-Neden böyle duruyorsun burada Nora.
Ohh bu hemşire laylah'dı.Dün akşam Molly ile ilgilenen hemşire iyi de neden onun sesini hiç duymadım ben eğildiğim yerden kalkmaya başladım.
-Yere birşey düşürdüğümü sandım da düşürmemişim.Sen içeride miydin.Molly ve Mike'ın sesini duyuyordum ama senin sesini duymadım.
-Genelde hastalarımın tektiklerini yaparken çok dikkatli olurum ki olması gereken budur.O yüzden Molly'e küçük bir iğne yaparken Mike'da onu oyaladı canının yanmaması için onu konuşturuyordu.
-Anladım,teşekkürler.
Bana gülümsedi ve önümden çekildi.Odaya girdim.Molly ve Mike bana bakıyorlardı.Ve gülmeye başladılar.
-Neden gülüyorsunuz,deliricem yine ne oldu.
-Sakin ol Nora senin kapıda bizi dinlemeye çalıştığını ikimizde biliyoruz kapıdaki gölgelerinin şeklinden her zaman anlıyorum bunu biliyorsun.dedi Molly.
-Hayır ben yere bir şey düşürdüğümü sandım.O yüzden eğilmiştim yani.
Bu ne şimdi Molly benim bütün hareketlerimden neyi yapmaya veya anlatmaya çalıştığımın farkında olur her zaman bu huyunu seviyorum ama Mike'ın yanında neden dedi rezil olmuştum.
-Ah,öyle mi neyini düşürdün.
-Küpemi düşürdüm sandım.
-Sen küpe takmayı sevmiyorsun bile.Tekrardan gülmeye başladı.Sinir olmaya başlamıştım.Birşey demedim kenardaki kanepeye oturdum,konuşmayacaktım Mike'ın önünde iyice rezil olmuştum daha da rezil olmaya niyetim yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARİS'TE MUCİZE
RomanceUmarım Beğenirsiniz arkadaşlar :) yorum ve beğenilerinizi bekliyorum :) :)