😌Başlayalım.
1- Çisem'e: toprak hocanın abin -gibi- olmasını nasıl ve ne zaman kabullendin?
-toprak hoca en başından beri ılımlı yaklaştığı için güven problemi yaşamadım. Ve onunda bizim gibi ailesi olmadığını söyleyince belki de bir aile gibi olabileceğimizi düşündüm. Ve öyle de oldu.2- Toprak Hocaya: Kızların neden kardeşin gibi olmasını istedin? Yani neden başkası değil de onlar?
- Çünkü hikayelerimiz benziyor ve kızların samimi ve saf düşünceli oldukları için. Birbirimizi tamamlayacağımızı düşündüm.3- Nur'a: Hilal Teyzeye neden o kadar çabuk güvendin ?
-Çünkü ıı şey bilemiyorum yüzündeki o gülümsemesi çok içten ve samimiydi. İyi ki tanımışım.4- Hilal Teyze ye: Kızların sence en kötü yanları ne?
-Açık giyiniyorlar başka kötü yanları yok. Hepsini çok seviyorum. Haa Nur hariç o biraz daha kapalı giyinmek için özen gösteriyor. Aferin ona .Nur:
sağol Hilal Teyzoşum . Çatlayın kızlar😂5- Zeynep'e: Kızlar senin için kitapta patavatsız dediler. Ne diyeceksin onlara?
-Hımm bilemiyorum. Bazen patavatsız olduğumu kabul edebileceğim zamanlar oluyor. Fakat kendime çoğu zaman patavatsız değil çok konuşan diyorum.😄
Kızlar siz bi arka odaya gelsenize!.- Kız Çisem yicek bizi çiğ çiğ kaçalım.
- bence de Nur kaç ! Geliyoor!6- Toprak Hocaya: Cam kırılma sesi, silah sesleri ve kanlı bıçak seninle ilgili miydi?
-Cam kırılma sesi kızların ilgisini çekmek için yaptılar silah sesleride aynı şekilde. Fakat kanlı bıçak kaçarken bacağıma sapladıkları bıçaktı.- geçmiş olsun abi!
- sağol Çisem7- Ersin'e: Eymen ile ne zaman ve nasıl tanıştınız?
-Aslında arkadaşı Nur'un dedesi Nur'u kaçırınca tanıştık. Fakat konuşurken konu konuyu açınca çok önceden tanıştığımızı anladık. Annelerimiz arkadaştı ve biz daha sadece 5-6 yaşlarındayken. Sonra Eymenler taşınınca bir daha görmemişiz birbirimizi.8- Hilal teyzeye: Teyzoşum kızları mı daha çok seviyorsun Eymen Hoca yı mı?
-Kızlar kızım gibi Eymen ise oğlum gibi ayırt etmem edemem.9- Ersin'e: Hilal teyzeyle tanıştın mı?
-Evet. Nur ile pastane olayında plan yapmak için Hilal Teyzenin evinde buluştuk. O zaman tanıştırdı bizi Nur.10- Hilal Teyze ye: Ersin i sevdin mi?
- Evet Ersini de Eymen'i ve kızları ne kadar seviyorsam onu o kadar seviyorum. O da oğlum oldu artık.11- Hepsine: Son olarak kendinizi iki kelime ile anlat. Çünkü yazarın işi var.
Çisem: EĞLENCELİ VE SIRDAŞ
Nur: SAKİN VE ILIMLI
Zeynep: KONUŞKAN VE ENERJİK BİRAZCIK DA DUYGUSAL
yazar: zeynep iki kelime demiştim!. Neysee!..
Toprak Hoca: RAHAT VE SEVECEN
Ersin : MACERACI VE YAKIŞIKLI
Hep bir ağızdan ;
ERSİİİİİİİİİNNN!😒Devamı gelecektir. Ama sonra😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Güzele Giden Yolum
Ficción General''GÜNLERDEN NE BİLMİYORUM. BİLMEKTE İSTEMİYORUM. ÇÜNKÜ EĞER ÖĞRENİRSEM DÜN YAŞADIKLARIMI TEKRAR YAŞAYAMAMAKTAN KORKUYORUM.''DEDİ GÖZYAŞLARININ ARASINDA MASUMCA.