Hastane'ye geleli hemen hemen bir ay olmuştu.Zaman hemen çabuk geçiyordu.Molly bir ara kendisini iyi hissederken bir ara aniden kötüleşiyordu.İlik bulunamadı diyip duruyorlardı doktorlar, onlar her öyle söyleyişlerinde ben daha da kötü oluyordum.Seattle'dan buraya gelirken bize söz vermişlerdi o iliğin bulunacağına dair ama bir türlü ona uygun ilik bulamıyorlardı.Rüyalar gerçek oluyormuş buna artık çok inanıyorum çünkü Molly'nin çok kötüleştiği umudun tamamen tükendiği anda Mike'ın babası öldü ve de onun iliği Molly için uygun ilik olduğu için ona verilmesine karar verilmişti.Mike hiç itiraz etmedi seve seve kabullendi,Molly'i çok sevdiği için ölmesine göz yummayacağını söylemişti.Molly çok güzel bir ameliyat geçirdikten sonra eskisinden daha da sağlıklı oldu bir mucize gerçekleşmişti.Peki jack ile bize ne mi olmuştu...
5 YIL SONRA...
-Kızım hadi gel gidiyoruz
-Bekleee
Güldüm,arabaya doğru baktım.Jack içinde bize doğru bakıyordu.Gülümsedi onun gibi biriyle evlendiğim için çok şanslıydım.
-Nereye gidiyoruz.
-Benim için çok özel bir yere senin için de öyle teyzenin yanına gidiyoruz.
-Tamam.
Elimi tuttu,Arabaya doğru yürümeye başladık.Arabaya bindikten sonra Molly'nin yanına gidiceğim için şanslı olduğumu düşünmeye başlamıştım,Fırsat bulamamıştım bir türlü onu görmek için umarım bana kızmıyordur.Geleceğimiz yere gelince arabadan yavaşça indim.Benden sonra kızım ve Jack indi.
-Anne burası neresi.
-Tatlım burası hayatlarının en güzel anlarını yaşayamadan kimiside yaşayıp hayattan ayrılan insanların olduğu bir yer burası bir mezarlık.
-Molly teyzem de burada mı.
-Evet.
Gözlerime yaş dolmaya başlamıştı.İlik ameliyatı çok güzel geçmişti ama 6 ay sonra beklenmedik bir komplikasyon oluştu Molly'nin vücudunda ve de öldü.Hayatımda sadece Jack ve Lisa kalmıştı.Elimi küçük kızımın sıkmasıyla kendime geldim.
-Anne bir şey daha sorabilir miyim?
-Tabi ki sor.
-Benim adımı bu yüzden mi Molly koydun.
-Evet hem de teyzene çok benzediğin için o çok güzel biriydi ve sen de öyle olucaksın.
Kıkırdadı.Sonra Jack'e doğru dönüp onun da elini tuttu.Molly'nin mezarının başına geldiğimde içimde bir parçanın tamamlandığını hissettim.Umarım ruhu biraz huzur bulmuştur.Ben onu göremesemde onun beni gördüğünü hissedebiliyordum.Onu çok özlüyordum.Bir gün buluşucaktık yine kardeşimle ve o anı sabırsızlıkla bekliyor olacağım her zaman.Usulca ayağa kalktım.Jack'e sarıldım.Arabaya doğru yürüdük.Mezarlıktan ayrılırken arkamızda bir kuş sürekli ötüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARİS'TE MUCİZE
RomanceUmarım Beğenirsiniz arkadaşlar :) yorum ve beğenilerinizi bekliyorum :) :)