💜Hilal Teyze 💜

60 13 0
                                    

Nur'un kolundan:
Yaptığım iğrenç esprimi affedin ve başlayalım.😃

Nur'un ağzından :
Gece gördüğüm rüya beni etkilemişti. Kendimi pek iyi hissetmiyordum. Bana iyi gelecek şeyler , bana yaşadıklarımı unutturacak şeyler lazımdı. Kendimi babamın yaptığı gibi içkiye, bara sürüklemeliydim. Belki de bunu bana iyi gelirdi. Kim bile bilir?? Yataktan çıkmayı başarınca elimi yüzümü yıkayıp dolabımın karşısına geçtim. Bara gitmekte kararlıydım. Orada tanışacağım insanlar, içeceğim- o filmlerde her içtiklerinde acılı ekşili bir tadı varmış gibi gösterdikleri içecekte- belki de hayatımı bulacaktım. Kombinimi yaptıktan sonra banyoda giyip evden koşar adım çıktım.

Çünkü ; sanki eğer bir dakika bile o evde kalırsam kararımdan döner ve hayatımı iyi yönde etkileyeceğini düşündüğüm şeyi kaçıracakmışım gibi geliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çünkü ; sanki eğer bir dakika bile o evde kalırsam kararımdan döner ve hayatımı iyi yönde etkileyeceğini düşündüğüm şeyi kaçıracakmışım gibi geliyor. Bildiğim bir bara adımımı atmamla hiç alışık olmadığım o mide bulandırıcı kokuyla, görselle karşılaştım. Benim kafamı dağıtmak isterken böyle şeylere şahit olacağım aklımın ucundan nasıl olduda geçmedi? Bara insanlar niye geliyor acaba? Acaba hepsi benim gibi dertliler mi? ...
Bir saat veya daha fazla bilmiyorum o mekanda ne kadar kaldığımı. Ama en fazla 20 bardak içki içtiğimi kestirebiliyorum. Midem bulanıyor ve oturduğum yerden düşmemek için direniyordum. Sanırım kafamı baya dağıtmıştım. Saatten haberim olmadığı halde " hadi evine naaş naş" diyen bir anneye bürünüp çıkış kapısına ulaşana kadar omuzlarından destek aldığım kişileri arkamda bırakarak dışarı çıkmayı başarmıştım. Sahi mekanda hiç kimse benimle iletişime bile geçmedi . Bu iyi bir şeydi. O minnak beynimle gökyüzüne bakıp saati tahmin etmeye çalıştım. Beynime minnak dememin sebebi elimde duran telefondan saate bakmayı akıl etmediğim içindi. Saat 08:00 sularında gelmiş ve güneşin tam tepede olduğu vakitlerde mekandan ayrılmıştım. Şimdi evin yolunu bulana aşk olsun!. Sarsak adımlarımla yaya geçidinin karşısında arabalara kırmızı yanmasını bekliyordum diyemem çünkü ne oluyor ne bitiyor bilmiyorum, anlayamıyorum. Arabaların durduğunu görünce karşıya geçmeye başladım. Kafasındaki mor puantiyeli eşarp ile ve giydiği siyah ferace ile çok tatlış bir teyze koluma girdi.
- Kızım sen alkol almışsın. Bide üstüne üstlük güneşin bu sıcağında dışarda dolanıyorsun. Gel benim eve gidelim sana bir güzel çorba yapayım. Uyu dinlen konuşalım. Dertlisin gibime geldi.😕

😳Şok içinde kalmış beni nasılda bu kadar iyi tanıyormuş gibi doğru konuşabilirdi. İsabetli atışları beni kendime getirmişti.

- Yok teyze. Sağol . Ben eve gideyim sana da zahmet olmasın.
Kolumu çekiştire çekiştire beni evine sürükleyen teyzeye bir yandan beni sokakta bulduğu kedileri sahiplenirmiş gibi sahiplendiği için minnettardım. Bir yandan ise kolumun morardığına emin olduğum için - bu güç nerden geliyorsa artık- kızıyordum. Durduğumuzda kafamı kaldırıp baktığımda güzel bahçesi olan tek katlı ama eski yapımım ben diye bağıran bir o kadar da sıcak ve şirin olduğunu belli eden eve girdik. Koltuklardan birine uzanmam için zorladı beni , bir süre sonra yenik düştüm tatlı teyzoşun sözlerine karşı.. Bana adını bilmediğim bir çorba yaptı ama sanırım çok sevdim. Ben genelde yeni tattığım lezzetleri sevdim mi bilemiyorum. Yarın yine içsem bu çorbayı nefret ederim belkide .
..
Uyumuştum bir saat boyunca . Kalktığımda teyze karşısında duran kitaptan anlamadığım bir dilde sessizce mırıldanarak okuyordu. Uyandığımı görünce sesini biraz arttırarak okumaya başladı ve sayfası bittiğinde kitabın kapağını kapattı. Yüzüme içten bir gülümseme ile bakıyordu. Okuduğu her neyse beni fazlasıyla derinden etkilemişti. Merakıma yenik düşerek sordum.
- Teyzecim o okuduğun şey ne?
- Canım benim ilk önce birbirimizi tanıyalım. Adım Hilal. Ya senin?😌
-  Adım Nur. 😊
- Tamam Nur. Okuduğum Kur'an-ı Kerim' di. Allah'ın bize gönderdiği kutsal kitaplardan sonuncusu. Beğendin mi?
- Evet çok beğendim. Çok huzur verici.😇😌
- Peki o alkol alma sebebini konuşalım mı seninle?
-😔😔
- Nur bak canım kızım . Benimle konuşabilirsin ama elbetteki zorlamıyorum.
- Yook sadece kendimden utandım. Allah bize böyle güzel okunan bir kitap yolladı ve benim yaptığım şeye bak😞

Sadece  bizi yaratan , bizi bu kadar sevip , bize akıl veren , can veren Allah'a nasıl da böyle bir yanlış yaparım !! Diye düşündüm.

- Bak Nur  istersen sana öğretebilirim. Sende Allah'a bir özür olarak Onun istediği şeylerden birini yerine getirirsin.  Olmaz mı?😃
  
Hiç düşünmeden " Evet " dedim çünkü beni iyileştirecek olan içki değil  bana bu canı, bu aklı verendir diye yorumladım içimden....

Bakalım Nur ilerde daha neler yaşayacak ..?!🍀

Eymen hocadan
Sabah uyanmış ve kahvaltımı yapmıştım. Acaba kardeşlerim be yapıyordu? Nur nasıldı?
Düşüne düşüne beyin kalmayınca giyinip Çisem'in evine gittim. Dün Zeynep ve Nur orada kalmış kız gecesi yapacaklarını söylemişlerdi bana. Arabadan inip kapıyı çaldım. Korkulu gözlerle bana bakıyordu. Ağlamış mıydı Çisem?? Ne oluyor ya? Yeteeer diye bağırasım vardı. Birden sarılan Çisem ağlamaya başladı.
??

😌💕

En Güzele Giden Yolum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin