17.BÖLÜM

203 13 0
                                    

Aniden Molly'nin gülümsemesi durdu.Kırıldığımı anladı galiba sandım.Ona doğru döndüm,Mike hemen odadan çıkıp hemşire diye bağırmaya başladı.Molly fenalaşmıştı.Hemen yanına gittim."Sakin ol bebeğim,bak şimdi doktor gelicek,kendine gel."Ellerim titriyordu,ne yapacağımı bilmiyordum o fenalaşınca bende kötü oluyordum elimden bişey gelmiyordu.Mike beni kolumdan sertçe çekti."Sakin ol.Hemşire geldi.Doktoru da geliyor,merak etme bana bak."Başımı ona doğru çevirdim,O an ona bakmamla bana sarılması bir oldu.Saçımı okşuyordu.Sakin ol,iyi olucak diyip diyip duruyordu.Sarılması Lisa'nın ki gibi içtendi,ama ben ona sarılmadım sadece göğsünde kalp atışlarını dinliyordum.Hemşire "tamam iğne yaptık,biraz dinlensin sonra kendine gelir" dedi."Hem zaten geç de olmuş siz de otelinize gidin artık"dedi.Bende "ona uygun ilik bulunacak değil mi?" Hemşire güleryüzüyle "Yüksek ihtimalle evet"dedi.Odadan çıkıyordum.Molly'i bırakmak istemiyordum,ama bildiğin saat geç oldu diye laylah beni kovuyordu iyi ki hemşire olmuş gıcık.Mike yanıma geldi ve sessizce "sana eşlik etmemi ister misin?"dedi.Aramıza mesafe koymam gerekirdi evet bunu yapıcaktım,"hayır teşekkür ederim ben kendim giderim,iyi akşamlar."Nora bilmeden birşey mi yaptım az önce sana sarıldım sırf sana destek olmak için başka birşey yok yanlış anlama beni" "Tamam anlamıyorum desteğin için sağol,ama gitmem gerek."Hastaneden çıktım otel iki sokak arkadaydı zaten.Otele girdim,sabah ki adam ordaydı,gülümseyerek odama çıktım.Odam da dün giydiğim kıyafetler derli topluydu.Dün üstümü değiştiren kadın katlamıştı herhalde bir dakika o kadın burada mıydı hala,hızlıca odadan çıktım,girişteki görevliye "Pardon bir şey sorabilir miyim?"dedim."Tabi buyrun."dedi.Ben dün buraya geldiğimde bir hanımefendi bizimle birlikte yukarı çıkıp benim üstümü değiştirmiş o hanımefendi burada mı çalışıyor." "Aah,hayır o bir müşterimizdi,2 günlüğüne gelmişti sen dün geldiğinde gidicekti ama sizi taşıyan beyefendi yardım isteyince rahatlamanız için gitmeden sizin üstünüzüü değiştirdi." "Peki teşekkür ederim."Odama tekrar geldim.Yorgundum,yatağa kendimi attım,gözlerimi kapadım ama aklım hala Molly'deydi.Uyumam lazımdı.Ama kapının vurulmasıyla bütün hevesim kaçtı.

 

PARİS'TE MUCİZEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin