Gülümseyerek bakıyordu.Şaşırmıştım ama bu sefer o sessizliği bozdu.
-Merhaba adım Mike
Demek adı Mike'dı.Beni odaya götürdüğü için teşekkür ederim.Ama benim üstüme pijamalarımı neden giydirdi,onun üstüne vazife değildi,benim üstümü değiştirmek ben de ona cevap verdim.
-Merhaba bende Nora.Dün beni galiba siz otele götürmüşsünüz.Daha sonra da üstümü çıkartıp pijamalarımı giydirmişsiniz.Otele götürdüğünüz için teşekkür ederim ama üstümü değiştirmek size vazife değil.
-Haklısın,özür dilerim.Ama rahat olmak istersin diye üstünü değiştirdim.Aslında ben üstünüzü değiştirmedim.Giriş'te ki bir bayandan yardım istedim.O değiştirdi.Benim üstüme tabi ki vazife değil.
Ne üstümü o değil de bir kadın mı değiştirmiş.Onu haksız yere suçlamıştım.
-Aaa,şey özür dilerim.Bunu bilmiyordum.
-Lütfen,eğer o bayan orda olsaydı,size söylerdi,demek ki orda değildi.Orada çalıştığını sanmıştım.
Hayır giriş'te ben sadece erkek gördüm.Bir kadın yoktu.Anlayışla başımı salladım.Utanmıştım.Molly'e doğru döndüm.Bana gülümsedi ve Mike'a bakıp güldü.Mike yanımdan geçip Molly'nin yanına oturdu,o sırada hemşire de odadan çıktı.
-Küçük prenses,bak ben sana ne aldım.
Molly heyecanlanmıştı.Kimdi bu çocuk neden bu kadar yardımseverdi.Ve de aaa şey tatlı.
-Onu sana tek bir şartla veririm.Yanağıma bir öpücük verirsen.
Molly gülümsedi yanağına bir öpücük kondurdu,o sırada hiç dikkatimi çekmemişti ama arkasında sakladığı hediye paketini çıkardı.Molly bana doğru baktı ve hemen gözlerini kaçırdı,o da utanmıştı küçük afacan Lisa,Jack ve benden başka kimse ona hediye vermemişti.Hediyesini açtı.Onun sevdiği barbie bebeklerden pembeli olanını almıştı Mike,Seattle'dan buraya gelirken sarışın barbie'sini yanına almıştı,şimdi pembeli bir barbie'si daha olmuştu.Mike bana doğru baktı.Bende ona baktım.Bir süre sonra gözlerimi kaçırdım,ama o hala bana bakıyordu.Ne yapacaktım şimdi ben,heyecanlanıyordum.Molly'nin bir şey isteyip istemedğini sordum.Çikolata istediğini söyledi.Ben de kantine gitmek için odadan ayrılıyordum.Ama arkamdan kibarca biri kolumu tutup kendisine doğru çevirdi.Mike güldü."Ben de sana eşlik edebilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARİS'TE MUCİZE
RomanceUmarım Beğenirsiniz arkadaşlar :) yorum ve beğenilerinizi bekliyorum :) :)