27 octombrie 2017~Rachel

13 7 0
                                    

- Deci chiar aș avea nevoie să vi cu mine, spuse Parker întrerupându-mă din gândire.
- Ce? Poți repeta, te rog?
- N-ai ascultat nimic din ce ti-am spus, nu-i așa?
- Scuze, mă gândeam la altceva.
- Deci, spuneam că am nevoie de o parteneră pentru petrecerea aniversară a lui Robert, tema petrecerii sunt basmele, prea pompos pentru mine, dar e ok. Tu ce zici?
- Ămmm, care Robert?
- Unul de la 11A. Mi-e prieten bun.
- Și de ce trebuie să vin cu tine?
- Toți prietenii mei vin cu iubitele lor, și mă simt foarte nasol, plus că nu poți fi prinț fermecător fără o prințesă. Crezi că poți veni?
- Ar fi tare, adică ne-am distra pe cinste ca "iubit și iubită".
- Da, sunt sigur de asta, Parker și Rachel. Hmm, ne vom numi Raker, sună bestial, nu crezi?
- Cred că un nume mai prost de atât nu puteai găsi.
- Vai, dar mulțumesc, spuse acesta pregătindu-se să iasă din cantină. Apropo, vei fi Frumoasa Adormită, spuse acesta cu un rânjet pe față.
- Și tu vei fi prințul meu fermecător, pa, ne mai vedem!
- Pa!
Îmi plăcea faptul că mă puteam și eu distra în pofida lucrurilor ce mi se întâmplau. Viața mea nu se învârtea în jurul chestiei cu trandafirii și bilețelele.
Deja aveam ochii, nasul și o parte din frunte completate din puzzle. Voiam să se termine odată.






















N/A: Sper v-a plăcut!
Love you all❤

Roses from RobertUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum