ေယာက္ပဲရွိ ခိခိ