YOONGİ'NİN ARKADAŞLARI~

126 104 18
                                    

Alarmın çalmasıyla tatlı uykumdan uyandım hemen kalkıp hazırlanıp çıktım.Yine müzik dinliyerek okula gidiyordum, birkaç dakikanın ardından okula varmıştım. Sınıfıma girdim ve sırama geçiyordum ki erkek topluluğuyla duraksadım. Sıramda yoongi ile birlikte 6 tane çocuk vardı.  Hemen yanlarına gidip" Pardon oturabilir miyim?" Der demez hepsi bana döndü  " pardon " diyerek ayağa kalktılar. Dışarıdan bakılırsa hepsi iyi çocuklara benziyordu geçip sırama oturdum. Yoongi bana dönerek " Bunlar benim arkadaşlarım seninle tanışmak istiyorlar." Hepsine gülümseyerek baktım onlarda bana gülümsüyordu. " Tabii tanışmak isterim benim adım Simay sesim güzel olduğu için bu bölümü seçtim.  Kendi isteğimle Türkiye' den buraya okumak için geldim." Hepsi bana gülümsedi. Aralarından dişleri tavşana benzeyen çocuk bir adım öne gelip " Benim adım Jungkook tanıştığıma memnun oldum" diyip gülümsedi bende ona gülümsedim. Sonra hepsinden uzun olan çocuk bir adım öne çıkıp" Benim adım Namjoon tanıştığıma memnun oldum" dedi Sonra birisi çıkıp" Benim adım Seokjin, ama sen bana kısaca Jin diyebilirsin". Sonra birisi öne çıkıp " Benim adım Taehyung sen kısaca bana Tae de. Seninle tanıştığıma memnun oldum". Sonra fazla haraketli olan çocuk bir adım öne çıkıp" Ben J - Hope bu grubun umuduyum. Sende çok güzel bir kızsın tanıştığıma memnun oldum" Bende ona gülümseyerek" sende çok şirinsin" dedim. Son olarak biri daha öne çıkıp" Benim adım Jimin tanıştığıma memnun oldum" dedi. " Bende memnun oldum sizinle tanışmak çok güzel" dedim, o anda zil çaldı ve herkes yerine geçti. Ders dinlerken birisini  bana adımla seslendiğini duydum sesin geldiği yöne baktığımda o kişi Yoongiydi. " Efendim?" dedim. Yoongi " çıkışta cafeye gidelim mi? seni daha yakından tanımak istiyorum. Senin hakkında daha fazla şeyler öğrenmek istiyorum. " " Olur bende senin ismin dışında bir şey bilmiyorum" dedim ikimizde gülümseyerek dersi dinlemeye devam ettik.

FİRST LOVE 《MYG》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin