4. Zostańmy Przyjaciółmi

185 12 0
                                    

W mieszkaniu Chodakowskich
POV Tomek

Usiadłem naprzeciwko niej. ''Myślę że powinieneś o tym wiedzieć. No bo ja jestem w...ciąży. Ale teraz to i tak już nic nie znaczy, bo jesteś z Agnieszką.'' W duchu byłem szczęśliwy, ale z mojej twarzy nic nie można było wyczytać. ''Tomek, powiesz coś?''
Zapytała gdy nie dawałem znaku życia. ''Naprawdę jesteś w ciąży?''
Moje wargi delikatnie drgnęły ku górze.''Tak''. Wtedy usta osiągnęły maksymalną wysokość i wstałem podążając w jej kierunku. '' Tomek? Zostańmy przyjaciółmi. Proszę cię o to.'' Zatrzymałem się patrząc na nią z niedowierzaniem. ''A co z dzieckiem?'' Zapytałem siadając na tym samym miejscu co przedtem. ''Możesz je odwiedzać jak oczywiście byś chciał.'' Powiedziała''Oczywiście że będę chciał.'' Odparłem ciągle na nią patrząc. ''Wezmę swoje rzeczy i pojadę już'' Podążałen za nią do sypialni. '' Odwiozę cię.'' Usiadłem na łóżku '' Nie, poradzę sobie.'' Powiedziała ciągle pakując swoje rzeczy. '' Odwiozę cię. ''

Przed mieszkaniem Asi
POV Asia

Po kilku próbach dałam się przekonać, by Tomek mnie odwiózł. Pomógł mi nawet zanieść walizki do mieszkania.
''Dziękuję'' Usiadłam na krześle.
'' Może napijesz się czegoś?'' Zapytałam się. '' Nie, dziękuję.''
Wstałam i podeszłam do niego patrząc w jego piękne oczy.
'' Tomek, bardzo mnie zabolało że mnie zdradziłeś. Po prostu nie mogę sobie z tym poradzić. Więc jeszcze raz proszę cię zostańmy narazie przyjaciółmi.'' Oddaliłam się trochę od niego. '' Niewiem jak to wytrzymam, ale zrobię dla ciebie wszystko.'' Pocałował mnie i odszedł. Nigdy w życiu tak się nie czułam, że kogoś kocham tak bardzo, ale jestem także bardzo na niego zła.

Hejka

Przepraszam że taki krótki, ale nie mam czasu.

Dziękuję za serduszka i komentarze i proszę o więcej.

Do zobaczenia przy kolejnym rozdziale. :D

Chyba tylko...// Asia I Tomek (zakończone) Where stories live. Discover now