25.BÖLÜM

200 10 0
                                    

Lisa ile buluşup kahvaltımızı yaptıktan sonra hastaneye gittik.Yolda Lisa'ya Jack ile ilişkimizi söyleyip söylemeyeceğim arasında kararsız kaldım.Ama Jack'in elimi tutuşundan anlamış gibiydi.Hiç bir şey söylemedi.Ama sessizliğini hastanenin giriş kapısında bozdu.Önden doğru gidiyordu bizde arkasından doğru gidiyorudk.Aniden bize döndü:

-Ne zamandan beri çıkıyorsunuz ve neden söylemiyorsunuz neyi bekliyorsunuz?

-Aaa,biz.

-Siz ne benden sakladınız bravo.

-Bu sabah Lisa tamam mı bağırmayı kes herkes bize bakıyor bu sabah başladı herşey ve de bitmeyecek,asla.

Jack'in bu sözünden sonra çok mutlu olmuştum.İçimde kelebekler uçuyor gibi hissediyordum kendimi beni hiç bırakmayacağını söylemişti şimdi bu gerçekten duymak istediğim bişeydi.Lisa cevap vermedi.Ama bira zsonra:

-Eğer ayrılırsanız ve bu grubu dağıtırsanız ikinizide kendi ellerimle öldürürüm dedi ve ikimizin koluna girdi.

Gülerek hastaneye girdik.Ama bir koşuşturma vardı içeride.Galiba bize mutluluk yasaktı.Hiç bir şey düşünmeden direk Molly'nin odasına koşmaya başladım.Ona yine kötü bişey mi olmuştu diye içimden geçiriyordum.Molly'nin odasına gittiğimde yatağında öylece uzanıp televizyon izlediğini görünce rahatlamıştım,ona birşey olmamıştı peki kime ne olmuştu.Jack ve Lisa yanıma koşarak geldiler.Odanın içine girip Molly iyi görünce ikisi de derin bir "ohh be"çektiler.

-Peki bu koşturma neden kime ne olmuş?

Jack ile Lisa birbirine baktılar.

-Bilmiyoruz.Sen aniden koşunca Molly'yi düşndük sadece ona bir şey oldu sandık,biz de arkadandan hemen buraya geldik.dedi Lisa.

-Bana biri ne olduğunu söyleyebilir mi lütfen ben de burdayım.

Molly'e doğru döndüm.Yatağının kenarına oturup elini tuttum.

-Yok bir şey tatlım,birine galiba kötü bir şey oldu,o yüzden koridorda doktorlar,hemşireler koşuşturuyor.

-Ben galia kime ne olduğunu biliyorum.

-Öyle mi kim?

-Mike'ın babası Mike sabah benim yanımdaydı,sonra bir hemşire onu çağırdı,telaşlıydı. Mike'ta hemen gitti,ama bir daha gelmedi bende televizyon açıp çizgi film izlemeye başladım.

-Umarım kötü bişey yoktur,başka kişiyede zarar gelmesini istemem ama Mike sonuçta tanıdığımız birisi kötü bir şey olmamasını umalım.

-Aynen.diyerek onayladı Jack beni.

-Bu Mike'da kim ben neden tanımıyorum.Her şeyi en son ben mi öğrenicem.

Lisa bir de bunun için sinirlenmeye başlamıştı.Ona herşeyi anlattıktan sonra birşey söylemedi.Molly'e Jack ile olan ilişkimi söylememiştim çünkü ona sorucak bir sorum vardı.Neden benim hakkımda olan herşeyi Mike'a anlatmıştı.Ortalık biraz sakinleşince herşeyi sırasına göre öğrenecektim,sabırlı olmam lazımdı.

PARİS'TE MUCİZEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin