4.BÖLÜM

470 31 0
                                    

-Ne kadar saçma bişey bu bunu size nasıl yapar.Lisa'nın bu cümlesiyle kendime geldim.

-Be...Ben ben ne yapacağım şimdi para var yazmış para nerde,lanet olsun babamın bizi terk etmesi yetmezmiş gibi o da bırakıp gitti artık kimsem yok.

-Bunu sakın bir daha duymayalım Nora Lisa ile biz ne güne duruyoruz.Burda hadi gel biz bir eve gidelim.Lisa Molly ile birlikte kalsın belki eve bırakmıştır parayı tamam mı.

Başımı salladım.Ama Molly gitmemi istemiyormuş gibi kolumu sımsıkı tutmuş bırakmıyordu.Onu öptüm.

-Tatlım,merak etme beni sen şimdi Lisa ablanla dur hemen eve gidip geleceğiz jack ile birlikte tamam mı.

İstemeye istemeye kolumu bıraktı.Başını salladı.Lisa'ya doğru baktı.Lisa ona gülümseyince o da ona gülümsedi.Lisa onu gıdıklamaya başladı.Tam kapıdan çıkıcakken arkamızdan

-O da bizi terk etti değil mi Nora.Onu hiç sevmiyorum,ondan nefret ediyorum.

Molly'nin bu sözüyle duraksadım.Haklıydı,ama nefret etmesi bir de onun gibi küçük bir kızın annesinden nefret etmesini sağlamak off bu çok acı vericiydi.Jack destek olmak için koluma girdi.Gidelim der gibi baktı.Adımlarımı atıyormuydum atmıyor muydum belli değildi.Kendimde miyim ondan bile emin değildim.Ama şu an geldiğim nokta kapımızın önüydü.

PARİS'TE MUCİZEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin