♥ DÜĞÜN ♥

77 85 39
                                    

(Y / N Yukarıdaki müziği açıp okuyun)
Bugün evleniyordum çok mutluydum. Yoongi, babam, Yoongi ' nin babası,  ve abisi erkek kuaförüne gitmişlerdi. Bende gelinliğimi giyindim ve kuaföre doğru yol aldık.  Saçımı dalgalı fön yaptırdım. Annemler de topuz yaptırmıştı. Saatler sonra düğün için hazırdık. Kuaförün önüne gelin arabası geldi. Arabanın içinden Yoongi indi ve yanıma geldi.  Ağzı açık bana bakıyordu.

( Y/N Waowww gelinlik çok güzel♥♥)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Y/N Waowww gelinlik çok güzel♥♥)

"Çok güzel olmuşsun. Aynı meleklere benziyorsun" dedi Yoongi. Evet çok güzel göründüğüme emindim.  Yoongi elimden tuttu ve arabaya bindirdi.

Arabayı sürmesi için özel şoför tutmuştuk. Düğün alanına gittiğimizde henüz kimse yoktu. Ama düğün alanına bayılmıştım.

(Y / N Benim hayalimdeki düğün alanı böyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Y / N Benim hayalimdeki düğün alanı böyle.  Ama siz hayalinizdeki düğün alanını hayal edebilirsiniz)
Düğün yerinde kulübe gibi bir yer vardı.  Orasıda gelin ve damat odasıydı. Odaya gidip oturduk.

5-10 dakika sonra odaya Namjoonlar girdi. 'İyi ama onlar Kore'de değiller miydi?

Yoongi şaşkın şaşkın bakarken ben konuştum " Siz Kore'de değil miydiniz?" J hope gülerek "En iyi arkadaşlarımızı bu mutlu gününde yanlız mı bırakalım? " diğerleride J hope katıldı.

Yoongi kalkıp hepsine tek tek sarıldı.  Bende hepsine sarıldım.  Yoongi "Geldiğiniz için çok teşekkür ederiz.  Bizi bu mutlu günümüzde yanlız bırakmadınız" dedi

"Evet gerçekten sizin gibi arkadaşlarımız olduğu için çok mutluyuz" dedim gülümseyerek. 
Jin araya girerek " Eğer benim gibi yakışıklı bir oğlunuz olursa ismini SeokJin koyabilirsiniz" dedi.

Jin'in bu sözü üzerine hepimiz gülmüştük.  Jimin 'e dönerek
"Jimin nikah şahidimiz olur musun? " dedim. Jimin heyecanla
"Tabiki bu benim için bir onur" dedi.

"Teşekkür ederiz" dedim. "Hiç teşekkür etmenize gerek yok" dedi gülümseyerek. Hepimiz gülümsedik.  "Peki ne zaman Türkiye'ye geldiniz?" dedi Yoongi. 

Namjoon Yoongiye dönerek " Siz geldikten 1 hafta sonra da biz geldik" dedi. Taehyung araya girerek "Birazdan düğün başlıyacak hadi biz çıkalım" dedi. Hepsi 'Tamam' anlamında kafasını sallayıp odadan çıktılar.

Yoongiye dönerek "Çok yakışıklısın Yoongi" dedim. Yoongi bana bakarak "Teşekkür ederim.  Sende çok ama çok güzel olmuşsun" dedi dudağıma öpücük kondurarak.

İçeri görevli girerek " Sizi bekliyoruz" dedi ve gitti. Kalkıp Yoongi' nin koluna girdim ve yürümeye başladık. Çok heyecanlanmıştım.  Yoongiye baktığımda onunda benden farkı yoktu.

İkimizinde kalbi dışarıdan duyulacak kadar hızlı atıyordu.  Herkes bizi alkışlıyordu. Annemlere baktığımda ağlıyorlardı. Benimde gözlerim doldu. Nikah memuru  yanına gittiğimizde Yoongi'ye baktığımda onunda gözlerinin dolduğunu gördüm.

Şu an çok seksi aynı zamanda da şirin duruyordu. 'Ee kimin kocası.' Nikah Memuru'nun sesini duyduğumda tüm bu düşüncelerimden sıyrıldım.

"Siz Simay Özdemir, Sayın Min Yoongi'yi hastalıkta sağlıkta kocanız olarak kabul ediyor musun?" Herkes bizi izliyordu heyecanla "EVET!" diye bağırdım.  Ve herkes alkışladı. Nikah Memuru bu sefer Yoongiye dönerek onada aynı soruyu sordu.

Yoongide "EVET!" diye bağırdı. Islıklar ve alkışlar havada uçuşuyordu. Nikah memuru Jimine dönerek "Sizde şahitsiniz değil mi? " Jimin "Evet" dedi.

Nikah memuru defteri uzatarak
"Lütfen burayı imzalayın" dedi. Hepimiz imzaladık. Artık çok mutluyduk.

Selam. Diğer bölüm kısa olduğu için bugün 2 bölüm yazdım.  Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.  Görüşmek üzere bye :)

FİRST LOVE 《MYG》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin