Otel odama sertçe girdim.Kapıyı kapattım.Jack içerde eşyalarını topluyordu.
-Ne yapıyorsun.
-Lisa'yı aradım bugün geliyor,ben gidiyorum.
-Jack hayır bunu yapamazsın,yanlış anladın.
-Ne yanlış mı anladım neyi yanlış anladığımı söyler misin en yakın arkadaşımı merak ediyorum buraya geliyorum ama o burada çoktan kendisine sevgili bulmuş tek olduğunu sandığım için buraya geliyorum ama tek değil hadi bunu açıkla.
En yakın arkadaşım demişti,içim sızladı ben sanıyordum ki o da bana karşı birşeyler hissediyor,ama tabii ben sadece onun en yakın arkadaşıyım o da benim.Gözlerimden gelen yaşları elimin tersiyle sildim.
-Bak açıklayabilirim,gerçekten onunla aramda düşündüğün gibi birşey yok.Eğer beni öptüğünü gördüysen,benim hazırlıksız yakalandığımı ve de sonra ona ne dediğimi de duymuş olman lazım ya da sen sadece işine geldiği gibi davranmayı tercih ettin.
-Bak sana ne diyeceğim.Unut gitsin.Ben gidiyorum ne halt yersen ye biricik aşkınla.
Jack odadan çıkarken telefonum çaldı.Hastaneden arıyorlardı.Hemen açtım.
-Alo.Ne Mo..Molly.
Elimden telefonu düşürdüm.Jack odadan çıkmamış bana bakıyordu.Yanıma geldi.
-Şşşt,sakin ol hadi hastaneye gidiyoruz.
-Senin yanımda olmana ihtiyacım var hala anlamıyor musun?
-Neyi.
Şeytan diyor söyle şuna deliler gibi aşık olduğunu olsun bitsin ama yok bu öküz zaten beni en yakın arkadaşı olarak gördüğü için hiç gerek yok.O yüzden:
-Ben burada tekim ve de senin yanımda olup bana destek vermen lazım bu.
-Ta..Tamam bak buradayım ve hiçbiryere gitmiyorum hadi hastaneye gidiyoruz.Molly'e ne olduğunu söylediler mi?
-Yatağında öylece uzanırken krize girmiş.Gerekenleri yapmışlar ama durumu azıcık hafiflemiş ,şu an da da uydun bir donör yani ilik bulunamadı.Ama bu işin acil olması gerekiyormuş.Bunu söylüyorladı.
-Anladım,hadi hastaneye gidelim.
Hastaneye nasıl geldiğimi bilmiyordum.Molly odasında acı çekiyor gibi duruyordu.Onu öyle görmek benim canımı yakıyordu.Jack yanımdaydı.Sakinleştirmeye çalışıyordu beni,bir yandan da doktoruyla konuşup ne yapabileceğimizi soruyordu,Molly'nin öyle olduğunu görünce onların konuştuklarından fazla bişey de anlamıyordum ama doktor sadece "acilen ilik bulunmazsa kurtaramayabiliriz"dediğini duyunca sinir tavan yaptı.Doktora dönüp:
-Onu kurtarabileceğinizi biz daha Seattle'da olduğumuz zaman diyip duruyordunuz.Tek tedavisini sizin yapıcağınızı hastanenizin tüm donanımlara sahip olduğunu eğer ona bişey olursa sizi şikayet ederim,hastanenizi de anlıyor musun beni.Kardeşimi KURTARICAKSINIZ!!
Koluma hafiften birşey battığını hissettim.Sonra gözlerim karardı.Uyandığımda sedyede yatıyordum.Sakinleştirici vermişlerdi galiba Jack yoktu yanımda.Hemen yattığım yerden kalktım.Ayakkabılarımı ayağıma geçirirken:
-Hey,sakin ol bakalım bu kadar aceleci olma Nora.
-Jack,Molly iyi mi.
-Evet merak etme ve de ona uygun ilik bulundu.Tek gereken ilik için ölen kişinin ailesinden onay verilmesi.
-Ama bu imkansız diyorlardı,yani hani uygun ilik yoktu.
-1 saat kadar önce evet yoktu ama şimdi var.
-1 saat mi ben kaç saatten beri uyutuluyorum.
-2,5 saatten beri uyutuluyordun aslında sakinleştiriliyordun sadece sende fazla yaramadı.
-Peki ilik kimin,nerede bu ölen kişi neredeymiş.
-Biliyor musun beni de en çok şaşırtan tarafı da bu oldu.Mike,Mike'ın babası öldü.İlik onun iliği,aniden vücudu bir komplikasyona girmiş ve de kurtarılamamış o yüzden onun iliği kardeşine verilebilir.
-Bu aa ben çok üzgünüm.Mike o çok kötü durumdadır,Jack onu gördün mü?
-Aslında evet,bahçede gördüm babasının iliği Molly'e uygun olduğunu duyunca ailesinden onay almak için onunla konuştum.
-Peki ne dedi.
-Şerefsiz,adi pislik babasına ait hiçbirşeyi vermeyeceğini söyledi.
-Bu..Bu çok saçma.
-Saçma değil Nora.Babamın iliğini bir tek şartla kız kardeşinin ameliyat olması için veririm.
Jack ile aynı anda başımızı kapıya doğru çevirdik.
-Şartın ne?
-Senin benimle evlenmen Nora.
-Hey, orda dur bakalım sen ne dediğini sanıyorsun,bu olmaz.
-Jack sakin olur musun.Eğer seninle evlenmeyi kabul edersem babanın iliğini Molly'e vericekmisin.
-Evet.
-Tamam kabul ediyorum.
-Nora sen ne dediğinin farkında mısın.
-Ne yapmamı bekliyordun Jack,söz konusu kardeşimin hayatı.Ve ne gerekiyorsa yapıcam.
Başımda bir ağrı ile uyandım.Gözümü açtığımda karşımda Jack duruyordu.Az önce gördüğüm her şey rüya mıydı yani,off lanet olsun.
-Doktora çok kötü davrandın Nora.
-Söz vermişlerdi.
Başımı diğer tarafa döndürüp,düşündüm.Eğer o rüya gerçek olsa Mike öyle mi yapardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARİS'TE MUCİZE
RomanceUmarım Beğenirsiniz arkadaşlar :) yorum ve beğenilerinizi bekliyorum :) :)