6. Nie Ma Go

127 11 0
                                    

2 miesiące później
POV Asia

Właśnie w tym dniu miał przyjechać Tomek z Barcelony.
Wszyscy na niego czekaliśmy, ale także martwiliśmy się, bo dokładnie 2 tygodnie temu urwał nam się kontakt. Nie odzywał się.
Kiedy do niego dzwoniłam włączała się sekretarka. Boję się że może coś mu się stało.

Minął cały dzień i nie ma go. Może odwołali lot z powodu dużych opadów śniegu. Zadzwoniłam do niego... Poczta głosowa. Zadzwoniłam do Maryli może ona coś wie?

-Cześć Maryla, wiesz może co stało się z Tomkiem?

-Cześć, no właśnie miałam do ciebie dzwonić w tej sprawie. Tomek przez pierwszy miesiąc dzwonił do nas codziennie, ale około 2 tygodnie temu nie odzywa się. Wczoraj szef nam mówił że niedawno rozpoczęła się wojna w Barcelonie. Mam nadzieję że nic mu się nie stało.

-Acha, dzięki. Gdyby odezwał się do was to zadzwoń do mnie, ok?

-Jasne nie ma problemu. Cześć.

-Cześć.

Po rozmowie byłam cała roztrzęsiona. Poszłam do sypialni i płakałam. Przez dłuższy czas nie mogłam zasnąć, ale w końcu zasnęłam. Następnego dnia nie odzywał się. Tak było przez tydzień. Poszłam na policję i złożyłam zaginięcie Tomka.
Szukali go przez miesiąc, ale to nic nie pomogło. Nie znaleźli go.

Hejka

Ciekawe kto się tego spodziewał? Opinie zostawcie w komentarzu. I proszę o gwiazdki.

Rozdział krótki, ale dziś pojawi się następny rozdział.

Cześć!

Chyba tylko...// Asia I Tomek (zakończone) Where stories live. Discover now